Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siistit hiukset kun ne ovat tuonne yli hartian

Vierailija
05.07.2026 |

Katsoin tuota huvila ja huussi ohjelman viimeistä jaksoa. Siellä on kolmekin naista, joilla hulmuaa hiukset kuvauksissa suuhun ja silmiin. Niitä pitää sukia alvariinsa. Vaikuttaa hyvin hankalalta.

Minä laittaisin hiukset kivasti kiinni. Etuhiukset vaikka pienillä hauenleuoilla kiinni, niin vois keskittyä muuhunkin kuin sen likaiselta näyttävän tukan sukimiseen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset pankaa se kuontalo rohkeesti vaan kiinni. Ei tartte yrittää näyttää 2-kymppiseltä, kun ettehän te näytä.

Vierailija
42/49 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset pankaa se kuontalo rohkeesti vaan kiinni. Ei tartte yrittää näyttää 2-kymppiseltä, kun ettehän te näytä.

Tuossahan se menee muiden tyylimokien joukossa. Jatkuvasti näkee kaikenlaista hiusta, vaatetusta, ylipainoa jne. Ei kaiken tarvitse miellyttää omaa silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se menee muiden tyylimokien joukossa. Jatkuvasti näkee kaikenlaista hiusta, vaatetusta, ylipainoa jne. Ei kaiken tarvitse miellyttää omaa silmää.

Ei tietenkään kaiken tarvitse miellyttää omaa silmää. Kerronpahan vaan, miltä se näyttää. Epätoivoiseltahan se näyttää.

Vierailija
44/49 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnipito kuulostaa hyvältä, mutta mun mielestä noi klipsit ja hauenhampaat näyttää halvalta? Mitähän niiden tilalle keksis?

Laita niihin hintalappu vaikka jostakin kultakorusta.

Vierailija
45/49 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voitko laittaa kuvan siisteistä hiuksista?

En viitsi nyt omaa kuvaani laittaa ja muilla en oikeastaan ole nähnyt.

AP.

Vierailija
46/49 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä miksi pitää pitkiä hiuksia, jos ne on aina kiinni. Tuon takia leikkautin aikanaan lyhyet hiukset, paljon helpompaa kaikin puolin, kuin ponnarihiusten pitäminen. 

Nyt olen antanut hiusten kasvaa, vielä eivät ole ponnaripituiset, eikä niistä sellaisia tulekaan. Joko jää tällaiseksi, tai leikkautan jälleen lyhyiksi.

Vierailija
47/49 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä miksi pitää pitkiä hiuksia, jos ne on aina kiinni. Tuon takia leikkautin aikanaan lyhyet hiukset, paljon helpompaa kaikin puolin, kuin ponnarihiusten pitäminen. 

Nyt olen antanut hiusten kasvaa, vielä eivät ole ponnaripituiset, eikä niistä sellaisia tulekaan. Joko jää tällaiseksi, tai leikkautan jälleen lyhyiksi.

Joo se muoti meni jo, että joka vanhallakin muijalla hapsottaa hiukset kainaloihin saakka, vaikka tukka on hiirenhäntä.

Vierailija
48/49 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnipito kuulostaa hyvältä, mutta mun mielestä noi klipsit ja hauenhampaat näyttää halvalta? Mitähän niiden tilalle keksis?

Hiuspinnejä on ollut myytävänä jo yli puoli vuosisataa.

No siis hiuspinnejä on ollut varmasti jo 1800-luvulla, jopa aiemminkin.

Vierailija
49/49 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuspinnejä on ollut myytävänä jo yli puoli vuosisataa.

No siis hiuspinnejä on ollut varmasti jo 1800-luvulla, jopa aiemminkin.

On, ja sitä ennen lettinauhat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän