Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma lähenee loppua ja nyt alkaa hirmuinen masennus ja ketutus kun joutuu menemään takaisin töihin.

Vierailija
06.07.2026 |

Hakisinko sairaslomaa? Kun menen takaisin töihin niin siellä on hirveästi töitä jonossa ja firman omistajat kyttäävät että teenkö töitä siellä kun itse firman omistajista ainoastaan yksi osaa tehdä töitä, kaksi muuta omistajaa istuu siellä ja katsoo että työntekijät tekee töitä.

Tunnen oloni orjaksi kun palkka on paska myös.

Odotatteko muut innolla takaisin töihin paluuta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tässä on vasta lusittu kesän sadejaksot pois. Oikea kesä 😎 alkaa ensi viikosta eteen päin. Silloin ne hellejaksot vasta tulevat ja silloin sitä vasta ihmisen kuuluu lomailla. Uskokaa tai älkää. Ensi viikolla näette.

Vierailija
42/45 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ensimmäistä päivää lomalla ja kaipaan jo takaisin töihin. Ajattelin mennä keskiviikkona käymään toimistolla tekemässä omaa projektia niin saan vähä apua kaipuuseen.

Paljonko saat palkkaa? Työsi on rentoa toimistohommaa joten miellyttävää työtä ainakin teet. Pienipalkkaiset orjat tuskin ajattelee samoin kuin sinä :D 

Työ on muutakin kuin palkka. Minulle se on elämän sisältö.

- Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin töihin niin minut irtisanottiin samana päivänä kello 8 aamulla. Minusta se oli laiton potkut. hyvä työkaveri sanoi että sinne palkattiin uusi työntekijä tekee minun töitä. Otin yhteyttä liittoon ja haastoimme työnantajan oikeuteen. Saan 50000 euroa korvaukset.

Sulla ei ollutkaan yhtä ovela työnantaja kuin mulla.

Meillä kirjanpitäjä saikutti. Hänet irtisanottiin syytä töiden ulkoistaminen.

Kuitenkin tilalle oli jo palkattu uusi kirjanpitäjä. Hänet palkattiin työnantajani myös omistaman tilitoimiston palkkalistalle. Työnsä hän tekin kuitenkin meillä saman pöydän ääressä, mutta meidän firman listoilla ei ollut kirjanpitäjää, joten irtisanottu ei päässyt valittamaan. 

Vierailija
44/45 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viimeinen lomaviikko menossa. Pidin kolmessa pätkässä. Toukokuussa 2 viikkoa, juhannusviikon ja tämän viikon. Juhannuksesta jäi vielä kaksi päivää elokuulle.

Mulle loma on lähinnä rangaistus. EI ole mitään tekemistä - pelkkää tyhjyyttä. Lomat pitäisi saada rahana.

On etätyömahdollisuus ja hyödynnän sitä tekemällä lomallakin töitä. 

Ja ikää on 63v. Olen jo ilmoittanut, etten aio jäädä vuosiin eläkkeelle.

Vierailija
45/45 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo ei myöntänyt neljää viikkoa putkeen lomaa, vaan pakotti jakamaan loman kahteen osaan. Sairastuin sopivasti juuri lomien välissä. Voi harmi.

Ja teitähän riittää. Työkaverini oli viikon lomalla, toisen "saikulla" - ja saikuttaa aina, kun vähänkin joku asia töissä vähän harmittaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän