Muita, joiden poika on lähdössä inttiin?
Mitkä on lähtijällä ja kotiväellä tunnelmat?
Itse olen hyvin surullinen ja huolissani.
Kommentit (49)
Tämän täytyy olla palstan historian tylsin aihe.
Kyllä sinne inttiin menee myös tyttöjä ja muunsukupuolisia.
Luulisin että sinne lähtee muitakin. Tuskin poikasi on ainoa.
Olisiko vastauksia samassa tilanteessa olevilta, vertaistukea?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne inttiin menee myös tyttöjä ja muunsukupuolisia.
Saa vastata myös, jos lapsesi on tässä tilanteessa!
Toivottavasti päätyy tupapilluksi.
No moni on ihan vaan helpottunut jos poika on ns. vähän löysäilijä. Intti tuo päiväjärjestyksen ja ryhtiä elämään.
No itse asiassa olen helpottunut että minulla on tytär (19 v). Hän miettii alkavia opintoja.
Vierailija kirjoitti:
No moni on ihan vaan helpottunut jos poika on ns. vähän löysäilijä. Intti tuo päiväjärjestyksen ja ryhtiä elämään.
Hyvin nopeasti ne päiväjärjestys ja ryhti unohtuu, kun armeija päättyy, jos ei saa töitä. Ja nykyään on tämä tilanne, että yhä useampi jää työttömäksi. Korkeasta työllisyysasteestakin puhuttaessa unohdetaan mainita se, kuinka moni näistä on vastentahtoisesti osa-aikatyössä tai nollatuntisopparilla.
Mulla on tasan vuoden päästä tämä ap:n tilanne käsillä. Mitäpä luulet kun ajatuskin ahdistaa ja itkettää mutta eteenpäin on mentävä. Toivottavasti poika tulee terveenä takaisin. Tsemppiä!
Mitä hittoa te oikein itkette? Ettekö oikesti kestä olla viittä päivää viikossa erossa siitä masuasukistanne?
Ainoa mitä siellä kannattaa muistaa on se, että jos poikuus on tallella niin siitä pidetään turpa kiinni. Välttyy huomattavalta määrältä kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
He ovat epäonnistuneet kasvatustehtävässä jos tarvitaan valtion apua perusasioiden oppimiseen.
Itse ainakin pelkään että tiukalla kurilla kasvatettu nuori mies oppii rötväämään ja välttelemään ns henkkoh vastuutaan tuplavereidensa esimerkin takia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa te oikein itkette? Ettekö oikesti kestä olla viittä päivää viikossa erossa siitä masuasukistanne?
Mietin, miten rankkaa hänellä siellä tulee olemaan. Myös minulle tulee ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vastauksia samassa tilanteessa olevilta, vertaistukea?
Vertaistukea mihin?
Kesällä on mukava aloittaa kun ei ole heti vastassa 30 asteen pakkaset. Ja nyt ei ole helteitäkään.
Vanhempi tyttäreni on menossa. Sanoi jo olevansa vuoden. Saa nähdä miten käy.
Mistä tarkalleen ottaen olet huolissasi?
Lyhyt, uliseva sävy viittaa siihen että onkin syytä olla huolissaan sillä jälkikasvu lähtee kaalimaan valtion järkkäämälle toimintakeirille.