Jos unelmoi päästä lentäjän vaimoksi, pitääkö olla tosi kaunis?
Kommentit (409)
Enemmänkin fiksu ja tasapainoinen. Mikään kana ei saa olla.
Älykkyys korvaa kauneutta tiettyyn rajaan asti. Sama myös toisinpäin. Ei riitä, että olet kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys korvaa kauneutta tiettyyn rajaan asti. Sama myös toisinpäin. Ei riitä, että olet kaunis.
Mä en voisi fiksuja miehiä seurustelemassa vakavissaan kenenkään bimbon kanssa, äly tärkeämpää.!
Mä olen kuuma hottis, isot tissit, 25 v. Vapaat lentäjät kertokaa missä voitaisii tavata? Mieluiten lähtisin reissuihin teidän mukaan
Kyllä, pitää ollqxjoku missi vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä unelmoida voi rumanakin...
Heh
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pitää ollqxjoku missi vähintään.
No ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen viitisen Finnairin lentäjää lasten harrastusten tai omien harrastusten kautta ja heillä kaikilla todella kauniit vaimot. Itse nämä lentäjät melko tavallisen näköisiä.
Uniformu kun ei ole päällä niin kävisi ihan ulkonäöllisesti bussikuskista, elikkä tavallisesta pulliaisesta.
No montako näistä naisista on, taikka on ollut, lentoemoja?
Vai onko lentoemot vaan hetken hauskaa? Vai viedäänkö ihan alttarille?
Kyllä se kaunis vaimokin pikkuhiljaa rapistuu.
Kauneus on katoavaa ja rumuus senku lisääntyy.
Mutta ainahan voi vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät ovat keskimäärin fiksua porukkaa ja heillä on varaa valita, joten ei tarvitse tyytyä ottamaan ruman tai edes tavallisen näköistä älykkönaista tai kaunista bimboa, kun voivat saada koko paketin.
Ainakin tällä palstalla lentäjien perään kuolaavat naiset ovat kirjoitusten perusteella sitä ainesta, joiden kannattaisi haaveilla jostain muista kuin lentäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen viitisen Finnairin lentäjää lasten harrastusten tai omien harrastusten kautta ja heillä kaikilla todella kauniit vaimot. Itse nämä lentäjät melko tavallisen näköisiä.
Uniformu kun ei ole päällä niin kävisi ihan ulkonäöllisesti bussikuskista, elikkä tavallisesta pulliaisesta.
No montako näistä naisista on, taikka on ollut, lentoemoja?
Vai onko lentoemot vaan hetken hauskaa? Vai viedäänkö ihan alttarille?
En ole tuo kommentoija, mutta itsekin tunnen useita vaimoja. Lisäksi itsekin olen entinen lentoemäntä. Sanoisin karkeasti, että 10 %:lla lentäjistä on vaimona lentoemäntä. Eli selvä vähemmistö vaikka varmasti ottajia kabiinin puolelta olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät ovat keskimäärin fiksua porukkaa ja heillä on varaa valita, joten ei tarvitse tyytyä ottamaan ruman tai edes tavallisen näköistä älykkönaista tai kaunista bimboa, kun voivat saada koko paketin.
Ainakin tällä palstalla lentäjien perään kuolaavat naiset ovat kirjoitusten perusteella sitä ainesta, joiden kannattaisi haaveilla jostain muista kuin lentäjistä.
Niin samaa mieltä. Näillä av -palstan mammoilla on kyllä mahdollisuudet pyöreät nollat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kaunis vaimokin pikkuhiljaa rapistuu.
Kauneus on katoavaa ja rumuus senku lisääntyy.
Mutta ainahan voi vaihtaa nuorempaan.
Kaunis säilyy kauniina vanhetessaankin. Kunhan vanhenee tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurustossa tässä Helsingin liepeillä asuu useita lentäjiä perheineen ja rouvia olen tavannut lähinnä lasten koulun kautta. Tyylikkäitä ja miellyttäviä, vaikuttavat fiksuilta. Eivät ainakaan näytä miltään ”bimboilta”.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Sopiva yhdistelmä kauneutta ja älyä on yleensä naiselle ihanteellisinta, etenkin jos haluaa lähipubin Reiskaa tasokkaampaa seuraa.
Luonnollisuutta arvostavat, uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisuutta arvostavat, uskoisin.
Mites turkoosi sivusiili?
Unelmoi sinä vaan