Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään noista sulhasista ei oikein sytytä. Inhoan mustapartaisia miehiä ja nämä kaikki ovat ihan saman näköisiä. Ainoa jota voisi panna on on Dave tai se ihan normaalin näköinen Jeff(?) Rhin puoliso.
Adrian on kuin isisterroristi, heikkolahjainen mieslapsi. Ruma ja tyhmä. Tuomittu naisten pahoinpitelijä.
Bill on kuin apina naamaltaan ja joku muurari. Aivan kamalan näköinen. Tuomittu huumerikollinen.
Elliot ei sytytä yhtään, luonnevikainen narsisti, eikä todellakaan mikään mieskarkki, ehkä parrasta pitävien naisten mielestä on.
Ja Ryan. En voi olla tuijottamatta sen pientä päätä tai paksua kaulaa. Pää ja kaula ovat yhtä paksut eikä erota missä pää alkaa ja kaula loppuu. Siksi varmaan on parta, että erottuu. Ja ne saatanan isot korvat. Ja luonnen. En koskisi pitkällä tikullakaan
Hauska analyysi, ja allekirjoitan kyllä noi kaikki!
Sama, hyvä analyysi.
Tuon Ryanin pää on kuin Homer Simpsonilla, yhtä pötköä hartioista ylöspäin. Ja ne korvat. On ehkä vastemielisimmän näköinen eikä luonne ainakaan auta asiaa
Vierailija kirjoitti:
Mua tuo spoilaaminen harmittaa sillä en voi lukea näitä ketjuja ollenkaan😁 vasta kun kausi on ohi, ja sitten keskustelu tyrehtyykin jo.
Eipä mulla silti ole sanavaltaa siihen kuka mitäkin kirjoittaa🤷 harmi vain etten itse pääse keskusteluun mukaan jos en halua tietää etukäteen miten kaikki ns loppuu.Mun on hlökohtaisesti turhaa enää katsoa sarjaa jonka käänteet ja lopputuloksen tiedän jo alkumetreillä.
No haluatko aloittaa uuden ketjun telkkarin tahtiin katsoville? Mä voin ainakin siirtyä sinne, mutta ollaanko me siellä sit kahdestaan?? 😆
Jaa ketju se sit täällä niin löydän varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tuo spoilaaminen harmittaa sillä en voi lukea näitä ketjuja ollenkaan😁 vasta kun kausi on ohi, ja sitten keskustelu tyrehtyykin jo.
Eipä mulla silti ole sanavaltaa siihen kuka mitäkin kirjoittaa🤷 harmi vain etten itse pääse keskusteluun mukaan jos en halua tietää etukäteen miten kaikki ns loppuu.Mun on hlökohtaisesti turhaa enää katsoa sarjaa jonka käänteet ja lopputuloksen tiedän jo alkumetreillä.
No haluatko aloittaa uuden ketjun telkkarin tahtiin katsoville? Mä voin ainakin siirtyä sinne, mutta ollaanko me siellä sit kahdestaan?? 😆
Ei se 10 e ole paha hinta siitä, että saa nähdä sarjan heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hah, tuskin se on monellakaan rahasta kiinni. Me vaan halutaan katsoa vähitellen eikä ahmia kerralla.
Itse en muutenkaan katso mitään sarjoja tvstä. Vaikea olla tvn ääressä joka päivä samaan aikaan.
Tuohon osallistuvia naisia pitäisi varoittaa siitä, että tuottajat valitsevat mahdollisimmin mulkkuja äijiä tuonne jotta saadaan hyvää draamaa aikaiseksi naisten mielenterveyden kustannuksella. Henkistä väkivaltaahan nuo monet kokevat tuola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa minusta, kun voi vaan ootella ja katsoa jaksot sitten ku kaikki on tullu ulos :D
Eipä mulla silti ole sanavaltaa siihen kuka mitäkin kirjoittaa🤷 harmi vain etten itse pääse keskusteluun mukaan jos en halua tietää etukäteen miten kaikki ns loppuu.
Mun on hlökohtaisesti turhaa enää katsoa sarjaa jonka käänteet ja lopputuloksen tiedän jo alkumetreillä.