Suomalaisilla naisilla on onnellinen ja mahtava elämä
Katson instagramista kun naiset juovat kuoharia, ottavat aurinkoa luksusveneillä ja reissaavat ympäri maailmaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi?
Saa mutta miksei miehillä ole tuollaista elämää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi?
Ap
Miehillä on havemmin sugar daddyä
Kas miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli keksi tällä kertaa tällaisen naisviha-aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Kas miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli keksi tällä kertaa tällaisen naisviha-aloituksen.
Hyvä vaan
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa
Minua ei naurata. Haluaisin olla nainen että saisi elää samanlaista elämää.
Ap
Jos menet joskus miehenä tinderiin niin ei voi olla nauramatta. Jatkuvalla syötöllä tulee näitä kuoharikippistelijöitä. Joku tekee kärrynpyörää kuvassa, koska on "niin onnellinen". Aikaisemmin oli niin ilmahyppyjä. Montakohan riemuhyppyä piti tehdä ennen kuin kuvaaja sai täydellisen riemun taltioitua, hahah!
Valkoiset miehet kun suomessa vähenee niin kaikkien onnellisuus silloin voimistuu ja olokin paranee<3
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset miehet kun suomessa vähenee niin kaikkien onnellisuus silloin voimistuu ja olokin paranee<3
Luulen että laihduttaminen toimii sulla paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos menet joskus miehenä tinderiin niin ei voi olla nauramatta. Jatkuvalla syötöllä tulee näitä kuoharikippistelijöitä. Joku tekee kärrynpyörää kuvassa, koska on "niin onnellinen". Aikaisemmin oli niin ilmahyppyjä. Montakohan riemuhyppyä piti tehdä ennen kuin kuvaaja sai täydellisen riemun taltioitua, hahah!
Ja kuvissa pari koiraa ja kissaa, harrastuksina matkustelu ja kuntosali
Mulla on paljon kuvia mun miehestä kun se onnellisena kippistelee kuoharia jossain meidän ulkomaanmatkoilla. Ihan on itse työllään ansainnut ne rahat jolla reissaa, samoin minä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon kuvia mun miehestä kun se onnellisena kippistelee kuoharia jossain meidän ulkomaanmatkoilla. Ihan on itse työllään ansainnut ne rahat jolla reissaa, samoin minä.
Ap ei ansaitse mitään rahoja ja siksi inisee 😭😭😭
No huomenna nuokin rouvat takaisin töihin kömpivät, ei Suomessa ole luxusrouvia, jotka kaiket päivät jahdeillaan ajelevat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette juo shamppanjaa vaan halpaa "kuoharia"?
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi?
Stubbin ja Ylen propagandan mukaan kaikki suomalaiset naiset kärsivät valkoisten miesten orjuudessa nyrkin ja hellan välissä eikä näillä ole edes äänioikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi?
Ap
Miksi et järjestä itsellesi tuollaista elämää? Olet aikuinen. Tee elämällesi jotain, jos se ei itseäsi miellytä ja lopeta tuo lapsellinen ruikuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sugardaddy jättää, voi myydä iltapäivälehtiin jutun siitä, kuinka kaikki oli feikkiä ja ihminen niin rikki, niin rikki, yyyyhh. Sillä elelee taas kuukauden tai pari. Ja sitten se onlyfans...
Eikö saisi?