Siistit hiukset kun ne ovat tuonne yli hartian
Katsoin tuota huvila ja huussi ohjelman viimeistä jaksoa. Siellä on kolmekin naista, joilla hulmuaa hiukset kuvauksissa suuhun ja silmiin. Niitä pitää sukia alvariinsa. Vaikuttaa hyvin hankalalta.
Minä laittaisin hiukset kivasti kiinni. Etuhiukset vaikka pienillä hauenleuoilla kiinni, niin vois keskittyä muuhunkin kuin sen likaiselta näyttävän tukan sukimiseen.
Kommentit (43)
Noinkin ohuille hiuksille olisi eduksi, että ne ei roikkuisi noin pitkänä. Siis tarkoitan, että habitus olisi siistimpi.
Näkeehän sen, että se otsaraja on jo vetäytynyt vanhemmilla ihmisillä. Ei se hiusten pituus tee parempaa vaikutusta ollenkaan. Päin vastoin se harvennut kuontalo korostuu. Näyttää jopa säälittävältä.
Ap voitko laittaa kuvan siisteistä hiuksista?
Mulla on aina hiukset auki ja ne on pitkät (lapaluiden alapuolelle). En halua näyttää siistiltä vaan keijulta. Älä änkeä niin lähelle, että hiukset ylettyy suhun.
🤣🤣😂 Ihanat iltanaurut. Kiitos teille!
Vierailija kirjoitti:
Ap voitko laittaa kuvan siisteistä hiuksista?
Ohuet pitkät hiukset näyttää kyllä siisteiltä kun ne on kiinni. Kuvia voit katsoa netistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina hiukset auki ja ne on pitkät (lapaluiden alapuolelle). En halua näyttää siistiltä vaan keijulta. Älä änkeä niin lähelle, että hiukset ylettyy suhun.
No kultsu kun sä et oo missään ohjelmassa, jota jengi katsoo kotona , niin se on se ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin aikoinaan, että yli hartioiden menevät hiukset ovat siistit, kun ne on kiinni jollain tavalla. Olen samaa mieltä.
Riippuu ihan siitä, millaista tyylikuntaa edustaa.
Tuollaista neuvoa et mistään Voguesta lue, mutta varmaan jossain Helluntalaisten Uutiset tai Kokoomuksen Naiset -tyyppisissä julkaisuissa voitaisiin tuollaisia tyylivinkkejä antaa. Samoin ET-lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin aikoinaan, että yli hartioiden menevät hiukset ovat siistit, kun ne on kiinni jollain tavalla. Olen samaa mieltä.
Tuollaista neuvoa et mistään Voguesta lue, mutta varmaan jossain Helluntalaisten Uutiset tai Kokoomuksen Naiset -tyyppisissä julkaisuissa voitaisiin tuollaisia tyylivinkkejä antaa. Samoin ET-lehdessä.
Ei, kyl se on ihan tyylietiketissä ollut jo todella pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kultsu kun sä et oo missään ohjelmassa, jota jengi katsoo kotona , niin se on se ja sama.
Anteeksi kauheasti. Ajattelin, että tämä keskustelu koskee aukinaisia hiuksia ihan yleisesti, ei pelkästään tv-ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyl se on ihan tyylietiketissä ollut jo todella pitkään.
Joo, siellä ET-lehden, helluntalaisten ja kokoomusnaisten etiketissä kyllä.
Missään muoti- tai taidemaailmassa et tuollaista kuule. Ikinä.
Eikä siinä ET-lehti, helluntalaiset ja kokoomusnaiset -tyylissä mitään vikaa ole. Tyylejähän on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kauheasti. Ajattelin, että tämä keskustelu koskee aukinaisia hiuksia ihan yleisesti, ei pelkästään tv-ohjelmissa.
Ei se mitään. Kerroin jo aloituksessa sen, että mitä ohjelmaa katsoin. - ap 😎😎
Mut tosiaan terkkuja sinne tuotantoon, että oli vaivaannuttavaa tuo, että juontajat joutui siellä tuulentuiverruksessa haromaan hiuksiaan pois silmiltään. Juontajat ovat kuitenkin jo isoja tyttöjä, että ei pitäis enää tossa iässä joutua tuota tekemään. On hyvin rasittavaa näin katsojan näkökulmasta tuo.
Yleensäkin ohuet hiukset on edukseen maksimissaan leuan alle tai olkapäille pituisina.
Noi pitemmät hiukset vetää ennestään ohutta hiusta litteäksi päätä nuollen.
Lyhyempi tukka ja siihen pienet tule luokseni laineet tai sikurat. Surffitukka olis ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kuitenkaan vttuillut esim. tälle ekalle kommentoijalle. Mutta ehkä hänkin on tv-esiintyjä ja menee pitkätukkien perässä vain tv-ohjelmien kuvauksissa?
"Joo ja ällöttävää kun on pitkät hiukset ja tuuli huiskuttaa niitä muiden kasvoille, jos menee tälläisen pitkätukan perässä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kuitenkaan vttuillut esim. tälle ekalle kommentoijalle. Mutta ehkä hänkin on tv-esiintyjä ja menee pitkätukkien perässä vain tv-ohjelmien kuvauksissa?
"Joo ja ällöttävää kun on pitkät hiukset ja tuuli huiskuttaa niitä muiden kasvoille, jos menee tälläisen pitkätukan perässä"
En tietenkään veetuile kenellekään. -ap
Sama hommahan se on, kun keski-ikäisellä miehellä roikkuu harventunut tukka pitkänä pitkin rinnuksia. Yhtä vastenmielisen näköistä. Epäsiistiä kerrassaan