Halpuutettu huonoksi - lista sun entiset edulliset luottotuotteita jotka on pilattu
Pirkka kääretortut ainakin - unelmatorttu oli ennen ihan hyvä ja nyt pahvista höttöä ja täytekynä puolitettu
Jää jatkossa väliin, ihmettelinkin että pakkaus näytti erille
Kommentit (241)
Jättis-jäätelöt.
Eskimo-puikot.
Sipsit. Taffel.
Jättis on oikeasti nykyään minis
Jälkiuunilripäviipaleetkatosi kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fazer suklaalevyt
ennen 200g nyt 180g
hinta noussu ja laatu laskenu
Fazerin Sinisessä se 170 g painava levy oli paljon parempi kuin tuo 200 g painava. Palat olivat ohuempia eli sulivat suussa eri tavalla. Itse en tykännyt ollenkaan tästä isommasta levystä.
Voi Jeesus, vai sellaisia! Onko tuolla nu oikeesti suurtakaan väliä miten ne "sulaa"?
Sillä on muuten väliä, prkl...
-eri
Ihan kaikki näkkileivät on pilalla. Paahtoleivät on pilalla. Grahampaahtoleipä oli ennen Hyvää, ei saa enää.
Miksi pitää pienentää pakkauskokoja, luulevatko valmistajat, että eihän sitä kukaan huomaa.
Voisin maksaa tuotteesta vähän enemmänkin kun maku olisi ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fazer suklaalevyt
ennen 200g nyt 180g
hinta noussu ja laatu laskenu
Fazerin Sinisessä se 170 g painava levy oli paljon parempi kuin tuo 200 g painava. Palat olivat ohuempia eli sulivat suussa eri tavalla. Itse en tykännyt ollenkaan tästä isommasta levystä.
Voi Jeesus, vai sellaisia! Onko tuolla nu oikeesti suurtakaan väliä miten ne "sulaa"?
Sillä on muuten väliä, prkl...
-eri
Ilmeisesti tuo edellinen kommentoija on näitä läskejä, jotka syövät suklaalevynsä kuin näkkileipää. Suoraan levyn päästä haukkaamalla, muutaman kerran puraisemalla ja nielaisemalla. Hän ei edes älyä sitä, mitä suklaarivin tai palan syöminen pureksimatta tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tupla-suklaapatukat.
Tämä! Oli kovaa ja mautonta, kun ostin pitkästä aikaa. Samoin monet muut herkut, kuten fazerin suklaat ja turkinpippuritkin prkl on pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki valmisjäätelöt. Nykyään ostan 5 dl:n purkin karrageenitonta kuohukermaa ja purkin kondensoitua maitoa ja teen näistä itse jäätelöä.
Tässä erään valmistajan toffeetuutin ainesosalista:
Toffeejäätelöä ja toffeekastiketta rapeassa vohvelissa, jossa suklaanmakuinen kuorrute Ainesosat: toffeejäätelö (62 %) [rasvaton MAITO (EU), heraproteiinitiiviste (maitovalmiste), vesi, glukoosi-fruktoosisiirappi, kookosrasva, sokeri, toffeekastike (3 %, EU) [glukoosisiirappi, makeutettu rasvaton MAITOtiiviste, vesi, kookosrasva, sokeri, dekstroosi, suola, sakeuttamisaine (E440), emulgointiaine (E471, kasviperäinen), luontainen aromi], väri (E150c), emulgointiaine (E471, kasviperäinen), stabilointiaineet (E410, E412), aromi], vohveli (16 %) [VEHNÄjauho, sokeri, kookosrasva, emulgointiaine (E322 SOIJAlesitiini)], toffeekastike (16 %, EU) [glukoosisiirappi, makeutettu rasvaton maitotiiviste, vesi, sokeri, kookosrasva, stabilointiaine (E407), suola, luontainen aromi, sakeuttamisaine (E410)], suklaanmakuinen kuorrute (6 %, EU) [kookosrasva, sokeri, vähärasvainen kaakaojauhe, emulgointiaine (E322 SOIJAlesitiini)]. Saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää.
Kaupan jäätelöt ovat kyllä luokattoman huonoja nykyään
Vierailija kirjoitti:
Litranpahvijäätelöpaketit.
Tupla-patukka.
Royal-suklaa.
Fazerin puikula-ruisleipä ei ole enää kunnon ruisleipää.
Reissumies-leipäkin jotain pehmeää höttöä nykyisin.
Reissumiehen paskuutus on kyllä jotain käsittämätöntä. Miten, siis miten leipä, mikä on ollut mun suosikkini ihan lapsesta asti, voi yhtäkkiä vuosikymmenien jälkeen maistua täysin erilaiselta kuin ennen? Koostumuskaan ei ole sama. Ensin luulin itse sekoilevani, ostettuani toisenkin paketillisen tajusin, että ei, en ole tulossa hulluksi vaan tämä leipä on perceestä. Enpä osta enää.
Ap on hyvin sekaisin. Lääkäriin.
Perinteinen-jogurtti on aina ollut 150 g.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen lenkki on omituista mössöä.
Sama! Jonka lisäksi ne idiootit päästi markkinoille light version. Siis rasvaton, gluteeniton ja laktoositon. HYI HELVETTI mitä moskaa. Ku ottaa kuoren vekka ja ottaa makkaran päästä kiinni, se o ku hepan lerppa...Ei toiminut kylmänä, ei uunitettuna, ei keitossa, ei missään...No syötyä tuli kaikki (Ostin 5 kpl, ku oli erityisen halvalla.) lähinnä leivän päällisinä ne sitten meni mulle ja lapsille. Pää pointtini siinä että ku on hyvä ja toimiva tuote, miks tuoda markkinoille tuollaista koska sillä pilataan se pää artikkelinkin mainetta?
Makkarassa on yleensä lähes sina jauhona perunajauhoa. Eli ei se " gluteenittomuus" ole uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kosteus/ vartalovoide vaaleansinikorkkisessa pullossa. Tilalle tuli outoa tahmainen sinikorkillinen, joka jättää inhottavan kalvon iholle, eikä kosteuta. Kuivattaa vain lisää.
Ootko varma ettet ostanut vahingossa suihkugeeliä? Mulle kävi noin kun olivat niin samannäköisiä. Ihmettelin kun ei kosteuta vaan jää ihan tahmeaksi iho.
Olen varma asiasta
Vierailija kirjoitti:
Valion jäätelöt yleensäkin. Mauttomia.
Ainoita hyviä jäätelöitä ovat enää 3 kaveria ja Jymy.
Valion jäätelöt ja Ingmanni ovat siirapilta maistuvaa roskaa. Kuten myös Pirkka.
Muistan lapsuudesta, että Valion ihan tavallinen vaniljajäätelö omi hyvää. Kermaista ja vaniljasta ja ei maistunut siirappi. Ainoa noista Valion jäätelöistä, mikä menee on vanhanajan vanilja.
Jopa Coopin jäätelöt ovat parempia, samoin xtra, kuin monet ns kalliit merkit. Esimerkiksi Coopin Magnum - jäätelöt ovat parempia, kuin alkuperäiset Magnumit.
Kingis puikko
Päällystyssuklaa ja se tärkein eli suklaasydän pilattu oudolla liian makealla pehmeällä mönjällä.
Silti kehtaavat huijata, pakkauksessa lukee edelleen "orginal" vaikka ei ole yhtään sama enää.
Omasta mielestäni Coopin light- cola on yhtä hyvää, kuin Coca- Cola zero. Vink vink
Vierailija kirjoitti:
pinqviini puikot - ei ne oo enää jäätelöä vaan jotain venyvää massaa
Voi kyynel. Eikö ne ole enää kivikovaa maitua?
Litranpahvijäätelöpaketit.
Tupla-patukka.
Royal-suklaa.
Fazerin puikula-ruisleipä ei ole enää kunnon ruisleipää.
Reissumies-leipäkin jotain pehmeää höttöä nykyisin.