Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (765)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon osallistuvia naisia pitäisi varoittaa siitä, että tuottajat valitsevat mahdollisimmin mulkkuja äijiä tuonne jotta saadaan hyvää draamaa aikaiseksi naisten mielenterveyden kustannuksella. Henkistä väkivaltaahan nuo monet kokevat tuola.
Jaa, väitätkö ettei miesten mielenterveys ole tuolla koetuksella? Esim. Tony ja Ryan.
Miksi kukaan puolustaa Tonya? Hänellä on vaimo. Ja joka viikonloppu matkusti kotiinsa ja pyöritti montaa naista. Lisäksi halusi lapsia, joten Morena on liian vanha.
Ei aluksi oikeasti halunnut lapsia vaan keksi sen matkan varrella, kun se oli "siistimpi" tapa sanoa että Morena on muka liian vanha. Asiantuntijatkaan eivät olleet kuulleetkaan Tonyn lapsihaaveista aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon osallistuvia naisia pitäisi varoittaa siitä, että tuottajat valitsevat mahdollisimmin mulkkuja äijiä tuonne jotta saadaan hyvää draamaa aikaiseksi naisten mielenterveyden kustannuksella. Henkistä väkivaltaahan nuo monet kokevat tuola.
Jaa, väitätkö ettei miesten mielenterveys ole tuolla koetuksella? Esim. Tony ja Ryan.
Miksi kukaan puolustaa Tonya? Hänellä on vaimo. Ja joka viikonloppu matkusti kotiinsa ja pyöritti montaa naista. Lisäksi halusi lapsia, joten Morena on liian vanha.
Laa laa laa 🙉 en halua kuulla… 😄
Katson telkkarin tahtiin ja toistaiseksi siinä suhteessa sietämätön on ollut vain Morena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tuo spoilaaminen harmittaa sillä en voi lukea näitä ketjuja ollenkaan😁 vasta kun kausi on ohi, ja sitten keskustelu tyrehtyykin jo.
Eipä mulla silti ole sanavaltaa siihen kuka mitäkin kirjoittaa🤷 harmi vain etten itse pääse keskusteluun mukaan jos en halua tietää etukäteen miten kaikki ns loppuu.Mun on hlökohtaisesti turhaa enää katsoa sarjaa jonka käänteet ja lopputuloksen tiedän jo alkumetreillä.
No haluatko aloittaa uuden ketjun telkkarin tahtiin katsoville? Mä voin ainakin siirtyä sinne, mutta ollaanko me siellä sit kahdestaan?? 😆
Jaa ketju se sit täällä niin löydän varmasti.
Ei se 10 e ole paha hinta siitä, että saa nähdä sarjan heti
No hah, tuskin se on monellakaan rahasta kiinni. Me vaan halutaan katsoa vähitellen eikä ahmia kerralla.
Vähitellen katsoen syntyy parempaa keskustelua, kun jokaista jaksoa ehtii kommentoida erikseen. Samalla voi spekuloida tulevia tapahtumia. Sehän se tällaisen keskustelun idea vähän onkin. Kun kaikki jaksot katsoo kerralla ne unohtuu yhtä nopeasti kuin on katsottukin, eikä keskustelua synny.
Juuri näin!
Turha spekuloida kun jo tiedetään, et kaikki eroo.
Olen katsonut jo koko kauden ja jossain kohtaa alkoi Carina ärsyttää. Tai oikeastaan se miten tuomarit lellivät tätä prinsessaa.
Lueskelin, että Australiassa osa katsojissa oli huomannut saman epäreiluuden tuomarien arvioinneissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut jo koko kauden ja jossain kohtaa alkoi Carina ärsyttää. Tai oikeastaan se miten tuomarit lellivät tätä prinsessaa.
Lueskelin, että Australiassa osa katsojissa oli huomannut saman epäreiluuden tuomarien arvioinneissa.
Ei se ole kilpailu, eikä siellä ole tuomareita. Tuotanto antaa ruutuaikaa niille, jousta uskoo katsojien olevan kiinnostuneita, sekä hyvässä että pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, mutta mehän täällä seuraammekin heidän prosessiaan ja kuinka heidän tarinansa kehittyvät ja yllätymme iloisesti siitä, jos ja kun jotkut pysyvätkin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kilpailu, eikä siellä ole tuomareita. Tuotanto antaa ruutuaikaa niille, jousta uskoo katsojien olevan kiinnostuneita, sekä hyvässä että pahassa.
Sanotaan sitten juontaja/asiantuntija/terapeutit, jos sana tuomari on vaikea hyväksyä.
Nämä juontaja/ asiantuntija/terapeutti-henkilöt siis ovat kovistelleet toisia osallistujia, jos on ilmennyt ikävää ylemmyydentunnetta tai nimittelyä muita osallistujia kohtaan, mutta Carinaa silitellään päästä vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan sitten juontaja/asiantuntija/terapeutit, jos sana tuomari on vaikea hyväksyä.
Nämä juontaja/ asiantuntija/terapeutti-henkilöt siis ovat kovistelleet toisia osallistujia, jos on ilmennyt ikävää ylemmyydentunnetta tai nimittelyä muita osallistujia kohtaan, mutta Carinaa silitellään päästä vastaavassa tilanteessa.
No eipä Carina siellä mitään merkittävää ole tehnyt tai sanonut, niin miksi sitä pitäisi siellä kovistella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, mutta mehän täällä seuraammekin heidän prosessiaan ja kuinka heidän tarinansa kehittyvät ja yllätymme iloisesti siitä, jos ja kun jotkut pysyvätkin yhdessä.
Mitään iloista yllätystä ei ole tiedossa, koska kaikki eroavat. Tai no, Jacqui ja Clint menivät huhtikuussa naimisiin, mutta eivät olleet pari itse ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään iloista yllätystä ei ole tiedossa, koska kaikki eroavat. Tai no, Jacqui ja Clint menivät huhtikuussa naimisiin, mutta eivät olleet pari itse ohjelmassa.
Tämähän oli se yllätys ja iloinen ainakin näille kahdelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumien yksityiskohdat kiinnostaa, ja osallistujien tekemiset ja sanomiset ja motivaatio niiden takana. Kiva kauhistella kotisohvalla miten julmia tai hölmöjä jotkut voi olla, miten jotkut ei selvästi ymmärrä eikä ota opikseen, ja miten jotkut vaan on taitavampia tällaisissa sosiaalisissa kuvioissa.
Jaksaisiko joku selittää, jotta miksi nää niin älyttömästi kauhisteli tuota Ryanin kommenttia Jacqui had crazy eyes
Oon katsellut vähän sieltä ja täältä, niin tuota en ymmärtänyt, mitä on tapahtunut aiemmin aiheeseen liittyen? Vai onko tuo sanonta Australiassa joten aivan supertörkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään noista sulhasista ei oikein sytytä. Inhoan mustapartaisia miehiä ja nämä kaikki ovat ihan saman näköisiä. Ainoa jota voisi panna on on Dave tai se ihan normaalin näköinen Jeff(?) Rhin puoliso.
Adrian on kuin isisterroristi, heikkolahjainen mieslapsi. Ruma ja tyhmä. Tuomittu naisten pahoinpitelijä.
Bill on kuin apina naamaltaan ja joku muurari. Aivan kamalan näköinen. Tuomittu huumerikollinen.
Elliot ei sytytä yhtään, luonnevikainen narsisti, eikä todellakaan mikään mieskarkki, ehkä parrasta pitävien naisten mielestä on.
Ja Ryan. En voi olla tuijottamatta sen pientä päätä tai paksua kaulaa. Pää ja kaula ovat yhtä paksut eikä erota missä pää alkaa ja kaula loppuu. Siksi varmaan on parta, että erottuu. Ja ne saatanan isot korvat. Ja luonnen. En koskisi pitkällä tikullakaan
Hauska analyysi, ja allekirjoitan kyllä noi kaikki!
Tämä on kyllä ollut tähän mennessä hauskin kirjoitus täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, onhan tuo Eliot nyt aivan käsittämättömän komea.
Iljettäväkäytöksinen ja ruma mies🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, onhan tuo Eliot nyt aivan käsittämättömän komea.
Iljettäväkäytöksinen ja ruma mies🤢
Veronica käyttäytyy kyllä paljon törkeämmin
Heeeeiiiii… Mennään sisään tai ulos mutta ei rampata! 😂 (Adrian is back.)
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisiko joku selittää, jotta miksi nää niin älyttömästi kauhisteli tuota Ryanin kommenttia Jacqui had crazy eyes
Oon katsellut vähän sieltä ja täältä, niin tuota en ymmärtänyt, mitä on tapahtunut aiemmin aiheeseen liittyen? Vai onko tuo sanonta Australiassa joten aivan supertörkeä?
Ehkä siksi kun Jake sanoi sen jo aiemmin, kyseenalaisessa tilanteessa, dissaten muitakin morsiamia.
Vierailija kirjoitti:
Heeeeiiiii… Mennään sisään tai ulos mutta ei rampata! 😂 (Adrian is back.)
Adrian ketkujen ketku. Oikein shortsiasussa.