Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen naisen kanssa seurustelee huippukoulutettu ja upea mies?

Vierailija
05.07.2026 |

Mitä mieltä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren lukiolaistytön

Vierailija
22/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huippukoulutettu? Ei todellakaan mikään maisteri. Eikä edes tohtori. Kummallinen ilmaisu. Mun puoliso on maisteri, ylempi insinööri ja ammatillinen opettaja. Hyvin koulutettu mutta ei mikään huippukoulutettu. Minä tavis mutta omat vahvuudet mullakin.

Minä haluaisin myös tarkemman määrityksen sanalle huippukoulutettu. Oma mieheni on tehnyt tutkimusta dosentuuriin asti. Kovista tieteistä kyse. Onko hän huippukoulutettu? 

Dosentuuri on opetusvirka yliopistolla. 

Ei ole virka, vaan pätevyys. Edellyttää yleensä väitöskirjaa ja päälle noin väitöskirjan verran tutkimusartikkeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset huutaa täällä yhtä kurkkuun että minunminunmimunminun

Vierailija
24/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkälle koulutettu ja menestyvä, komeakin. 

Vaimo on tuollainen menevä, älykäs ja iloinen ihminen jonka kanssa on aina mukavaa. Osaa vaatia ja saa minuunkin hieman enemmän menoa, kiitokset hänelle siitä. Itsekseni olisin varmaan aika erakko. 

Vierailija
25/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain paras aasialainen nainen kelpaa sellaiselle

Vierailija
26/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettuja ja älykkäitä usein ulkonäkö kiinnostaa vähemmän kuin tomppeleita. 

heh heh ei nyt sentään.

Vierailija
27/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset selittävät tämän kun älykkäät menestyvät miehet haluavat naisellisen lämpimän rakastavan naisen rinnalleen eikä tosikkopäsmäriä?

Vierailija
28/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettuja ja älykkäitä usein ulkonäkö kiinnostaa vähemmän kuin tomppeleita. 

heh heh ei nyt sentään.

Eli sinä kuulut niihin tomppeleihin. Selvä. 

Vierailija
29/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi tuntemaani olivat naimisissa homssuisten ja tympeiden muijien kanssa. Nuoruuden ihastuksia, jotka onneksi tipahtivat kyydistä lasten vartuttua ja miehen näköalojen laajennuttua. 

Ulkonäöstä viis, mutta fiksuus loisti poissaolollaan. 

Vierailija
30/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset selittävät tämän kun älykkäät menestyvät miehet haluavat naisellisen lämpimän rakastavan naisen rinnalleen eikä tosikkopäsmäriä?

Surullista, jos sinun seurassasi ihmiset muuttuvat tosikkopäsmäreiksi. Suurin osa kuitenkin on mukavia. Ehkä sinun kannattaisi miettiä omaa käytöstäsi jos se tuo lähelläsi olevista ihmisistä tuollaisia piirteitä esiin? 

Vierailija
31/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heh heh ei nyt sentään.

En. Vaan me älyköt väitetään teille ettei muka ulkonäkö ole tärkeä ja te uskotte koska pidätte meitä arvossa.

Vierailija
32/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huippukoulutettu? Ei todellakaan mikään maisteri. Eikä edes tohtori. Kummallinen ilmaisu. Mun puoliso on maisteri, ylempi insinööri ja ammatillinen opettaja. Hyvin koulutettu mutta ei mikään huippukoulutettu. Minä tavis mutta omat vahvuudet mullakin.

Minä haluaisin myös tarkemman määrityksen sanalle huippukoulutettu. Oma mieheni on tehnyt tutkimusta dosentuuriin asti. Kovista tieteistä kyse. Onko hän huippukoulutettu? 

Ei ole virka, vaan pätevyys. Edellyttää yleensä väitöskirjaa ja päälle noin väitöskirjan verran tutkimusartikkeleita.

Dosentti on akateeminen arvonimi. Pätevyys tulee tohtorintutkinnosta ja oman alan syvällisestä tuntemuksesta sekä opetuskokemuksesta.

Vierailija
33/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heh heh ei nyt sentään.

En. Vaan me älyköt väitetään teille ettei muka ulkonäkö ole tärkeä ja te uskotte koska pidätte meitä arvossa.

Tomppelius todistettu. 😂 

Vierailija
34/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sellaisen naisen kanssa jonka on sattunut tapaamaan ja saamaan. Usein huippukoulutetut miehet eivät ole naisrintamalla sen fiksumpia kuin muutkaan. 

Vierailija
35/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ns paremmista miehistä on hyvinkin laskelmoivia kumppanin valinnassa ja osa menee sydän edellä. Silti myös se osa, joka menee sydän edellä yleensä etsii vaimon joka on ns samalla tasolla esim koulutuksen suhteen, mutta eivät välttämättä pane niinkään merkille esimerkiksi perhetaustaa ja sen varallisuutta, kumppanin tarkkaa koulutusta ts., muukin kuin lääkärijuristi käy jne. Ensin mainituille taas näillä muillakin on merkitystä. Joten huippumies ei aina etsi mitään huippukoulutettua PAPERILLA hyvää naista. 

Vierailija
36/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies ei ota vasemmistolaista vaan perhekeskeisen ja hyvät arvot omaavan ja tatuoimattoman oikeistolaisen naisen. Oikeistolaisuus on vapauden aate. Siksi menestyneet aina kannattavat sitä:

- vapaus näyttää mihin pystyy ja luoda oma menestys

- vapaus omistaa se mitä tekee työllään

- vapaus äänestää monista puolueista omaansa tai perustaa uusi puolue

- vapaus sanoa mielipiteensä ääneen

Vasemmisto ei halua mitään noista. Se haluaa varastaa yksilöiden työn tuloksen "valtiolle" eli vasemmiston päättäjille. Se haluaa kieltää sananvapauden, mielipiteenvapauden ja kommunismit ovat aina yksipuoluediktatuureja. Eikä lopulta maastakaan saa lähteä pakoon. Älykäs ja menestyvä ei siitä tykkää eikä muidenkaan pitäisi.

Vierailija
37/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä varmistaa suhteen toimivuus ja samalla vältää ettei muut naiset saa kuulla vaimon nuorta ikää ja koulutus taustaa koska kateus.
-huippukoulutettu ja upea mies

Vierailija
38/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies ei ota vasemmistolaista vaan perhekeskeisen ja hyvät arvot omaavan ja tatuoimattoman oikeistolaisen naisen. Oikeistolaisuus on vapauden aate. Siksi menestyneet aina kannattavat sitä:

- vapaus näyttää mihin pystyy ja luoda oma menestys

- vapaus omistaa se mitä tekee työllään

- vapaus äänestää monista puolueista omaansa tai perustaa uusi puolue

- vapaus sanoa mielipiteensä ääneen

Vasemmisto ei halua mitään noista. Se haluaa varastaa yksilöiden työn tuloksen "valtiolle" eli vasemmiston päättäjille. Se haluaa kieltää sananvapauden, mielipiteenvapauden ja kommunismit ovat aina yksipuoluediktatuureja. Eikä lopulta maastakaan saa lähteä pakoon. Älykäs ja menestyvä ei siitä tykkää eikä muidenkaan pitäisi.

Joka ikisellä tuntemallani menestyvällä ja komealla miehellä on myös menestyvä, mutta liberaali vaimo eikä mikään kodinhengetär. Ja tunnen useita. Ja joillakin on niitä tatuointejakin. 

Vierailija
39/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuota korkeammalle voi oikein Suomessa kouluttautua. Mutta onko huippuyliopistosta valmistunut?

Ihan vaan Helsingin yliopistosta. 

Vierailija
40/55 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä pedagokisia opintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi