Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12

Vierailija
06.07.2026 |

Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋

Kommentit (690)

Vierailija
621/690 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkkarin tahtiin ja kylläpä tuli kylmät väreet Jacquista! Olen kerran elämässä työpaikalla joutunut kohtaamaan aidon narsistin ja tuli niin ikävästi muistot mieleen!  Jacquihan on ihan suuruudenhullu, kuvittelee olevansa maailman kaunein ja älykkäin ja ilman mitään häpyä julistaa sitä kaikelle maailmalle, koska on vaan niin harhoissaan. On ilkeä, julma ja kostonhimoinen, ja kun itse tekee väärin, on aidosti sitä mieltä että uhrin pitää lohduttaa häntä. Ja selkeä narsistin tunnusmerkki on myös tuo, että pystyy ilmeenkään värähtämättä valehtelemaan, tuo tekoitkuhan on nyös manipulointia ja valehtelua.

Kauhea ihminen, olisi ollut hirveätä jos tuo ehkä vähän erikoinen Ryan olisi alistunut hänen valtaansa!

Kyllä tämä taas niin koukuttaa, että oikein odottaa uutta jaksoa. Ja on niin kiva jakaa teidän kanssa tästä ajatuksia😁

Vierailija
622/690 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän noi vaimot nukkuu paksut aluskerrastot päällä? Useammalla samanlainen pitkähihainen paita ja pitkät kalsarit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/690 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Rhi ja Jeff ei ikinä pääse takaisin romanttiseen suhteeseen, vaan jäävät kaveritasolle. Vaikka kuinka yrittävät. Jos heidän suhde kerran aikoinaan päättyi siihen että se vaan ”fizzled out”, niin ei sitä liekkiä uudelleen kyllä sytytetä. Ei kannata yrittää palata entiseen.

Niiden pitäis ottaa vähän viintä ja hypätä punkkaan. Ei liikaa miettiä ja ujostella. Jos sängyssä kerran meni hyvin aikaisemmin. Voi olla, että liian kauan on jo mennyt.

Vierailija
624/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas tänään viihdyttävä hääjuhla. Beth ja Teejay vaikuttavst hyvältä parilta.

Ryania käy kyllä sääliksi, kun joutuu Jacquin temppuilusta kärsimään. Jacqui on aivan kamala. Valehteleekin vielä. 

Harmitti uuden hääparin puolesta, kun päivä ja juhla oli heidän, mutta Jacqui vei huomion draamailullaan. Miksi edes kuvattiin niin paljon näitä muita?

Vierailija
625/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo Clintilläkään kaikki muumit laaksossa, Laurenin tilalle vielä hullumpi Jacqui

Vierailija
626/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän noi vaimot nukkuu paksut aluskerrastot päällä? Useammalla samanlainen pitkähihainen paita ja pitkät kalsarit? 

He varmaan kömpii aamuvarhain kylppäriin laittamaan täydellisen meikin ennen kuin kuvausryhmä saapuu paikalle. Siinä voi tulla vilu niin pitää olla lämmin pyjama. Sitten pujahdetaan uudelleen peittojen alle niin kuin just tässä herättäisiin.

Vierailija
627/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryania käy kyllä sääliksi, kun joutuu Jacquin temppuilusta kärsimään. Jacqui on aivan kamala. Valehteleekin vielä. 

Harmitti uuden hääparin puolesta, kun päivä ja juhla oli heidän, mutta Jacqui vei huomion draamailullaan. Miksi edes kuvattiin niin paljon näitä muita?

Mua häiritsi jo se että hääseremoniassa nämä vanhat parit huuteli ja kommentoi. Varsinkin Billy. Jotenkin sellainen näsäviisas tunnelma tuli. Ja ihan  kuin he olisi tässä pääosassa, toisten ihmisten häissä.

Vierailija
628/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson telkkarin tahtiin ja kylläpä tuli kylmät väreet Jacquista! Olen kerran elämässä työpaikalla joutunut kohtaamaan aidon narsistin ja tuli niin ikävästi muistot mieleen!  Jacquihan on ihan suuruudenhullu, kuvittelee olevansa maailman kaunein ja älykkäin ja ilman mitään häpyä julistaa sitä kaikelle maailmalle, koska on vaan niin harhoissaan. On ilkeä, julma ja kostonhimoinen, ja kun itse tekee väärin, on aidosti sitä mieltä että uhrin pitää lohduttaa häntä. Ja selkeä narsistin tunnusmerkki on myös tuo, että pystyy ilmeenkään värähtämättä valehtelemaan, tuo tekoitkuhan on nyös manipulointia ja valehtelua.

Kauhea ihminen, olisi ollut hirveätä jos tuo ehkä vähän erikoinen Ryan olisi alistunut hänen valtaansa!

Kyllä tämä taas niin koukuttaa, että oikein odottaa uutta jaksoa. Ja on niin kiva jakaa teidän kanssa tästä ajatuksia😁

Jacquilla tosiaan toistuu se, että Ryanin pitää koko ajan tukea ja lohduttaa häntä, tilanteesta riippumatta. Etkö huomaa että mulla on kylmä ja anna mulle sun takkia, etkö tajua että sun pitää tuoda mulle kukkia, etkö huomaa että itken ja sun pitää lohduttaa mua.

Vierailija
629/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Myös amerikkalaisissa reality-ohjelmissa tämä ihmetyttää. Nukutaan paksujen peittojen alla, helposti collegepaita ja -housut päällä. Miten hemmetin kylmällä heillä siellä on ilmastointi??

Vierailija
630/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He varmaan kömpii aamuvarhain kylppäriin laittamaan täydellisen meikin ennen kuin kuvausryhmä saapuu paikalle. Siinä voi tulla vilu niin pitää olla lämmin pyjama. Sitten pujahdetaan uudelleen peittojen alle niin kuin just tässä herättäisiin.

Muutama kausi sitten se yksi vaimohan ihan suoraan myönsi laittavansa herätyksen aiemmin, että ehtii laittamaan itsensä kuntoon ja palaa sitten  sänkyyn. Että miehen on kiva katsoa häntä herätessään?

Vierailija
631/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jacquilla tosiaan toistuu se, että Ryanin pitää koko ajan tukea ja lohduttaa häntä, tilanteesta riippumatta. Etkö huomaa että mulla on kylmä ja anna mulle sun takkia, etkö tajua että sun pitää tuoda mulle kukkia, etkö huomaa että itken ja sun pitää lohduttaa mua.

Ryan toimii ihan oikein, kun ei lähde mukaan Jacquin manipulointiin, vaikka eihän sekään tilannetta paranna. Esim. Ryan kuvaili aidosti sitä, että ei pysty lohduttamaan toista, jos itse on siinä hajalla toisen ryöpytyksen jälkeen. Hyvä, jos Ryan ymmärtäisi, että ei tarvitsekaan tuollaisessa tilanteessa, minkä hääjuhlissa näimme.

Vierailija
632/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi jo se että hääseremoniassa nämä vanhat parit huuteli ja kommentoi. Varsinkin Billy. Jotenkin sellainen näsäviisas tunnelma tuli. Ja ihan  kuin he olisi tässä pääosassa, toisten ihmisten häissä.

Näin oli, ihan kuin olisi lyöty lekkeriksi toisten juhla. Billy oli tosi ärsyttävä huuteluineen ja t-paidassaan, eikö löytynyt hälle juhlavaatetta ylle? 

Vierailija
633/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrataanpa vielä, kun tuli tuosta Billyn näsäviisaasta huutelusta puhe, miten hääjuhlassa Ryan kommentoi fiksusti hääparin Bethin ja Teejayn toisilleen kirjoittamia valoja. Sulhanen tuntui arvostavan tätä Ryanin kommenttia.

Vierailija
634/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika vastuutonta tuotannon ottää noinkin häiriintynyt ihminen näinkin vaativaan ohjelmaan jossa on vastapuolena myös toinen ihminen.Jacquita siis tarkoitan.

Silmistä kyllä näkee että muumit ei ihan laaksossa liiku.Narsisti varmaan on mutta jotain muutakin häikkää,aikuinen ihminen vääntää tekoitkua joka väliin eikä ilm tajua kuinka läpinäkyvää ja tyhmää käytös on.

Vierailija
635/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se onkin niin, että Jacqui on tuotannon kanssa kimpassa ja näyttelee tuollaista roolia, mutta Ryan-poloinen ei ole mukana tässä näytelmässä vaan tietämätön tästä. Mikä selittää esim. sen täällä mainitun Jacquin airbnb-asunnon? On myös vaikea kuvitella, miten Jacqui voisi olla tosielämässä parisuhteessa Clintin kanssa, jos oikeasti on noin vaikea ihminen.

Vierailija
636/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacqui on tosiaan rautalankaesimerkki siitä mitä "weaponized emotions" raaimmillaan ja peittelemättömimmillään voi tarkoittaa. En tiedä voiko tässä olla kyse tuotannon "leikkaa-liimaa" -tekniikasta vai onko Jacqui todella jäänyt viisivuotiaan tasolle tunnekäsittelyssään. Joka tapauksessa on saatu ainakin näyttämään siltä että aivan kuin lapsilla, tunteiden näyttäminen on hänelle keino manipuloida muita toimimaan hänen toivomallaan tavalla. Vaikea sanoa uskooko hän todella että juuri hänen tunteensa tulisi olla muillekin ensimmäinen prioriteetti ja hän ei ole itse lainkaan niistä vastuussa, tai velvollinen käsittelemään niitä muuten kuin pyrkimällä kontrolloimaan muita.

Vierailija
637/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa vielä, kun tuli tuosta Billyn näsäviisaasta huutelusta puhe, miten hääjuhlassa Ryan kommentoi fiksusti hääparin Bethin ja Teejayn toisilleen kirjoittamia valoja. Sulhanen tuntui arvostavan tätä Ryanin kommenttia.

Ryan sanoikin kauniisti. Tai sit Teejay vaan halusi olla kohtelias. On siinä vähän se asetelma että uudet kokemattomat vs. vanhat alkuperäiset.

Vierailija
638/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Adrian ja Sierah ollu silleen?

Vierailija
639/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacqui ei vaikuta olevan terve ihminen mentaalisesti. Ihan kuin kirjoista tosiaan olisi opetellut manipulaatiota ja kontrollin keinoja, jotka käytännössä näyttävät noin näytellyiltä, teko itkuineen kaikkineen. Ehken todella epävakaa persoonallisuus.

Morena olisi varmasti herttainen ja mukava, mikäli kokemansa historia ei määrittäisi nykyistä trauma käyttäytymistä. Hän näkee uhkia kaikkialla ja ylitulkitsee tilanteet. On kasvattanut vahvan kuoren jonka yli ei astella, mikä ei nyt esiinny edukseen.

Mielestäni joka kaudella on vähintään pari tai toinen osapuoli näyttelijä, tällä kertaa epäilin Eliotia, mutta hän poistui sarjasta kesken kaiken. Paluun myötä olen melko varma, asia varmistunee sarjan edetessä.

Katiesta kiinnostaisi tietää miehen mielipide (jos täällä sattuu miehiä olemaan kommentoimassa) miksi hänen kuvailemallaan tavalla hän ei ole ollut kiinnostava persoona tai henkilö parisuhteisiin aiemmin.

Vierailija
640/690 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaisitko itse osallistua moiseen ohjelmaan, nukkua alasti ja kuvaus porukkaa vaan lappaa ovista ja ikkunoista? En minä ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme