Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Erling Haaland mielestäsi tämän hetken hyvännäköisin ammattijalkapalloilija maailmassa.

Vierailija
05.07.2026 |

Kuka on jos ei hän?

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sellainen lyhdynkantaja Gareth Balen ja Carlos Tévezin jälkeen.

Vierailija
182/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei ole tuollaista pelityyliä ollut kuin Haalandilla? Hän piileskelee jossain pelkein koko pelin, kunnes PAM - käsittämätöntä, että se nytkin onnistui: ekassa maalissa puolustajat antoivat hänen olla ihan vapaana kuten hidastuksesta näkyi - vaikka kaikki tietävät mitä siitä seuraa? Miten hän onnistuu siinä kerta toisensa jälkeen, vaikka pituutta on melkein kaksi metriä, joten hänet luulisi huomaavan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä hiuksia päässä pitkästi, mutta näyttää siltä että päälaelta alkaa hiukset harvenemaan...

Tavallisen valkoihoisen pohjoismaalaisen miehen näköinen muuten on.

Vierailija
184/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Näyttää alkuihmiseltä.

Mutta on huumorimiehiä, mikä on 80 prosenttia plussaa.

Mitä ihmettä 80 prosenttia plussaa edes tarkoittaa?

Vierailija
185/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei ole tuollaista pelityyliä ollut kuin Haalandilla? Hän piileskelee jossain pelkein koko pelin, kunnes PAM - käsittämätöntä, että se nytkin onnistui: ekassa maalissa puolustajat antoivat hänen olla ihan vapaana kuten hidastuksesta näkyi - vaikka kaikki tietävät mitä siitä seuraa? Miten hän onnistuu siinä kerta toisensa jälkeen, vaikka pituutta on melkein kaksi metriä, joten hänet luulisi huomaavan!

Hyvä lähtönopeus ja pitkät jalat. Pätkäpakit saa kipittää puolen tusinaa askelta Haalandin puoleentoista, ja takamatkalta.

Vierailija
186/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lähtönopeus ja pitkät jalat. Pätkäpakit saa kipittää puolen tusinaa askelta Haalandin puoleentoista, ja takamatkalta.

Näin se menee ja kun kaksimetriset norskikorstot tyrkkäävät, lentävät pienikokoiset pelaajat tantereeseen ihan puhtaasti.

Vierailija
187/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä eiliseen saakka luulin Haalandin olevan norjalainen lumilautailija.

Eilen näin insta syötteen, johon oli koottu hänen herrasmiesmäisyyksiään pelatessa. Ekan kerran näin ulkonäöltäkin. Onhan se komea raaminen mies, mutta ei mun makuuni komea. Liian sliipattu.

Tiedän tosi jalkapalloilijoita.. Sanotaan että Beckham on komea.

Beckham on kyllä niin klassinen setämies kuin vain voi ulkonäöltään olla. Ei sytytä.

Beckman on nykyään yli 50v. Miltä luulet Haalandin näyttävän reilun 25 vuoden päästä?

Martti Syrjältä, alapurenta. Haalandin kannattaisi katsoa kuviaan, että huomaisi mihin käyttää miljooniaan.

Vierailija
188/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä ilmiö, että naisten silmissä miehestä tulee heti komea, kun hän menestyy.

Jos Haaland olisi ammatiltaan varastomies, niin hän ei olisi yhdenkään naisen mielestä komea.

Mä olen nainen ja mun mielestä Haaland on suorastaan ruma kasvoistaan. Jos mies on mun mielestä komea, niin hän on sitä vaikka ei olisi kuuluisa ja rikas. Jos mies on mun mielestä ruma, niin hän on sitä vaikka olisi rikas ja kuuluisa. Jos mies ei viehätä mua ulkoisesti, niin en mä hänestä kiinnostu. Toki myös luonne ratkaisee, mutta jos en viehäty miehestä, niin ei voi mitään.

Vierailija
189/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma robotti

No ei se nyt RUMA ole, vaikka ei mun makuun komeakasvoinen olekaan.

En itse edes muista, että olisin koskaan nähnyt rumaa ihmistä. Siskoni sanoivat samaa; eivät ole koskaan nähneet ruman näköistä ihmistä. Mahdollinen rumuus tulee muualta kuin ulkonäöstä.

Kyllä rumiakin ihmisiä (jotka eivät voi naamataululleen mitään) näkee jokainen, joka paljon ihmisten ilmoilla liikkuu. 

Siitä olen samaa mieltä, että oikeasti rumia ihmisiä on melko vähän. Usein rumaksi väitetään tai haukutaan ihmisiä, jotka ovat enemmänkin tavallisia tai eivät ole naamaltaan viehättäviä.

Vierailija
190/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyface🤭

Vierailija
191/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tehtävänsä on pelata jalkapalloa ja tehdä maaleja, tuskin näyttää nätiltä?

Vierailija
192/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalan näköinen kun on nuo jättihuulet ja pienet syvällä olevat silmät. Näyttää joltain limaoliolta tai albiinolta jättiläissaukolta🥰. Toisaalta ihan söpö ja terveen näköine nuori mies mutta piirteet vaan on rumat.

Vierailija
193/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa ulkonäkönsä perusteella jonkin asteiselta vammaiselta...kauhean ruma, kertakaikkiaan...päihittää rumuudessa sen espanjan ihmepojan, tosi karsean näköinen tyyppi sekin...

Vierailija
194/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen filmi nimeltä Predator 

Vierailija
195/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on komea. Kuin sekoitus viikinkiä ja jotain taruolentoa. Hän on persoonallisen näköinen kasvoiltaan ja liikkumistyyliltään. 

Vierailija
196/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on komea. Kuin sekoitus viikinkiä ja jotain taruolentoa. Hän on persoonallisen näköinen kasvoiltaan ja liikkumistyyliltään. 

Minusta on viehättävä siksi, että on niin sinut itsensä kanssa eikä ota itseään turhan vakavasti. Ja toki on työssään yksi maailman parhaista.

Vierailija
197/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset osaa olla inhottavia ja pinnallisia. Näköjään yhtä rumasti palstalla räävitään sekä miesten että naisten ulkonäköä. 

Vierailija
198/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvännäköisin mutta paras.

Vierailija
199/209 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viikingin tartte kaunis ollakaan, vaan ison ja karskin näköinen kuten Haaland onkin ja pelottavan taitava ja ylivoimainen sankari.

Vierailija
200/209 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viikingin tartte kaunis ollakaan, vaan ison ja karskin näköinen kuten Haaland onkin ja pelottavan taitava ja ylivoimainen sankari.

Ai tämä babyface karskin näköinen, ei sitten yhtään!