Miehet lenkkipolulla
Rasittavaa kun kävelyllä pururadalla aina tulee joku puuskuttava mies vastaan tai ohitse.
Eikö ne osaa edes juosta hiljaa kun koko ajan pitää puuskuttaa ja räkiä? Krähh lääh puuh ööh. Vastenmielistä.
Kesä on kyllä miesmelun kulta-aikaa
Kommentit (41)
Jospa sekoitat karhun ja miehen jälleen?
Ne urheilee?
Sinä kävelet.
Eikö miehet nyt saa edes julkiselle pururadalle mennä jos joku nainen on siellä?
Ihmeellisistä asioista sitä ärsyynnytään.
Pitää esittää että takana on ainakin 12 kilometriä tiukkaa juoksua. Vaikka olis vasta aloittanut. Puuskutus korostaa kovaa treeniä!
Siis toi räkiminen…hyi helvetti eikö voi odottaa sellaiseen paikkaan ettei ole muita ympäröidä
Vierailija kirjoitti:
Ne urheilee?
Sinä kävelet.
Eikö miehet nyt saa edes julkiselle pururadalle mennä jos joku nainen on siellä?
Voisiko tätä miesten "urheilua" harrastaa niin, että ottaa muut huomioon? Tuo on sama asia kuin mieshaara julkisissa kulkuvälineissä, otetaan tila omaksi, eikä välitetä muista, kuten miehille on tyypillistä
Miehet sylkevat Tampereen ja luonnon pilalle! Tehkää jotain etteivät siat sotke. Roskaa luonnossa, purossa. Luulevat vain turhaksi ojaksi.
Katsotko nuorten miesten kikuleita ja pystyjä pyllyjä, erottuvat hyvin ohuissa pöksyissä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne urheilee?
Sinä kävelet.
Voisiko tätä miesten "urheilua" harrastaa niin, että ottaa muut huomioon? Tuo on sama asia kuin mieshaara julkisissa kulkuvälineissä, otetaan tila omaksi, eikä välitetä muista, kuten miehille on tyypillistä
Hengästyminen kuuluu urheiluun.
Mene muualle lönköttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne urheilee?
Sinä kävelet.
Hengästyminen kuuluu urheiluun.
Mene muualle lönköttelemään.
Voi liikuntaa harrastaa myös feministisesti niin, että huomioi muut kanssaliikkujat, vai onko tämä miesaivoille liian vaikea ymmärtää?
Ihme keskustelu kyllä ei voi muuta sanoa.
T. N38
Minäkin taidan puuskuttaa vaikka olen nainen. En ole ikinä ajatellut että kukaan edes kiinnittäisi sellaiseen huomiota. Sulla taitaa ap olla vähän liian vähän oikeits ongelmia.
Heh, se mikä metsässä on, se metsään jää.
Itse jätin "läjän" - kakkonen vaan alkoi yhtäkkiä toimimaan, kävelylenkilla.
....
Sattui sitten niin, et ykkönen tuli samaan aikaan suihkuna ja suoraan cargoille. Mietin, et miten ilkiän mennä kusihousuna kotiin??? Päätin, et kävelen hitaasti ja lopussa niin paljon vauhtia kuin vain kintuista löytyy. Rapun ulko-oven jätin/kiilasin auki (ettei haise paasha). Cargot likoomaan ja suihkuun. Svid. sen verran, et avasin kaljatölkin. Ja eikun sinne lähiöpubin terassille (palautuskaljalle).
Siinä pari vanhempaa kaveria, juteltiin niitänäitä. .... Tuli puhe, et kyitä on metsässä, tietyllä kohtaa. .... Ja juuri siinä, missä olin käynyt 2:lla. Sillälailla: sitähän se ois vielä puuttunut, et kyy tuikannut takapuoleen! :)
Totta. Lisää kävelypolkuja ja teitä, joissa kukaan ei puuskuta, melua ja kiidä. Ennen ei ollut näitä himokuntoilijoita näin paljon. Sylkevätkin.
Mua ärsyttää lenkkipoluilla kaikki. Ja kaikkialla muuallakin. Olisitte ihmiset muualla, ettekä aina just siellä, missä minäkin.
Miehet treenaa. Naiset "käy lenkillä", "käy salilla"...
Lenkkeilin metäpolulla ja tämä DI-herrasmies tuli ocelotin kanssa vastaan. Olen nähnyt hänet joskus muulloinkin siellä ocelottia taluttamassa.
Tuli jotenkin niin hyvä mieli. Ihana DI-mies.