Nyt on asiaton pappi poistettu Nurmijärven riparilta
Kommentit (66)
Onko tää nyt toinen pappi joka on tänä kesänä heitetty riparilta tyttöjen ahdistelun takia?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt toinen pappi joka on tänä kesänä heitetty riparilta tyttöjen ahdistelun takia?
Mistä päättelit että juuri tyttöjä on ahdisteltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että juuri tyttöjä on ahdisteltu?
Siitä vaan että uutisessa lukee niin.
Tyrkyttikö wokea, vai mitä tää on?!
Nykyään taitaa asiatonta olla mikä vaan. Vasta tuttava selitti, miten "kassa virnuili hänelle seksistisesti". Hän osti edelläni kondomeita ruokaostosten seassa.
Itse näin vain nuoren kassapojan, joka hymyili vastakkaisen kassan myyjälle, kun taas joku oli unohtanut punnita omenat.
Tuskin tämä kassapoika edes ajatteli, mitä siihen kassaan piippaili. Heillä lienee ollut joku sisäpiirin vedonlyönti vain siitä, monta kertaa joku unohtaa tarran. Hymy oli molemmilla iloinen, ei turhautunut, ei ilkeä, ei pilkallinen, saati nyt seksiä saumoistaan tihkuva. Tuttava koki sen kuitenkin hyvinkin tunkeilevaksi. Itse vain huokaisin salaa ja mietin, että maskien kanssa tämäkin ongelma olisi vältetty...
Eli kuka kokee mitäkin. Juttu muuttuu ja paisuu helposti.
En haluaisi olla pappi. Enkä opettaja. Enkä ehkä edes kaupan kassa.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan ollut ns. kenopappi?
Saattoi ollakin. Pikkaisen kappelin pappeja ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään taitaa asiatonta olla mikä vaan. Vasta tuttava selitti, miten "kassa virnuili hänelle seksistisesti". Hän osti edelläni kondomeita ruokaostosten seassa.
Itse näin vain nuoren kassapojan, joka hymyili vastakkaisen kassan myyjälle, kun taas joku oli unohtanut punnita omenat.
Tuskin tämä kassapoika edes ajatteli, mitä siihen kassaan piippaili. Heillä lienee ollut joku sisäpiirin vedonlyönti vain siitä, monta kertaa joku unohtaa tarran. Hymy oli molemmilla iloinen, ei turhautunut, ei ilkeä, ei pilkallinen, saati nyt seksiä saumoistaan tihkuva. Tuttava koki sen kuitenkin hyvinkin tunkeilevaksi. Itse vain huokaisin salaa ja mietin, että maskien kanssa tämäkin ongelma olisi vältetty...
Kannattais lukea se uutinen, aikamoista settiä se pappi heittänyt siellä ja kirkkoherran mukaan ei ollut eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ei ollut tosiaankaan sopivaa papin käytös!!! Lue juttu.
Miksi rippikoululaiset pantiin paljuun? Ällöttävää!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009705619.html
Mitkä tän papin nimikirjaimet on tai edes etunimen eka kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää pappi on
Pappi Heljas.
Hyvät on paimenet en muuta sano.
Pappeja ei ilmeisesti tulisi laskea lainkaan ihmisten, erityisesti nuorten, lähelle.
Törkeää käytöstä. Miten on ettei edes Herran vuonna 2023 tyypit tajua. Eikö ne lue lehtiä? Onko papin ikä tyyliin 55+ v?
Huonoin asiakaspalvelija koko elämäni aikana on ollut nuori naispappi. Erosimme kirkosta, ei ainakaan meidän rahoja käytetä noiden palkkaamiseen.
Nainen 60+
Vierailija kirjoitti:
Huonoin asiakaspalvelija koko elämäni aikana on ollut nuori naispappi. Erosimme kirkosta, ei ainakaan meidän rahoja käytetä noiden palkkaamiseen.
Nainen 60+
No ihan varmasti joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 60+
No ihan varmasti joo.
Mikä tuossa on niin vaikeaa uskoa? Onko sinusta nuori nainen automaattisesti hyvä työssään? Melkoista sukupuolistereotypiaa.
Eri
Ettei vaan ollut ns. kenopappi?