Mitä teen haiseville biojätteille nyt kun en pääse liikkumaan ja apua tulee vasta ylihuomenna?
Parveketta ei ole. Kerrostalossa asun. Pitäisikö viedä kylppäriin haisemaan, sulkea ovi ja laittaa aina pyykkipoika nenään kun käyn vessassa? Hirveä haju.
Kommentit (58)
Kantsii pitää pienessä ämpärissä jääkaapissa niin ikinä ei tule hajuongelmia, vaikka vienti viivästyisi
Tässä ketjussapa on paljon lukihäiriöisiä.
Toisaalta jos ruoka loppuu voi syödä sen jätteen.
Paperinen biojätepussi ei haise yhtään, jos sen antaa olla ilmavasti ilman muoviastiaa. Sanomalehteen saa imeytettyä kosteutta ja hajuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastimeen. Minulla pakastin on jo puolillaan biojätettä. Olen yrittänyt olla tuottamatta sitä, mutta joskus tekee mieli hedelmiä.
Haluatko mitalin vai esim pyhimykseksi julistamisen?
Onpa erikoinen mielipide.
Annoin ap:lle neuvon ja kerroin, että olen omakohtaisesti todennut sen toimivaksi.
Ei kai tää ole näitä joille kotihoito vaihtaa vaipat kerran viikossa ?
Niin moneen muovipussiin, ettei haise. Pakastepussit ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Käy soittaan naapurin ovikelloa ja pyydä apua. Mun naapurissa asui yks mummo, joka tarvitsi apua milloin mihinkin, ja aina mielelläni autoin.
En todellakaan auttaisi ilmaiseksi.
HEITTEILLE TAAS JÄTETTY JOKU EI PÄÄSE VESSAAN ITSE TAPAUS . PESEYTYMINEN.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tää ole näitä joille kotihoito vaihtaa vaipat kerran viikossa ?
Ei ole, kun pääsee liikkumaan kylppäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastimeen. Minulla pakastin on jo puolillaan biojätettä. Olen yrittänyt olla tuottamatta sitä, mutta joskus tekee mieli hedelmiä.
Annoin ap:lle neuvon ja kerroin, että olen omakohtaisesti todennut sen toimivaksi.
Oletko uskaltanut tänä vuonna jo syödä hedelmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy soittaan naapurin ovikelloa ja pyydä apua. Mun naapurissa asui yks mummo, joka tarvitsi apua milloin mihinkin, ja aina mielelläni autoin.
Muista tää kun tarvit apua itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Itse en ole niin rahan perään.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä saatanan vìtuvvammaset tänne nykyään kirjoittelee? Mitäs kun tulee tulipalo, aiot palaa asuntosi mukana???
Nykyään on paljon liikuntakyvyttömiä, mutta harvalla inva-tunnus autossa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pakastin on täynnä biojätettä, se kertoo kyllä todella vaikeista elämänhallinnan ongelmista. en edes uskalla kuvitella missä kunnossa asuntosi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskaltanut tänä vuonna jo syödä hedelmän?
Katsos, niiden jämiähän pakastimenin onkin puolillaan.
Mikä sinun ongelmasi oikein on?
Missä näitä aivottomia uusavuttomia kasvaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tää kun tarvit apua itsellesi.
Me kaikki emme ole vaappuen kulkevia läskejä tätejä joila nilkat on turvonneet palloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pakastin on täynnä biojätettä, se kertoo kyllä todella vaikeista elämänhallinnan ongelmista. en edes uskalla kuvitella missä kunnossa asuntosi on.
Oikein siisti se on. Jalat vain eivät kanna kovin pitkiä matkoja kerrallaan.
Te kuvittelijat olette aika herttaisia. Ja kummallisen vihamielisiä. Mistä mahtaa johtua?
Wc-pyttyyn ei saa laittaa muuta kuin kusta, paskaa ja vessapaperia!