Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Erling Haaland mielestäsi tämän hetken hyvännäköisin ammattijalkapalloilija maailmassa.

Vierailija
05.07.2026 |

Kuka on jos ei hän?

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erling on kasvoista alaspäin upea ilmestys.

Vierailija
162/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma robotti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä eiliseen saakka luulin Haalandin olevan norjalainen lumilautailija.

Eilen näin insta syötteen, johon oli koottu hänen herrasmiesmäisyyksiään pelatessa. Ekan kerran näin ulkonäöltäkin. Onhan se komea raaminen mies, mutta ei mun makuuni komea. Liian sliipattu.

Tiedän tosi jalkapalloilijoita.. Sanotaan että Beckham on komea.

Beckham on kyllä niin klassinen setämies kuin vain voi ulkonäöltään olla. Ei sytytä.

Itse taas muistan hyvinkin nuo Beckhamin kulta-ajat, mutta oma mielipiteeni vanhoja kuvia katsellessani on, että olipa se loppujen lopuksi aika tavis. Sitten jossain vaiheessa vähän miehistyi ja nyt on valitettavasti meneillään epätoivoinen taistelu aikaa vastaan.

Vierailija
164/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen näin insta syötteen, johon oli koottu hänen herrasmiesmäisyyksiään pelatessa. Ekan kerran näin ulkonäöltäkin. Onhan se komea raaminen mies, mutta ei mun makuuni komea. Liian sliipattu.

Beckham on kyllä niin klassinen setämies kuin vain voi ulkonäöltään olla. Ei sytytä.

Itse taas muistan hyvinkin nuo Beckhamin kulta-ajat, mutta oma mielipiteeni vanhoja kuvia katsellessani on, että olipa se loppujen lopuksi aika tavis. Sitten jossain vaiheessa vähän miehistyi ja nyt on valitettavasti meneillään epätoivoinen taistelu aikaa vastaan.

Samaa mieltä Beckhamista. Rakastan brittejä, mutta sielläkään ei käytännössä koskaan näe komeita miehiä. Viimeksi kun näin Lumley Castlen aamiaisella, selvisi hetken kuluttua, että se mies oli saksalainen :)  Lumley Castle muuten on Joanna Lumleyn sukulaisten entinen linna, tämä selvisi muutama vuosi sitten, kun olimme jo linnassa olleet. Ihana sokkeloinen vanha linna, jossa oli erinomainen ravintola (suht harvinaista briteissä maaseudulla).

Vierailija
165/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kadulla tulisi Haalundin naamataululla varustettu tavismies, niin pitäisin lähempänä rumaa kuin komeaa. Kropaa toki melko komea, kun on ammattiurheilija, mutta kasvoja tarkoitin.

Menestys, rikkaus ja julkisuus kuitenkin tekee monesta miehestä "komean".

Vierailija
166/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma robotti

No ei se nyt RUMA ole, vaikka ei mun makuun komeakasvoinen olekaan.

En itse edes muista, että olisin koskaan nähnyt rumaa ihmistä. Siskoni sanoivat samaa; eivät ole koskaan nähneet ruman näköistä ihmistä. Mahdollinen rumuus tulee muualta kuin ulkonäöstä.

Vierailija
167/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beckman on nykyään yli 50v. Miltä luulet Haalandin näyttävän reilun 25 vuoden päästä?

Vierailija
168/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä Beckhamista. Rakastan brittejä, mutta sielläkään ei käytännössä koskaan näe komeita miehiä. Viimeksi kun näin Lumley Castlen aamiaisella, selvisi hetken kuluttua, että se mies oli saksalainen :)  Lumley Castle muuten on Joanna Lumleyn sukulaisten entinen linna, tämä selvisi muutama vuosi sitten, kun olimme jo linnassa olleet. Ihana sokkeloinen vanha linna, jossa oli erinomainen ravintola (suht harvinaista briteissä maaseudulla).

Britit ei keskimäärin ole tosiaankaan ollenkaan komeita eivätkä kauniita. 

Beckham oli upean näköinen nuorena nimenomaan siinä dokkarissa, kun oli liikkuvaa kuvaa. Siinä näkyi hyvin se tunnelma ja olemus mikä ihmisellä on ja tulee näkyviin videolla, ei useinkaan pelkästä kuvasta.

Marilynin kanssa kävi samoin; en koskaan ollut tajunnut, miksi sen näköistä naista on niin paljon hehkutettu, kunnes näin hänestä videoita ja tajusin. 

Vierailija
169/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei muutenkaan ole kaikki kaikessa ainakaan ihmissuhteissa ja ihastuessa. Olemuksen pitää viehättää, mutta ei se ihminen ole välttämättä ulkomuodoltaan mikään sun unelmien mies tai nainen.

Ei, vaikka se ulkomuoto olisi ollut se, mihin ensin kiinnitit huomiosi.

Vierailija
170/170 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britit ei keskimäärin ole tosiaankaan ollenkaan komeita eivätkä kauniita. 

Beckham oli upean näköinen nuorena nimenomaan siinä dokkarissa, kun oli liikkuvaa kuvaa. Siinä näkyi hyvin se tunnelma ja olemus mikä ihmisellä on ja tulee näkyviin videolla, ei useinkaan pelkästä kuvasta.

Marilynin kanssa kävi samoin; en koskaan ollut tajunnut, miksi sen näköistä naista on niin paljon hehkutettu, kunnes näin hänestä videoita ja tajusin. 

Marilyn oli nuorena todella kaunis, siis ilman sitä peruukkimaista kampausta pitemmissä hiuksissa. Hänet stailattiin hieman erinäköiseksi kuin muut sen ajan pin up tytöt, että erottuisi. Ne hiukset eivät miellytä minua alkuunkaan. 

Mä en ole lainkaan perehtynyt Beckhamiin enkä ole dokkariakaan nähnyt.