Onko ok käyttää kumppanin kanssa tuplaehkäisyä koska en halua koskaan tehdä aborttia?
Eli minipillerit ja kumi. Kumppanini on ok asian kanssa ja ymmärtää, mutta onko tämä teistä tyhmää?
Kommentit (24)
Jokainen tietysti saa tuherrella miten lystää mutta totuus on se ettei mikään kumien kanssa puljailu varsinkaan parisuhteessa old millään tavalla mielekästä. Itse en suostuisi (enkä ole suostunut) sama kun sitten vetelee käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka haluaa ehkäistä varmasti on erittäin ok vs. nainen joka pitäisi innolla jokaisen vahingon.
No olen aika empaatinen ihminen enkä haluaisi tappaa ketään vaikka se onkin mikä möykky lie on sitten.Mutta en uskolla tappaa edes kärpästä. Lisäksi olen kuullut että abortti on tosi kamala ja raskas keholle.
On oma asiasi, millaista ehkäisyä käytät.
Täältä sivusta kuitenkin huomauttaisin, että nykymenetelmillä ja tyypillisillä viikoilla (alle 12 raskausviikkoa) tehty abortti on naiselle turvallisempi kuin loppuun asti viety raskaus.
En kehota ketään aborttiin mutta en pidä väärän tiedon levittämisestä. Aikaisilla viikoilla tehty abortti on pienempi rasite naisen keholle kuin täysaikaisen lapsen synnytys. Tämä ihan neutraalisti todettuna.
Vierailija kirjoitti:
Sama asia kuin se että kättelisi ylisuuret kumihanskat kädessä.
On kai sulle xs-kokoa saatavilla?
Minun pillerissä kyl lukee et vaikuttaa vain jos unohtunut yli 12 tuntia