Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?

Vierailija
04.07.2026 |

Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies

Kommentit (702)

Vierailija
481/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rummoja harmittaa, kun sitä omaakin äijää kyllästyttää katsella omaa,rupsahtanutta naamaa. Kaukana on ne ajat kun pystyi sanomaan tavallisille miehille, mä haluan olla vain kaveri ja niillä halveksimilleen duunareillakin tulee oksennus suuhun, kun näkee av-mamman rupsahtaneen pärstän.

Naisten rupsahtaminen ja katkeruus on yksiä harvoja, hienoja asioita elämässä :).

Miehetkö eivät rupsahda ja katkeroidu? Monella liiallinen alkoholin käyttö vanhentaa vauhdilla. 

Enemmistöllä miehistä alkoholismi johtuu vittumaisesta naisesta. On ihan tutkittua faktaa.

Enemmistöllä miehistä alkoholismi johtuu vittumaisesta naisesta. On ihan tutkittua faktaa.

=> no niin. Tässähän tämä ihmiskunnan ongelma näyttäytyy selkeästi. En identifioi sitä miessukupuoleen, koska sitä esiintyy naisillakin. 

Ongelman nimi on syyllistäminen. En minä muuten joisi, mutta kun tuo nainen. En minä muuten löisi, mutta kun toi toinen aloitti. En minä muuten suuttuisi, mutta kun tuo toinen. En minä muuten olisi näin ilkeä, mutta kun….

Miten vastuun ottaminen omista tunteistaan voi ollakin näin vaikeaa?

Älä muuta sano! Oletko koskaan törmännyt naiseen, joka olisi sanonut avioeron johtuneen hänestä itsestään? Niinpä, en minäkään. 

Olen törmännyt. Ainakin kaksi kuusikymppistä kaveriani on noin 20 vuotta eron jälkeen tunnustanut, että ero johtui siitä, että itse kyllästyi siihen elämään, mitä he elivät. 

Yhteen mieheen olen törmännyt, joka myönsi eron johtuvan hänen alkoholin käytöstään. Miesten kanssa harvoin juttelen eron syistä, mutta mieheltäni olen kuullut, että suurin osa sanoo eron syyksi jatkuvan riitelyn. Tai sen, että vaimo on jatkuvasti pahalla päällä. 

Muista, että av ei edusta todellisuutta, kun eksiä haukutaan. 

Mitä ne mummot kertoivat syyksi, etteivät pyrkineet muuttamaan tylsyyttä? 

Vierailija
482/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on ollut jossain vaiheessa nuori ja he tietävät joko omien traumaattisten kokemusten pohjalta tai sivusta todistaneena että vanhemmat miehet jotka pyrkivät olemaan nuorten naisten kanssa tekemisissä seksuaalisesti eivät halua näille mitään hyvää. Ei ole sattumaa että nämä miehet valitsevat uhreikseen mahdollisimman heikossa asemassa olevia: alaikäisiä, elämänkokemuksettomia nuoria, taloudellisesti huonossa asemassa olevia/kehitysmaalaisia, päihdeongelmaisia, mt-ongelmaisia, neuroepätyypillisiä/vammaisia jne.. Jos he itse olisivat normaaleja miehiä, heillä ei olisi ongelmia löytää ja ylläpitää tasavertaista parisuhdetta oman ikäluokan edustajan kanssa. Mutta koska näissä miehissä on vikaa enemmänkin niin yrittävät ottaa sieltä mistä voisi irrota epäeettisin keinoin. Eivät ajattele lainkaan uhria koska eivät koe naisia edes ihmisinä. Psykopaattinen, predatori piirre.

Etkö ajattelekin aivan samalla tavalla, kun kyseessä on vanhempi nainen ja nuori poika?

Kyllä. Miksi ei ajattelisi.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummoja harmittaa, kun sitä omaakin äijää kyllästyttää katsella omaa,rupsahtanutta naamaa. Kaukana on ne ajat kun pystyi sanomaan tavallisille miehille, mä haluan olla vain kaveri ja niillä halveksimilleen duunareillakin tulee oksennus suuhun, kun näkee av-mamman rupsahtaneen pärstän.

Naisten rupsahtaminen ja katkeruus on yksiä harvoja, hienoja asioita elämässä :).

Miehetkin rupsahtavat. Nobodys perfect. Jos on aito rakkaus ja puoliso on se oikea niin se riittää.

Vierailija
484/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö eivät rupsahda ja katkeroidu? Monella liiallinen alkoholin käyttö vanhentaa vauhdilla. 

=> no niin. Tässähän tämä ihmiskunnan ongelma näyttäytyy selkeästi. En identifioi sitä miessukupuoleen, koska sitä esiintyy naisillakin. 

Ongelman nimi on syyllistäminen. En minä muuten joisi, mutta kun tuo nainen. En minä muuten löisi, mutta kun toi toinen aloitti. En minä muuten suuttuisi, mutta kun tuo toinen. En minä muuten olisi näin ilkeä, mutta kun….

Miten vastuun ottaminen omista tunteistaan voi ollakin näin vaikeaa?

Älä muuta sano! Oletko koskaan törmännyt naiseen, joka olisi sanonut avioeron johtuneen hänestä itsestään? Niinpä, en minäkään. 

Olen törmännyt. Ainakin kaksi kuusikymppistä kaveriani on noin 20 vuotta eron jälkeen tunnustanut, että ero johtui siitä, että itse kyllästyi siihen elämään, mitä he elivät. 

Yhteen mieheen olen törmännyt, joka myönsi eron johtuvan hänen alkoholin käytöstään. Miesten kanssa harvoin juttelen eron syistä, mutta mieheltäni olen kuullut, että suurin osa sanoo eron syyksi jatkuvan riitelyn. Tai sen, että vaimo on jatkuvasti pahalla päällä. 

Muista, että av ei edusta todellisuutta, kun eksiä haukutaan. 

Mitä ne mummot kertoivat syyksi, etteivät pyrkineet muuttamaan tylsyyttä? 

Oman tyhmyytensä tai osaamattomuutensa. Ovat sanoneet, että ero oli virhe. 

Vierailija
485/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on ollut jossain vaiheessa nuori ja he tietävät joko omien traumaattisten kokemusten pohjalta tai sivusta todistaneena että vanhemmat miehet jotka pyrkivät olemaan nuorten naisten kanssa tekemisissä seksuaalisesti eivät halua näille mitään hyvää. Ei ole sattumaa että nämä miehet valitsevat uhreikseen mahdollisimman heikossa asemassa olevia: alaikäisiä, elämänkokemuksettomia nuoria, taloudellisesti huonossa asemassa olevia/kehitysmaalaisia, päihdeongelmaisia, mt-ongelmaisia, neuroepätyypillisiä/vammaisia jne.. Jos he itse olisivat normaaleja miehiä, heillä ei olisi ongelmia löytää ja ylläpitää tasavertaista parisuhdetta oman ikäluokan edustajan kanssa. Mutta koska näissä miehissä on vikaa enemmänkin niin yrittävät ottaa sieltä mistä voisi irrota epäeettisin keinoin. Eivät ajattele lainkaan uhria koska eivät koe naisia edes ihmisinä. Psykopaattinen, predatori piirre.

Etkö ajattelekin aivan samalla tavalla, kun kyseessä on vanhempi nainen ja nuori poika?

Hassua että vedät tuon kortin ikäänkuin puolustuksena sille miksi vanhojen miesten täytyy saada hyväksikäyttää nuoria ja huono-osaisia naisia. Tietenkin hyväksikäyttö on aina väärin, silloinkin harvoin kun hyväksikäyttäjä on nainen.

No, mitä aiot tehdä asialle?

Mielenterveydeltään toivottomia naisia ei pysty parantamaan, vaan heidän pikkuruisiin aivoihin on syöpynyt valheellinen ja tarkoitushakuinen kuvitelma, millaisia ikäerosuhteet heidän mielestään ovat.

Vierailija
486/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuks nää "vanhemmat naiset" apn päässä vai ovatko vaan samassa huoneessa?

Vierailija
487/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet arvostavat: kauneutta/feminiinisyyttä.

Naiset arvostavat: raamikkuutta henkisesti ja fyysisesti (maskuliinisuutta). 

Miehen tulisi olla hieman älykkäämpi kuin nainen eli pariskunnan älykkyysosamäärä on suurin piirtein samaa tasoa. 

Vanhemmiten miehet alkavat painottaa naisen luonnetta enemmän kuin ennen eli kaunis ja epävakaa ei enää kelpaa. Myös renttuihin rakastuvat naiset viisastuvat vanhemmiten useimmissa tapauksissa niin että painottavat valinnoissaan järkeä enemmän. 

Osa ihmisistä on tietysti ongelmakimppuja teinistä vanhuuteen asti ja elämä on pelkkää draamaa. Heidän arvostuksensa vastakkaiseen sukupuoleen nähden voivat olla hyvin omintakeisia.

Olipas stereotypioita...

Miksi ihmeessä miehen tulisi olla älykkäämpi kuin naisen? Eikö miehen ego kestä älykkäämpää naista?

Tiedoksi, että monet naiset eivät siedä machomiehiä. Ovat huonoa isäainesta myös.

Vierailija
488/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkittua faktaa on ainoastaan se, että alkoholisti syyttää muita omasta juomisestaan. Niinpä se juominen jatkuu usein maksan poksahtamiseen asti. 

Aijaa?

" parisuhdeongelmat ovat yleinen tekijä miesten alkoholin lisääntyneessä käytössä

Tutkimukset osoittavat selvästi yhteyden alkoholin väärinkäytön ja parisuhdevaikeuksien välillä: vaikea parisuhde tai ero voi myös lisätä juomista, erityisesti miehillä. Miehet käyttävät alkoholia usein coping-mekanismina stressiin, yksinäisyyteen tai tunneongelmiin.

Vaikea parisuhde on yksi yleisimmistä taustatekijöistä miesten alkoholin lisääntymiselle (erityisesti kriisin tai eron yhteydessä)."

Vierailija
489/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap sinulla olisi nuori tytär, joka deittailisi reippaasti vanhempaa miestä (itsesi ikäistä tai vanhempaa), niin ihan varmasti siinä vaiheessa ymmärtäisit, mikä siinä asetelmassa vaivaa.

Minä isänä olisin luottavaisempi, jos tytär olisi suhteessa vakavaraisen ja aikuisen vähän vanhemman miehen kanssa. Nuori mies ei välttämättä ole niin luotettava ja halukas vakiintumaan. Oman vaimon vanhemmat olivat selvästi onnellisia, kun tytär pääsi valmiiseen kotiin ja kunnollisen miehen vaimoksi.

No todennäköisemmin saat sitten vammaisia tai sairaita lapsenlapsia. Miehenkin ikä näet vaikuttaa.

Vierailija
490/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää sen nuoren naisen puolesta. Ei vielä tiedä, miksi vanhemmat miehet eivät yleensä kelpaa ikäisilleen.

Vierailija
491/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulisi olla hieman älykkäämpi kuin nainen eli pariskunnan älykkyysosamäärä on suurin piirtein samaa tasoa. 

Vanhemmiten miehet alkavat painottaa naisen luonnetta enemmän kuin ennen eli kaunis ja epävakaa ei enää kelpaa. Myös renttuihin rakastuvat naiset viisastuvat vanhemmiten useimmissa tapauksissa niin että painottavat valinnoissaan järkeä enemmän. 

Osa ihmisistä on tietysti ongelmakimppuja teinistä vanhuuteen asti ja elämä on pelkkää draamaa. Heidän arvostuksensa vastakkaiseen sukupuoleen nähden voivat olla hyvin omintakeisia.

Olipas stereotypioita...

Miksi ihmeessä miehen tulisi olla älykkäämpi kuin naisen? Eikö miehen ego kestä älykkäämpää naista?

Tiedoksi, että monet naiset eivät siedä machomiehiä. Ovat huonoa isäainesta myös.

Olipas taas stereotypioiksi todellisuutta leimaava. Tykkään itseäni vahvemmista, raamikkaammista, testosteronia tihkuvista lihaskimpuista, machomieskäytös kiihottaa todella paljon. Äidiksi en ole koskaan tahtonutkaan, eli isäaines-pähkäilyn voi osaltani unohtaa.

Vierailija
492/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kuvottavaa jos mies on lapsensa tai lapsenlapsensa ikäisen kanssa.

Tuo on kyllä harvinaista. Jos mies tulee keskimäärin isäksi vaikka noin 30-vuotiaana, harvoin miesten ja naisten välillä on ikäeroa 30 vuotta, puhumattakaan jostain 60 vuodesta. Realistisesti suurten ikäerojen suhteet ovat enemmän luokkaa 10-20 vuotta. Toki nämäkin saattavat jo häiritä muita ihmisiä. 

Parikymppinen isä ei ole mikään harvinaisuus. Paljonkos niillä Dannyllä ja Erikalla ja Dannyllä ja Helmillä olikaan ikäeroa..? Luokkaa isoisä ja lapsenlapsi? Entäs Renny Harlin, onhan näitä...

Vierailija
493/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas stereotypioita...

Olipas taas stereotypioiksi todellisuutta leimaava. Tykkään itseäni vahvemmista, raamikkaammista, testosteronia tihkuvista lihaskimpuista, machomieskäytös kiihottaa todella paljon. Äidiksi en ole koskaan tahtonutkaan, eli isäaines-pähkäilyn voi osaltani unohtaa.

Tuossa lukee monet naiset. Et sitten vaan kuulu siihen joukkoon. Ja ne testot on purkista, omat on niillä jo lakanneet toimimasta...

Vierailija
494/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua että vedät tuon kortin ikäänkuin puolustuksena sille miksi vanhojen miesten täytyy saada hyväksikäyttää nuoria ja huono-osaisia naisia. Tietenkin hyväksikäyttö on aina väärin, silloinkin harvoin kun hyväksikäyttäjä on nainen.

Millaisissa piireissä oikein pyörit, jos tuollainen on yleistä?

Vierailija
495/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuks nää "vanhemmat naiset" apn päässä vai ovatko vaan samassa huoneessa?

Tuskin lähellekään siinä määrin, kuin persuja, inceleitä ja nuoria naisia vain hyväksikäyttäviä vanhempia miehiä palstamammojen päissä ja samoissa huoneissa.

Vierailija
496/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla se katkera duunari, joka ei saanut naista.

Vierailija
497/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on väärin, vaikka se ei olisikaan yleistä. Valitettavasti se on myös yleistä.

-eri

Vierailija
498/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap sinulla olisi nuori tytär, joka deittailisi reippaasti vanhempaa miestä (itsesi ikäistä tai vanhempaa), niin ihan varmasti siinä vaiheessa ymmärtäisit, mikä siinä asetelmassa vaivaa.

Minä isänä olisin luottavaisempi, jos tytär olisi suhteessa vakavaraisen ja aikuisen vähän vanhemman miehen kanssa. Nuori mies ei välttämättä ole niin luotettava ja halukas vakiintumaan. Oman vaimon vanhemmat olivat selvästi onnellisia, kun tytär pääsi valmiiseen kotiin ja kunnollisen miehen vaimoksi.

No todennäköisemmin saat sitten vammaisia tai sairaita lapsenlapsia. Miehenkin ikä näet vaikuttaa.

"Tutkimusten mukaan kehitysvammojen, kuten autismikirjon häiriöiden ja kromosomipoikkeavuuksien (esim. Downin syndrooma), todennäköisyys on korkeimmillaan, kun äiti on yli 35-vuotias."

Vierailija
499/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on väärin, vaikka se ei olisikaan yleistä. Valitettavasti se on myös yleistä.

-eri

Kuinka yleistä?

Vierailija
500/702 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvittää sen nuoren naisen puolesta. Ei vielä tiedä, miksi vanhemmat miehet eivät yleensä kelpaa ikäisilleen.

Varsinkin silloin, kun olin nuorempi, törmäsin silloin tällöin oman ikäluokan naisiin, joiden mielestä olin liian hyvä tai liian komea heille. Siksi olin oikeastaan pakotettu etsimään edes vähän nuorempaa naista, jolla olisi terve itsetunto. Varmasti nyt vastaavat huonolla itsetunnolla varustetut naisparat jankuttavat päivät pitkät, miten valtava määrä suomalaisia aivan kelpo miehiä "ei kelpaa kenellekään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi