Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä itse menit päivähoitoon, kuinka pahat traumat jäi?

Vierailija
20.05.2007 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan traumoja mutta arka lapsi olin ja ujo olen yhä-en tarpeeksi sosiaalinen omasta mielestäni. Että hyvää olis tehnyt hoidon aloitus aiemmin.

Vierailija
42/45 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan minkäänlaisia traumoja!!

Tämä nykyaika on täynnä kaikenlaisia hömpötyksiä, joista tehdään numeroa aivan tyhjästä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän oli pph. Muistan lapsuuden onnellisena, oli kavereita kotona. Jossain vaiheessa olen kuitenkin hoidossakin ollut, siitä ajasta en muista mitään. Puollan ehdottomasti kotihoitoa, mutta mieluiten vain siihen pisteeseen saakka kunnes lapsi itse alkaa haluta muutakin kuin vain kotiympyröitä. Vuoden ikäistä lasta en vie hoitoon ja säälittää ne pienet jotka joutuvat.

Vierailija
44/45 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika kylmää.

Raha ja mammona ja ulkonäkö on kaikki maailmassa. Ihmisiä arvotaan sen perusteella, minkä näköinen hän on, paljon rahaa jne.....

Turvallisuutta haetaan mammonasta ja masennusta ilmenee erittäin paljon.

Minusta tämä 70-luvun hoidossa kasvatettu sukupolvi on tunnekylmää ja traumaattista sakkia.

Vierailija
45/45 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 70-lukulaiset nostivat esiin kasvissyöntiä, eläintenoikeuksia, ympäristökysymyksiä yms. Maailma ei siis pyöri vain siellä omassa kodissa oman navan ja oman perheen navan ympärillä...

Vierailija:

on aika kylmää.

Raha ja mammona ja ulkonäkö on kaikki maailmassa. Ihmisiä arvotaan sen perusteella, minkä näköinen hän on, paljon rahaa jne.....

Turvallisuutta haetaan mammonasta ja masennusta ilmenee erittäin paljon.

Minusta tämä 70-luvun hoidossa kasvatettu sukupolvi on tunnekylmää ja traumaattista sakkia.