Halpuutettu huonoksi - lista sun entiset edulliset luottotuotteita jotka on pilattu
Pirkka kääretortut ainakin - unelmatorttu oli ennen ihan hyvä ja nyt pahvista höttöä ja täytekynä puolitettu
Jää jatkossa väliin, ihmettelinkin että pakkaus näytti erille
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltermanni tuntuu ja maistuu muovilta. En tiedä kuvittelenko vain mutta en osta enää. Mieluummin ostan Arlan juustoja tai jopa Pirkkaa. Samoin Aurajuusto, mieluummin sen tilalla Pirkka sinihomejuustoa.
OLTERMANNI MAISTUU? Täh, minusta se ei maistu millekkään vaan on aivan mautonta, ei edes suolaa oo...Älkääkö kirjoitelko että paketin kyljessä lukee...lukee mitä vaan, vaan ei maistu ja siitä on kyse! Suomalaiset ostaa sitä leivän päälle vain koska se on aina jossakin tarjouksessa!
Maistuu se Oltermannikin, jos ei ole pilannut makuaistiaan. Millä sinä olet sen pilannut? Minä maistan sen ihan hyvin ja erotan sen maun täysin muista miedoistakin juustoista, vaikka olenkin tupakoitsija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fazer suklaalevyt
ennen 200g nyt 180g
hinta noussu ja laatu laskenu
Fazerin Sinisessä se 170 g painava levy oli paljon parempi kuin tuo 200 g painava. Palat olivat ohuempia eli sulivat suussa eri tavalla. Itse en tykännyt ollenkaan tästä isommasta levystä.
Voi Jeesus, vai sellaisia! Onko tuolla nu oikeesti suurtakaan väliä miten ne "sulaa"?
Todella on väliä. Entisessä rivissä ei tarvinnut välttämättä purra paloja yhtään vaan antaa liueta rauhassa, jos ei halunnut. Isomman rivissä oli pakko pureskella, pelkällä liukenemisella siihen mössöön tuli liikaa sylkeä sekaan eli tulos oli epämiellyttävä mössö, mikä ei enää maistunut pelkältä suklaalta.
Rexona rollon on huonompaa kuin aiemmin. Jotenkin vetistä. Mielestäni myös pakkauskoko on pienentynyt. Ennen oli isompi kuin 50 ml. Litrahinta varmaan tuplaantunut 15 vuoden takaisesta.
Täysin samaa mieltä että kaikki tuotteet on pilattu. Mikään ei maistu enää hyvältä tai ainakaan ole yhtä hyvää kuin ennen.
Lisäksi vaatteiden laatu on surkea! Ihan sama miltä merkiltä ostelee. Olen siirtynyt h&m:n vaatteisiin. Ainakin saa edelleen suht halpaa ja yhtä kestävää kuin kalliimmilla merkeillä.
Kaikenmerkkiset sukat, etenkin urheilusukat. Menevät samaten rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairy
Tämä. Parempia löytyy.
Mitä käytät? Fairya kun on tottunut aina ostamaan.
Mies luottaa vaan Fairyyn eikä usko minua, mutta töissä on Kiilto ja se on yllättänyt että sillä saa hyvin pestyä. Me pestään omat astiat itse kun ei ole tiskikonetta.
Vierailija kirjoitti:
Rexona rollon on huonompaa kuin aiemmin. Jotenkin vetistä. Mielestäni myös pakkauskoko on pienentynyt. Ennen oli isompi kuin 50 ml. Litrahinta varmaan tuplaantunut 15 vuoden takaisesta.
Ainut dödö, jota koskaan ostin. Nyt pitäisi löytyä uusi luottotuote, koska Rexona ei enää toimi. Ilmianna hyvä antiperspirantti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairy
Tämä. Parempia löytyy.
Mitä käytät? Fairya kun on tottunut aina ostamaan.
Mies luottaa vaan Fairyyn eikä usko minua, mutta töissä on Kiilto ja se on yllättänyt että sillä saa hyvin pestyä. Me pestään omat astiat itse kun ei ole tiskikonetta.
Olen myös tyytyväinen Kiilto-tiskaaja. Ja esim Lidlin W5 tiskiaine on parempi kuin Fairy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltermanni tuntuu ja maistuu muovilta. En tiedä kuvittelenko vain mutta en osta enää. Mieluummin ostan Arlan juustoja tai jopa Pirkkaa. Samoin Aurajuusto, mieluummin sen tilalla Pirkka sinihomejuustoa.
OLTERMANNI MAISTUU? Täh, minusta se ei maistu millekkään vaan on aivan mautonta, ei edes suolaa oo...Älkääkö kirjoitelko että paketin kyljessä lukee...lukee mitä vaan, vaan ei maistu ja siitä on kyse! Suomalaiset ostaa sitä leivän päälle vain koska se on aina jossakin tarjouksessa!
Maistuu se Oltermannikin, jos ei ole pilannut makuaistiaan. Millä sinä olet sen pilannut? Minä maistan sen ihan hyvin ja erotan sen maun täysin muista miedoistakin juustoista, vaikka olenkin tupakoitsija.
Minä oon satunnais kessuttelija, eli vain hörpätessä. En oo mielestäni pilannut makuaistiani millään, en käytä esim. väkeviä chilejä tms. Meeppäs hakemaan kaubamajasta eli kauppahallista ulkolaista kermajuustoa, herrajumala, ero ku yöllä ja päivällä. Niiden rinnala Oltermannin sijausta söis mieluummin vaikka aaltopahvia, siin o enemmän makua...Kyllä mun mielestä voi perus juustoltakin odottaa niitä perus asioita eli edes pientä suolaisuutta, samaa on sanonut niin moni muukin, mutta , mutta. Nää o tietysti niitä maku asioita joista ei pitäisi kiistellä, enkä siihen ryhdykkään. Jos toi Oltsu o sulle ok ni hyvä niin, mää etin parempaa...
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmerkkiset sukat, etenkin urheilusukat. Menevät samaten rikki.
Oon huomanut saman. Tilasin kokeeksi Temusta, kestävät paljon paremmin ja ovat paaaaaljon halvempia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pinqviini puikot - ei ne oo enää jäätelöä vaan jotain venyvää massaa
Oletko huomannut kuinka niiden kokokin on pienentynyt huomattavasti siitä mitä ennen olivat? Niissä oli silloin vielä edes jotain syömistäkin.
Samoin Jättistuutti. Ostin sellaiset piiitkästä aikaa itselle ja miehelle, naurettiin ääneen kun nähtiin ne.
Vierailija kirjoitti:
Sipsit ovat kummallisen makuisia ja rasva jää kiinni kitalakeen
Lisäksi ovat suolattomia.
Samoin joulukinkuista puuttuu suola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon satunnais kessuttelija, eli vain hörpätessä. En oo mielestäni pilannut makuaistiani millään, en käytä esim. väkeviä chilejä tms. Meeppäs hakemaan kaubamajasta eli kauppahallista ulkolaista kermajuustoa, herrajumala, ero ku yöllä ja päivällä. Niiden rinnala Oltermannin sijausta söis mieluummin vaikka aaltopahvia, siin o enemmän makua...Kyllä mun mielestä voi perus juustoltakin odottaa niitä perus asioita eli edes pientä suolaisuutta, samaa on sanonut niin moni muukin, mutta , mutta. Nää o tietysti niitä maku asioita joista ei pitäisi kiistellä, enkä siihen ryhdykkään. Jos toi Oltsu o sulle ok ni hyvä niin, mää etin parempaa...
Olet sitten hörpännyt liikaa, kun makuaistisi on hävinnyt. Kyllä se Oltsu juustolle maistuu eikä aaltopahville, itse olen penskana sitäkin maistellut.
Lähikaupan kahvikuppi, laitettu Paulig pois ja tilalle tuli rainbow tms. Kuraa joka maistuu likaliemelle.
Vierailija kirjoitti:
- Valio Aurajuusto. Nykyään keltaista ja omituisen märkää
- Finlaysonin lakanat. 60-70 -luvulta periytyneet (useita) edelleen täydellisessä kunnossa. Tällä vuosikymmenellä ostetut lakanat täynnä reikiä, kankaan hapertumista ja värien haalistumista
- Fazerin sininen suklaa. Söin pitkästä aikaan, yli vuosikymmeneen, tuota suklaata ja ensimmäistä palaa maistellessani mietin, että onko minulla alkamassa flunssa, meinaan suklaa ei maistunut yhtään miltään
Joo Finlayson, värit lähtee heti! Reissumies on kuin pullaa, uudistunut luki pussissa.
Xtra-vessapaperi muuttui 3-kerroksisesta 2-kerroksiseksi, noin ohuella ei voi pyyhkiä.
Jaffa kekseissä se täyte on vähentynyt, suklaata niin vähän että keksi kuultaa alta, Dominoissa myös se sisämys vähentynyt.
Kaikki vanupuikot on surkeita, ne paperiset vääntyy, paperipillit vettyy ja suussa maistuu paperi kun niitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puuvillatuotteet on pilattu. Mistään ei meinaa löytää sukkia, t-paitoja tai alushousuja, jotka olisivat 100% puuvillaa. Sellaisia, jotka pesun jälkeen olisivat vähän "kovia". Ne hiostaisivat kesällä vähiten.
Ja 100% puuvilla ei takaa hyvää tuotetta, sillä nykyään puuvillakangas on myös massatuotettu. Kankaissa voi esimerkiksi olla lyhyempiä kuituja ja enemmän kemikaaleja
Miesten paidat ovat osa muuttuneen ihan kelvottomiksi osta, käytä kerran ja heitä pois.
After Eight on paskuutettu jo ajat sitten. Osa juustoista, melkein kaikki jäätelöt ja kiusallisen moni makkara.
Lidl on alkanut paskuuttaa myös tuotteitaan.
On tällä ollut seurauksia, olen alkanut kokata ja leipoa.
Saarioisen vaaleat riisipiirakat - alkuperäinen maku oli raikas, aavistuksen verran kostea. Nyt ne maistuvat reseptiuudistuksen ansiosta pahvilta - kiitos ei enää koskaan.
Monet jäätelöt - kokoja on pienennetty ja makua heikennetty ja varmaan myös ainesosiakin - ennen vanhaan jäätelöt olivat pakkasesta otettaessa kovia, ja niiden pehmenemistä sai odottaa hyvän tovin.
Rainbow-pekonin muuttuminen Coop-pekoniksi kasvatti läskin osuuden sellaisiin mittoihin, että pakkaukset jäävät nyt minulta hyllylle.
Kaikki puuvillatuotteet on pilattu. Mistään ei meinaa löytää sukkia, t-paitoja tai alushousuja, jotka olisivat 100% puuvillaa. Sellaisia, jotka pesun jälkeen olisivat vähän "kovia". Ne hiostaisivat kesällä vähiten.