Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilapseni haluaa alkaa keräämään astiasarjaa..

Vierailija
19.05.2007 |

ja olen luvannut alkaa sitä hänelle ostamaan synttäri ja joululahjaksi. Ainoa toive minkä hän on esittänyt on että se olisi vihreää. Mikä olisi kiva sarja? Ekana mieleen tulee Kermansaven Oliivi? Mitä muita olisi? Joku sellainen mitä valmistetaan vielä pitkän aikaa, vai kannattaisiko ostaa koko sarja kerralla ja antaa siitä vähitellen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleampana vihreänä on ainakin Kokoa. Ja eikös Arabian 24h -astioitakin saa nyt vihreinä? muistuttavat jonkin verran tuota Oliivia.

En ehkä ostaisi koko sarjaa kerralla, koska maku voi vielä muuttua. Jotain helposti yhdisteltävää.

Vierailija
2/6 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet värit on toffee, coffee ja denim -eli terrakotta, ruskea ja sininen. Teemasta löytyy oliivin vihreä. Arabialla ei ole muita vihreitä paitsi muutama limen värinen Koko astia. Kermansavi on karseaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös vihreänä. Tosin ei ole kokonaan vihreetä vaan on valko- vihreetä mutta tosi kaunista silti. =)

Vierailija
4/6 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Arabiaa. Heillä on monia astiastoja myös vihreän sävyisinä. Oman kokemukseni ovat laadukkaampia ja parempia käytössä. Mielestäni myös tyylikkäämpiä. Ota kummilapsesi ostoksille mukaasi katsomaan yhdessä astiasarjoja, koska niin isoa juttua kuin kalliin astiaston keräämistä ei kannata päättää toisen puolesta.

Kaikkea ei kannata ostaa kerralla, koska se tulisi ihan järjettömän kalliiksi kukkarollesi. Voit antaa yhden osan syntymäpäivänä, toisen jouluna jne. Myös muut voivat osallistua astiaston täydentämiseen. Nuori voi esim. toivoa, että hän saisi rippi/valmistujaislahjaksi lisää kyseisen sarjan astioita tai hän voi myös ostaa niitä itse.

Jos astiat eivät tule pitkäaikaiseen käyttöön tai jos nuorelle kelpaa ihan mikä vaan niin sitten kannattaa käydä hakemassa halpa-hallista.

Olen itse kerännyt tuolla tyylillä Arabian Paratiisia kun olin nuorempi.

Vierailija
5/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä halpa kaupoissakin kuten esim. Halpa-Halli on ihan noita samoja merkkituotteita. Ei kait sitä nyt kenellekään lahjaksi kehtaa mitään ilman merkkiä olevia astioita ostaa!

Vierailija
6/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet värit ovat korvanneet vanhat. Meillä kävi samoin kuin teillä, monta osaa vihreää puuttuu vielä... tosin löytynee vielä jotain vanhoista varastoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän