Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhiltä ei saa leikata!

Vierailija
06.07.2026 |

Sivistyneeseen yhteiskuntaan ei kuulu luonnonvalinta ja geenien jalostuminen kuin luonnossa. Kaikki täytyy pitää elossa ja lisääntymässä vaikka väkisin, ja siksi valtion on pidettävä huoli että omillaan pärjäävät kannattelevat heikompaa ainesta tarpeeksi! 

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. Lisää veronmaksajia tarvitaan.

Näissä keskusteluissa monesti unohtuu ettei kaikille opiskelu ja töissäkäynti ole helppoa ja mukavaa, vaan mieluummin lomailee. Kannatelkoon itseään ne jotka tuntevat sellaiseen vetoa kun ei kaikille edes riitä töitä.

Vierailija
82/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että vaikka köyhille antaisi rahaa vaikka kuinka paljon niin kohta se olisi taas köyhä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että vaikka köyhille antaisi rahaa vaikka kuinka paljon niin kohta se olisi taas köyhä. 

Onhan se jo nähty. Afrikkaakin tuettu jo sukupolvien ajan ja köyhä se on edelleen, kun oma osaaminen puuttuu.

Vierailija
84/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jo nähty. Afrikkaakin tuettu jo sukupolvien ajan ja köyhä se on edelleen, kun oma osaaminen puuttuu.

Luonnoneläimistäkin jotkut tekevät ruokinnalla täysin holhottavia. Eivät opi pärjäämään itse.

Vierailija
85/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yrityksille yritystukia niin ne menevät osinkoihin, ei yrityksen kehittämiseen. Huonot yritysjohtajat.

Vierailija
86/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin joskus aamuyöstä, kipuihin (vt). Sattumalta luin netistä edesmenneen arkkiatri Risto Pelkosen aforismejä/mietelmiä:

Hän: Miksi aina vähäosaiset laitetaan tai joutuu kärsimään eniten? ..... Niinpä ja tippa tuli linssiin. 

.....

(Hain sitä ajatusta netistä uudestaan, mutten löytänyt.)

Vierailija
87/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin joskus aamuyöstä, kipuihin (vt). Sattumalta luin netistä edesmenneen arkkiatri Risto Pelkosen aforismejä/mietelmiä:

Hän: Miksi aina vähäosaiset laitetaan tai joutuu kärsimään eniten? ..... Niinpä ja tippa tuli linssiin. 

.....

(Hain sitä ajatusta netistä uudestaan, mutten löytänyt.)

Kun eivät osaa elää niin kuin ihmiser ja ottaa vastuuta, vaan ainoastaan kitisevät ja uhriutuvat. Muuten eivät olisi vähäosaisia

Vierailija
88/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielipideasia.

Vierailija
89/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnoneläimistäkin jotkut tekevät ruokinnalla täysin holhottavia. Eivät opi pärjäämään itse.

Tyhmät ihmiset häiritsevät niin monen muunkin elämää kuin vain omaansa.

Vierailija
90/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukirahojen syöttäminen harakoille on halpaa hupia ja antaa heikoimmille mielekästä tekemistä.

Vierailija
91/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukirahojen syöttäminen harakoille on halpaa hupia ja antaa heikoimmille mielekästä tekemistä.

Ja pilaa luonnon.

Vierailija
92/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on köyhä, niin ei ole mistä leikata. Eli kyllä leitataan niiltä, joilla jotain leikattavaa on-

Vierailija
93/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on köyhä, niin ei ole mistä leikata. Eli kyllä leitataan niiltä, joilla jotain leikattavaa on-

Jos ei ole köyhä, ei ole mistä leikata kun ei mitään saakaan.

Vierailija
94/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sellaisessa tilanteessa ettei pärjää ilman muiden rahoja. Jos vaikka haluaa auton ettei tarvi kulkea julkisilla ja lapsen jotta olisi tekemistä. Sitten tarvitsee isomman talon kun on se lapsi ja lemmikkejä ja niille haluaa ostella kaikenlaista krääsää ja teknologia maksaa kun sitä pitää koko ajan päivittää eikä osaa kehittää sitä itse, niin jonkunhan ne täytyy köyhällekin kustantaa.

Vierailija
95/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa köyhiltä leikkaamisessa on? Köyhät eivät tuota mitään vaan ovat elätettävä kuluerä.

Vierailija
96/98 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa Suomessa on jo vuosikymmeniä leikattu kaikista eniten niiltä, jotka yrittävät parantaa omaa elintasoaan työnteolla. Keskituloiset, hyvin tienaavat ja yrittäjät. Heiltä leikataan joka kk 50-75% heidän itse tekemänsä työn tuloksista. 

Reilua? Ei. 

Tasa-arvoista? Ei. 

Vierailija
97/98 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niiltä voidaan leikata joita tuetaan.

Vierailija
98/98 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on maailman korkein verotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme