Suomalaisilla naisilla on onnellinen ja mahtava elämä
Katson instagramista kun naiset juovat kuoharia, ottavat aurinkoa luksusveneillä ja reissaavat ympäri maailmaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa
Minua ei naurata. Haluaisin olla nainen että saisi elää samanlaista elämää.
Ap
Ei elämän onnellisuus ja mahtavuus ole Suomessa kiinni sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa
Minua ei naurata. Haluaisin olla nainen että saisi elää samanlaista elämää.
Ap
Ei elämän onnellisuus ja mahtavuus ole Suomessa kiinni sukupuolesta.
On kylläkin. Miehiä vihaavat naiset ja toiset miehet. Vaikea siitä rakentaa hyvää elämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset miehet kun suomessa vähenee niin kaikkien onnellisuus silloin voimistuu ja olokin paranee<3
T: Abdi Mohamed, yllätysrikastaja
Mikset siis reissaa itse ja juo kuoharia? Jonkun euroopan matkan saa halvella, voi vaikka lähteä työttömänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi?
Saa mutta miksei miehillä ole tuollaista elämää?
Ap
Onhan osalla miehiä, ainakin kun katson miestäni ja veljeäni mutta se vaatii työtä, toisten huomioimista sosiaalisia taitoja, hyviä ja pitkäaikaisia ystäviä, itsensä kehittämistä ja likoon laittamista, näin uskon suurimmalla osalla olevan miehiä mutta se on itse tehtävä. Ja sitten on niitä, jotka odottavat muiden hoitavan sosiaaliset suhteet heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi?
Saa mutta miksei miehillä ole tuollaista elämää?
Ap
Miehillä on havemmin sugar daddyä
Aika monikin valehtelee naiselle, vain jotta oma elämä sujuisi helposti.
Ihan vaikka missä käy ilmaiseksi syömässä.
"Jännä" haluaa tyttöystävän joka on vakaa, asunto hyvällä paikalla tmv. Tämäntyyppistä hyödyntämistä on paljon.
Suomenruotsalaiset omistavat paljon veneitä rannikolla. Hyvä homma! On suomensuomalaisillakin paljon veneitä. Mukava ajella merellä ja järvellä. Pitäkää hauskaa minunkin puolestani!
Eipä siinä mitään ihmeellistä ole, että jossain Välimerellä käy. Lennot maksavat mitä? 150-200€/suunta? Vähemmän rahaa alkoholiin, röökiin, onlyfansiin ja peleihin, niin ehkä aloittajallakin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki rahaa ja elämä Uuno!
En voi koskaan elää kun Suomalainen nainen vaikka tekisin mitä.
Ap
Haista paska ja mene hoitoon idiootti!
Vierailija kirjoitti:
No huomenna nuokin rouvat takaisin töihin kömpivät, ei Suomessa ole luxusrouvia, jotka kaiket päivät jahdeillaan ajelevat.
Yleensä joo, mutta 6.7. moni on lomalla
En voi koskaan elää kun Suomalainen nainen vaikka tekisin mitä.
Ap