Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä miehen kanssa ja treffien aikana mies halusi käydä eräässä kaupassa ostamassa yhden jutun

Vierailija
05.07.2026 |

Oli katsonut nettisivuilta, että kyseisessä kaupassa on sitä. Menimme kauppaan ja etsiskeltiin sitä jonkin aikaa, mutta ei millään löydetty. Sanoin miehelle, että kysyisi myyjältä. Mies oli siihen, että en halua kysyä myyjältä, inhoan jos joudun kysymään myyjältä. Etsittiin vielä jonkin aikaa. Lopulta mies sanoi, että no varmaan sitten on pakko mennä kysymään. 

Oli jotenkin tosi paha turn off tuo, että miehelle oli niin vaikeaa kysyä myyjältä. Olenkohan jotenkin pikkumainen, kun en tämän takia ole kiinnostumaan näkemään toista kertaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään, naiset vihaavat ujoa ja sosiaalisesti kömpelöä miestä..

Ei vihata, mutta ei vain kiinnosta tuollainen. Sulla on kummallinen ajatusmaailma, että on heti vihaamista, jos ei jotakin asiaa halua elämäänsä.

Vierailija
22/28 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt itse, millaista on, kun tuollainen on puolisona ja lasten isänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan kysyä myyjältä, mutta tuossa tilanteessa olisin ilman muuta heti kysynyt, koska olen kuitenkin sillä tavalla normaali, että osaan ja haluan antaa hyvän ensivaikutelman itsestäni. Se on valitettavasti huono merkki, että ei ymmärrä tai välitä antamastaan  ensivaikutelmasta. Vaikka kuinka puhutaan aitoudesta ja omana itsenään olemisen autuudesta, ihmiset kuitenkin tekevät paljon nopeita, tietoisia ja tiedostamattomia tulkintoja uuden ihmisen älystä, neurotyypillisyydestä, sosiaalisista taidoista jne. ja näihin juttuihin liittyy se, että fiksu ymmärtää tietyllä tapaa leikkiä niitä sosiaalisia leikkejä, joihin ei todellakaan kuulu raatorehellisyys ekoilla treffeillä. Jos ihminen on ekoilla treffeillä outo ja vaikea, millainen hän on kumppanina siinä vaiheessa, kun loputkin esityksestä on haihtunut?

Ilmeisesti miehissä on enemmän näitä hintsusti asseja, jotka eivät ymmärrä, että kaikki vaikeilu on kuin ampuisi omaan nilkkaan. Nainen ei ole sen ilmaisen kahvin perään, mutta jos mies tekee siitä numeron, niin väkisin tulee mieleen, että mies kyttää senttejä arjessa muutenkin. Tai jos ei halua museoon, koska museot eivät ole hänen juttu, niin epäilyttää, josko tyyppi ikinä suostuu juttuihin toisen mieliksi jne. Treffeillä pitäisi osoittaa joustavuutta, anteliaisuutta, suurpiirteisyyttä, hyviä käytöstapoja eli kaikkea sitä, mitä toivotaan kumppanilta. Jos ei tätä ymmärrä, niin eipä ymmärrä ihmisistä sitten muutenkaan. 

N55

Vierailija
24/28 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä naisen kanssa niin se kysyi onko minulla kortsuja. Sanoin ettei ole niin se sanoi että mennään sitten ostamaan koska ei halua ilman kumia. Sanoin etten olettanut että harrastan seksiä treffeillä joten ei kumejakaan ole. Nainen oli aika suorapuheinen ja tykkäsin kyllä.

Vierailija
25/28 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi myös turnoff, jos toinen välttelee normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä ja kommunikointia. Ei lupaa hyvää jatkoon.

Mitä tarkoitat ei lupaa hyvää? Puhut ihan kuin jostain kriminaalista, ei kaikki ole sosiaalisia

Vierailija
26/28 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät vihaa. Mutta passiivis-aggressiivista ja avun pyytämiseen vihamielisesti suhtautuvaa miestä kyllä. Voi itse kukin kuvitella miten tällainen tulisi esiin kiperässä paikassa kun itse vaikka tarvitsisi apua.

Vihamielisesti? Missä kohtaa? Hoihhoijakkaa taas, tais mies väistää luodin

Vierailija
27/28 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan hullu psykopaatti tai jotain. Hyvä kun selvisit hengissä.

Vierailija
28/28 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän