Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen naisen kanssa seurustelee huippukoulutettu ja upea mies?

Vierailija
05.07.2026 |

Mitä mieltä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on huippukoulutettu ja upea

nainen on kouluhuiputettu ja apea

Siitä se paras parisuhde syntyy!

Vierailija
42/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa puhui huippuyliopistosta. Mikä on av-palstan määritys huippuyliopistolle? Ajatellaanko että täällä olisi Harvardin käyneitä? 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa, joka ymmärtää älykkään huumorin.

Vierailija
44/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei ainakaan halua kukaan mies, ei huippukoulutettu eikä tavallinen duunarikaan. Kaikilta saanut pakit yhden illan jälkeen. Olen keskusteleva, iloinen, mukava, ihan mukiinmenevän näköinen, tiedän muistakin aiheista kuin tosi tv ja temptation island.  Olen hyvästä perheestäkin. Mutta kukaan ei ole kiinnostunut. 

Vierailija
45/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuossa puhui huippuyliopistosta. Mikä on av-palstan määritys huippuyliopistolle? Ajatellaanko että täällä olisi Harvardin käyneitä? 😂 

No onhan näitä Suomessakin, esim. Helsingin yliopisto

Vierailija
46/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin huvin tavallisen maalta kotoisin olevan kanssa, joka on fyssari. Oltu yhdessä jo 36 v, eli mun upeus alkaa vähitellen karista. Vaimo vieläkin tosi tikissä.

Vierailija
47/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin haluaisin tietää. Yhdellä tuntemallani huippumiehellä on myös upea vaimo, kaunis kuin huippumalli, hoikka, koulutettu, menestynyt, rikas, jne. En tunne edes kateutta kun katson häntä, ei voi yksinkertaisesti olla kateellinen näin upealle yksilölle. Jotkut vaan saa kaiken. 

Vierailija
48/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-24v, isot (luonnolliset tissit), pyöreä peppu, turpea pinppi ja kaunis naama.

Vierailija
49/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tohtorismiehet eivät ole parhaita naistenmiehiä, joten luultavasti korkeasti kouluttautuneen mutta aika tavallisen näköisen lyylin kanssa.

Vierailija
50/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaisen kanssa josta pitää, ja joka pitää hänestä. 

Naulan kantaan. 

Vierailija
51/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippukoulutettu ei ole synonyymi upealle miehelle.

Mikä korkeakoulu on huipumpi kuin joku muu?

Ap kuulostaa juntilta. 

Vierailija
52/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap narsistia vai ulkkaria? Suomalainen mies ei kehuskele komeudellaan.

Vierailija
53/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huippukoulutettu? Ei todellakaan mikään maisteri. Eikä edes tohtori. Kummallinen ilmaisu. Mun puoliso on maisteri, ylempi insinööri ja ammatillinen opettaja. Hyvin koulutettu mutta ei mikään huippukoulutettu. Minä tavis mutta omat vahvuudet mullakin.

Minä haluaisin myös tarkemman määrityksen sanalle huippukoulutettu. Oma mieheni on tehnyt tutkimusta dosentuuriin asti. Kovista tieteistä kyse. Onko hän huippukoulutettu? 

No eihän tuota korkeammalle voi oikein Suomessa kouluttautua. Mutta onko huippuyliopistosta valmistunut?

Niin, suomalaisista yliopistoista ei valmistu huippukoulutettuja,

Vierailija
54/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan näitä Suomessakin, esim. Helsingin yliopisto

Ehkä paras yliopisto Suomessa,  mutta ei todellakaan huippu.

Vierailija
55/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika samanlaisen.Itsekkään keskittyy uraan.Omaan napaansa.Mut onko töitä nyt juuri tuommosille??Korkeasti koulutetut työttöminä?monikin .Kannattaako seukata jonkun miehen kanssa,tulot olisi huiput.Lapsiahan nää itsekkäät ei hanki,adoptoi.En sitäkään suosittele niin nähty lapset tarvitsee rakkautta kodin,suvaitsevaisuutta,kavereita..jne

Vierailija
56/56 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tohtorismiehet eivät ole parhaita naistenmiehiä, joten luultavasti korkeasti kouluttautuneen mutta aika tavallisen näköisen lyylin kanssa.

Ehkä tämä