Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys tappaa tuhansia suomalaisia joka vuosi....

Vierailija
04.07.2026 |

Ei ihmisen tarkoitus ole olla yksin, sillä olemme laumaeläimiä ja tarvitsemme toisen ihmisen seuraa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Huomio ahdistaa, sukulaiset ahdistaa, miehet ahdistaa ja pelottaa, jopa omat lapset ahdistaa niin paljon, et hankitaan niiden sijaan koiria.

Vierailija
22/48 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys on kokemus, joka ei riipu elämäntilanteesta. Esim. joku sinkku voi olla hyvin tyytyväinen yksinoloon eikä hän koe yksinäisyyttä, kun taas sitten joku parisuhteessa oleva voi kokea suhteessa yksinäisyyden tunnetta.

Näinpä. Ja vaikka onkin toisaalta hyvin yleisinhimillistä ja ymmärretvää, että moni haaveilee parisuhteesta, jottei joutuisi lolemaan yksinäisyyden tunnetta..

Vailka ei pelkkä parisuhde kumppani sitä välttämättä poista sitä tunnetta, että kokee itsendä hyvin yksonäiseksi, vasn pahimmassa tapauksessa saa tuntemaan itsensä vieläkin yksinäisemmäkso

Olisi myös hkä syytä  kysyä itseltään, mitä silloin oikeasti odottaa ja toivoisi ja haluaisi tapahtuvan ja mitä mahd voisi tuoda ja mahdollistaa itse, kos saiso mahd parisuhteeeen

Itse en eläessäni ollut pidemmäsdä parisuhteessa ja joitain kertoja olem kysynyt itseltäni, mitä oikeadtaan saattaisi menettää tai minulta jäädä kokonaan kokematta, jos en tulevaisuudessakaan saa mahdollisuutta olla ja elää.parisuhteessa. 

En silti usko, että tähän on yhtä oileaa tai yhtä bäärää vastausta

Ikisinkku mies 40+ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen päivä yksi vanhus riistää oman henkensä.

Juu. Sairauksien vuoksi ja hullut hoitajat.

Vierailija
24/48 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsokaa näitä palstan agressiivisia valaita ja sitten on vielä ne oikeasti kiinnostavat naiset, noista miinus 50 kiloa, ja kaikki ovat raivostuttavia. Ei hirveesti toimi

Vierailija
25/48 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei tarvitse ihmisen olla tyhmien suomussalmelaisten seurassa.

Vierailija
26/48 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on maailmanhistorian tyhmin elikko, mitä tulee potentiaaliin. Nyt se alkaa näkymään entistä paremmin, kun viiskymppiset leh mätkin istuu kännykällään 24/7

Vierailija
27/48 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin eläminen on luksusta sen jälkeen, kun kasvuikä meni saman katon alla asujaa pelätessä. En tarvitse mitään muuta kuin tarpeeksi rahaa ostaakseni tarvitsemani tavarat ja palvelut.

Vierailija
28/48 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen demaripitoisuus laskee, siinä ei ole mitään huonoa.

Vierailija
29/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, joka olen elänyt liki koko aikuisikäni yksin, olen siis perheetönkin (+50v), pidän aktiivisesti yhteyttä tuttuihin ja ystäviin. Olen myös ollut aktiivinen järjestötoiminnassa jossa tapaa muita säännöllisin väliajoin. Silti tuntuu näin lomalla, attä on vähän väliä yksinäinen olo kun ei niitä samoja ihmisiä viitsi pommittaa kokoaikaa pyytämällä sinne ja tänne. Moni tuttu on sanonut että kaipaa seuraa ja ois kiva käydä siellä ja täällä, mut hyvin hyvin harvoin minua pyydetään seuraksi kuitenkaan mihinkään, vaikka he tietää että kaipaan tekemistä ja seuraa. Jotenkin tuntuu että olen ollut aina se joka järjestää, kutsuu, organisoi ym ym. Olisi kiva kun joku pyytäisi itse oma-aloitteisesti joskus jonnekin. 

Vierailija
30/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä yksinäisyydessä on niin kauheata.

Yksinäisyys on eri asia kuin yksinolo.

Vierailija
31/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en jääkään Suomeen asumaan. Elän tulevaisuudessa "let love live" - periaatteella jossakin, missä monille tulisi liian kuuma.

- Mina.

Vierailija
32/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa jättää miehet yksin. Minkäs teet.

Katso peiliin, ihmispaska ja mieti  miksi naiset on mieluummin yksin kuin sun kanssa 😂

Sitäpaitsi: sinkkunaisella on ystäviä. Sulla ei edes niitä. 

Vierailija
33/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Enemmän ihmisiä kuolee kiusaamiseen  kuin yksinoloon.  Yksinolo on saavutettu etu tässä kuspää-some-maailmassa.

Vierailija
34/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Enemmän ihmisiä kuolee kiusaamiseen  kuin yksinoloon.  Yksinolo on saavutettu etu tässä kuspää-some-maailmassa.

Täysin samaa mieltä !

Vierailija
35/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä totta?

Lähde väittämään puuttuu.

Vierailija
36/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinutko? Syy?

Vierailija
37/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsokaa näitä palstan agressiivisia valaita ja sitten on vielä ne oikeasti kiinnostavat naiset, noista miinus 50 kiloa, ja kaikki ovat raivostuttavia. Ei hirveesti toimi

Miksi sinä kultu tulet tänne palstalle kun noin kärsit?

Vierailija
38/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jättää naisen siinä suhteessa yksin niin minkäs teet muuta, kuin että lähdet.   Huonossa  ja puhumattomassa suhteessa olet vielä pahemmassa jamassa ja  yksin, kuin silloin, kun olet yksin, mutta voit hyvin. 

Vierailija
39/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole eläin ihan keskenäsi ja juokse syömään ruohoa.

Minä olen ainakin ihminen.

Ps. Mieluimmin yksin kuin itsensä eläimeksi laskevan ihmisen seurassa.

Vierailija
40/48 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Röh se on aina naisen vika jos mies on s i k a."

(Inceli)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme