Halpuutettu huonoksi - lista sun entiset edulliset luottotuotteita jotka on pilattu
Pirkka kääretortut ainakin - unelmatorttu oli ennen ihan hyvä ja nyt pahvista höttöä ja täytekynä puolitettu
Jää jatkossa väliin, ihmettelinkin että pakkaus näytti erille
Kommentit (241)
Rexonan nää roll on deodorantint. Ennen se sisällä ollut kama oli paljon paksumpaa eli käytössä kului vähemmän ainetta kerralla. Nyt se tuntuu olevan laimennettu litkuksi joka kuluu paljon nopeammin käytössä eli pitää ostaa useammin uusia purnukoita. Määrä on nimellisesti sama mutta ero on käytössä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin Sininen.
Millä tavalla Fazerin sininen on muuttunut? Itseltä on kyllä jäänyt huomaamatta. Ja jos kyse on vaan siitä, että itse on tuotteeseen kyllästynyt, niin sehän ei vastaa kysymykseen, että mikä tuote on pilattu..
Sokeria on enemmän suhteessa kaakaoon, ainakin minun makuaistini mukaan. Ei maistu enää suklaalta lainkaan, vaan kitkerältä sokerilta.
Vierailija kirjoitti:
Aurajuusto on pilattu! Vaikka sitä jossain iltalehdessä asti kommentoitiin ettei muka reseptille oo tehty mitään, mutta höpö höpö.
Maistuu nykyään pistävältä, koostumus on ihmeellisen limainen. Kaukana siitä mitä oli. Myös se auramuru on nykyään aivan huijausta, pelkkää sitä valkoista, varmaan jostain lattiakaivosta räävitty.
OT: Lidlistä saa hyvää sinihomejuustoa. On samanlaista kuin Aura olibennen. Kolmion muotoinen pahvipakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Creme Bonjour on nykyään ihan paskaa kuraa.
Vaihtoivat tuotteesta kerman piimään tai jotain sellaista tuossa viime vuoden puolella.. halpuutusta
Ei, vaan luopuivat maidosta raaka-aineena kokonaan. Ei kermaa eikä piimää vaan kasvirasvaa. Outoa, että nimenä saa silti olla "Creme" Bonjour.
Arlan vaahdotetut tuorejuustot jalapeno, yrtit ja valkosipuli & yrtit on hyviä. Ja niissä on käytetty kermaa.
On noissa nykyisin ekaksi mainittu kirnumaito. Piimä on näköjään jäänyt pois, sitäkin oli aineksissa välillä. Mistä ihmeestä sinä olet nuo tietosi lukenut, vai onko taas vain mutu? Itse tsekkasin valmistajan sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään aapinen on pilattu?
Joo meillä oli aapisessa kohdassa N eräs kielletty kuva...
Kohdassa i myös. Siinä oli alkuperäisasukas valtameren takaa.
Millon te oikein olette käyneet koulun?! Minä olin ekalla -74 ja ei todellakaan ollut tuollaista aikansa elänyttä kuvastoa. Toisaalta en juuri tainnut mitään tavauskirjaa avata kun osasin lukea sujuvasti kouluun mennessä.
Opettajasi on tehnyt virheen, jos ei ole luetuttanut sinulla aapista. Itse ja moni muukin osasi jo lukea, mutta silti sitä aapista luettiin. Vitsi on siinä, että itsekseen lukemaan oppineet eivät usein osaa tavata, mikä on myös tärkeä osio osata oikeassa lukutaidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmerkkiset sukat, etenkin urheilusukat. Menevät samaten rikki.
Totta, ja sukkien koko on ihmeellinen. Mulla on tosi hoikat nilkat ja kengän koko 37, mutta joudun ostamaan 39-42 kokoisia nilkkasukkia, koska suka suu on niin ahdas, etten saa oman kokoista sukkaa jalkaan. Niitä varettomia läpysköitä en sukiksi kutsuisi, koska nimen omaan nilkat heti jäässä, jos ei sukassa ole vartta. ( enkä sairasta mitään verenkiertohäiriöitä)
Käypä vilkaise sukkia lastenosastolta. Itse olen löytänyt sieltä hyvin istuvia sukkia samankokoisella jalalla. Itselläni noissa suuremmissa sukissa kantapää pitää nostaa ylös tai syltätä varpaat, eli kengissä en voi käyttää niitä olkenkaan. Kotioloissa taas saatan kompastua omiin sukkiini. Nordsoxin diabetessukat ovat myös hyviä, varsi sukan suuta myöten ovat joustavia, eivätkä ole edes kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ja sukkien koko on ihmeellinen. Mulla on tosi hoikat nilkat ja kengän koko 37, mutta joudun ostamaan 39-42 kokoisia nilkkasukkia, koska suka suu on niin ahdas, etten saa oman kokoista sukkaa jalkaan. Niitä varettomia läpysköitä en sukiksi kutsuisi, koska nimen omaan nilkat heti jäässä, jos ei sukassa ole vartta. ( enkä sairasta mitään verenkiertohäiriöitä)
Käypä vilkaise sukkia lastenosastolta. Itse olen löytänyt sieltä hyvin istuvia sukkia samankokoisella jalalla. Itselläni noissa suuremmissa sukissa kantapää pitää nostaa ylös tai syltätä varpaat, eli kengissä en voi käyttää niitä olkenkaan. Kotioloissa taas saatan kompastua omiin sukkiini. Nordsoxin diabetessukat ovat myös hyviä, varsi sukan suuta myöten ovat joustavia, eivätkä ole edes kalliita.
Miljoonat kiitokset sinulle. Lastenosastolta kyllä ostan jo esim. T- paidat, koska materiaalit ja ompelu ovat laadukkaampaa. 170 cm koko sopii mulle.😍😍😍😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoonat kiitokset sinulle. Lastenosastolta kyllä ostan jo esim. T- paidat, koska materiaalit ja ompelu ovat laadukkaampaa. 170 cm koko sopii mulle.😍😍😍😍😍😍😍
Lisävihje edelliseltä: Etsi myös hanskoja sieltä. Itselläni on myös pienehkö käsi ja ihmettelin, kun kerran sain ostettua Prismasta hyvin sopivat lasketteluhanskat talvihanskoiksi ja kokomerkintä oli L. Tajusin myöhemmin, että ne olivatkin lasten laskettelukamppeiden joukossa myynnissä eli lasten hanskoista suurimmat. Yleensä aikuisten S-koossakin sormiosat ovat liian pitkiä.
Aurajuustoa ei pysty murentamaan enää, vaan se on sellaista limaista/kumimaista koostumukseltaan.
Puuvillaiset lakanat ja tyynyliinat. Nykyisin ohuita lötteröitä.
Palmuöljy pilaa kaikki suklaat.
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljy pilaa kaikki suklaat.
Se pilaa myös monia muita elintarviketuotteita. En osta, jos tuoteselosteessa on palmuöljy tai glukoosifruktoosisiirappi tai muita sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltermanni tuntuu ja maistuu muovilta. En tiedä kuvittelenko vain mutta en osta enää. Mieluummin ostan Arlan juustoja tai jopa Pirkkaa. Samoin Aurajuusto, mieluummin sen tilalla Pirkka sinihomejuustoa.
Ostit varmaan vahingossa sitä vähärasvaista?
En ostanut.
Oon huomannut Oltermannissa saman kuin sinä. Ei ole enää yhtä maukasta kuin ennen. Ja Oltermannin vähärasvaisempi versiokin oli ennen ihan siedettävä. Nykyisin en viits ostaa enää sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Aurajuustoa ei pysty murentamaan enää, vaan se on sellaista limaista/kumimaista koostumukseltaan.
Huomasin saman! Mitä ihmettä sille tuotteelle on tehty???
Ei varsinaisesti pilattu, mutta tosi moni tuote on pienentynyt, 500g onkin 400g, 200g suklaalevyt on nyt 180-150 g sipsipussit pieneni ja tätä selitetään sillä että on sinkkuja ja ihmiset haluaa pienempiä pakkauksia. Mutta tuskin ihmiset haluaa pienempiä pakkauksia ison hinnalla. Hintojen nousu ei ketuttaisi niin paljon kuin tuo miten ne pitää hinnan saman, mutta kutistaa pakkausta.
Royal-suklaa. Ennen oli tumma-vaaleasuklaa samassa.
Lähes kaikki vaatteet! Vaikeaa enää löytää täyspuuvillaisia T-paitoja ja puseroita kohtuuhinnalla. En myöskään osta lirumaisen ohuita vaatteita enkä huonosti leikattuja, säkkimekkoja. Kaipaan menneitä aikoja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman! Mitä ihmettä sille tuotteelle on tehty???
Se vain litistyy sormiin ja on sellaista märkää ja limaista, hyi.
Ei ole halpuutertuja mutta Royal suklaa pilattu. Samoin ne kunnon salmiakki aakkoset hävinneet.
Jokaisen tuotteen valmistajan pitäisi lukea tämä ketju. Heräisi ehkä ymmärrys että ihmiset eivät ole kiinnostuneet siitä pakkauksen hienoudesta, vaan siitä tuotteesta siellä pakkauksen sisällä. Heräisi ehkä ymmärrys myös siihen että kuluttajat äänestävät jaloillaan, eivätkä osta, tällä taas on vaikutus kannattavuuteen.