Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taylor Swift ja Travis Kelce, koska avioero - veikkausketju

Vierailija
04.07.2026 |

Itse veikkaan, että onnea riittää kaksi vuotta. Sen verran, että Swift saa yhden lapsen (vuokrakohdulla) ja sitten alkaa new era ja uusi world tour. Ja kiertue myy paremmin kun saa laulaa tuoreesta avioerosta. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max kolme vuotta kestää tuo liitto.

Vierailija
2/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein 6 vuodessa ehtii kyllästyä, ellei ole tosirakkaus ja siedä toista. Jos 2v joku ei toimi. Mutta voihan jotkut sopia yhteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylorin suhdehistorialla 2 vuotta on kova saavutus.

Vierailija
4/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Joe Alwnistä. Oli sympaattinen. Liitto kesti pitkään, viettivät mm koronan yhdessä.

Huhujen mukaan Taylor odotti kosintaa mutta sitä ei tullut. Ei vaan Joe halunnut naimisiin?

Jos olisin Taylorin poikkis niin kosisin heti kun vaan mahdollista!

Vierailija
5/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta. 1 tai 2 lasta. Sitten miestä ei enää kiinnosta perhe-elämä. Tosiaan mielenkiintoista seurata tehdäänkö lapset luomusti vai ostetaanko valmiina. 

Vierailija
6/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jotenkin, kun katsoo Taylorin suhdehistoriaa, niin tulee mieleen, että ei tule tuokaan kestämään loppuelämää tai edes useampaa vuotta. Toisaalta toivon, että on vain ollut huonoa tuuria aiemmin ja tämä suhde kestää. Skeptinen olen silti.

En ole itsekään sen parempi tässä asiassa. On takana useampi lyhyt seurustelusuhde. Sitten on reilu 20v vajaan neljän vuoden parisuhde, josta suurin osa avoliittoa ja saimme suunnitellusti lapsen. Monta vuotta eron jälkeen sinkkuna tai sitten vain jotakin muutaman kuukauden juttuja. Sitten tuli parisuhdessa jossa mentiin naimisiin, mutta sekin päättyi eroon kylmällä tavalla reilun yhdeksän vuoden jälkeen. Sydämeni särkyi ihan totaalisesti enkä enää usko rakkauteen. Näin 47-vuotiaana ylipainoisena naisena on turha enää kuvitella parisuhdetta enkä edes ole valmis sellaiseen. Yksin parempi. Eipä enää kukaan särje sydäntä.

Sori tuli nyt vähän vuodatusta.

Vierailija
7/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta max

Vierailija
8/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että avioliitto kestää ja sitten kun Travis kuolee tapaturmaisesti joskus 93-vuotiaana, niin Taylor kuolee pian surullisen sydämen syndroomaan seuraavalla viikolla.

Vierailija
9/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen optimisti ja sanon 1 vuosi.

Vierailija
10/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden päästä eroavat.

Vierailija
11/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Taylorista mutta hänellä tuppaa nuo tunteet loppumaan aika nopeasti. On myös superromanttinen ja ns. high maintenance.

Ehkä Kelce on ylläpitämään tätä rakastumisen tunnetta. Jos vauva tulee niin se alkuaikakin menee vaaleanpunaisessa pilvessä. Näin rikkailla on varaa lastenhoitajiin öin päivin joten stressiä ja riitaa ei tule unenpuutteesta , rahasta ym.

Sitten kun lapsi vähän kasvaa niin voipi olla että ne pilvet katoaa ja Taylor kaipaa taas sitä uudelleen rakastumisen tunnetta.

Taylorille ei pettäminen ja suhteesta suhteeseen hyppiminen ole vierasta. Aina hakee sitä uutta ihanaa fiilistä mistä kirjoittaa lauluja. Draamaa.

Eli mäkin veikkaan että 3-5 vuotta max ja lapsen kanssa 4-7 vuotta max.

Vierailija
12/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jotenkin, kun katsoo Taylorin suhdehistoriaa, niin tulee mieleen, että ei tule tuokaan kestämään loppuelämää tai edes useampaa vuotta. Toisaalta toivon, että on vain ollut huonoa tuuria aiemmin ja tämä suhde kestää. Skeptinen olen silti.

En ole itsekään sen parempi tässä asiassa. On takana useampi lyhyt seurustelusuhde. Sitten on reilu 20v vajaan neljän vuoden parisuhde, josta suurin osa avoliittoa ja saimme suunnitellusti lapsen. Monta vuotta eron jälkeen sinkkuna tai sitten vain jotakin muutaman kuukauden juttuja. Sitten tuli parisuhdessa jossa mentiin naimisiin, mutta sekin päättyi eroon kylmällä tavalla reilun yhdeksän vuoden jälkeen. Sydämeni särkyi ihan totaalisesti enkä enää usko rakkauteen. Näin 47-vuotiaana ylipainoisena naisena on turha enää kuvitella parisuhdetta enkä edes ole valmis sellaiseen. Yksin parempi. Eipä enää kukaan särje sydäntä.

Eipä se Taylorilla aina ole ollut huonoa tuuria. Valintoja, valintoja!

Monesti on valinnut ns pahoja poikia, lisäksi lähtijä on usein on ollut Taylor itse. Ja vielä niin että toinen yllättyy että wtf nyt. 

Päälle toki pari joille Taylor oli too much (liian vakavaa liian nopeasti) eli ei ollut oma valinta.

Vierailija
13/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvästi Taylorin oma vauvaprojekti. Ensin rakkaus, häät ja sitten vauva.

Eli  vauvaa pukkaa pian. Toivottavasti Kelce jaksaa pysytellä kuvioissa.

Taylor on takuulla jäädyttänyt munasolujaan jo 10 vuotta sen varalta ettei nyt heti onnistu.

Vierailija
14/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin vaihtaneet lennosta kumppaneita niin tuohan voi toimiakin. Mies vaikuttaa ihan puupäältä.

Vierailija
15/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taylor ei ole ylipainoinen, joten Travis ei hylkää?

Vierailija
16/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taylor ei ole ylipainoinen, joten Travis ei hylkää?

Haista kuule paska. Mun hylkääminen ei johtunut painosta vaan ihan muista asioista kyse ja pääosin kyse siitä, että mies ei osaa käsitellä vaikeita asioita. Mä olin ylipainoinen, kun tavattiin eikä miestä mun paino häirinnyt.

Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi, että pääsit lyömään lyötyä. Kiitti aivan vi tusti tuosta paskasta kommentista helvetin ääliö!!! Tuntuu helvetin hienolta lukea tuollaista paskaa. 

Vierailija
17/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin vaihtaneet lennosta kumppaneita niin tuohan voi toimiakin. Mies vaikuttaa ihan puupäältä.

Urheilijat harvoin on ruudinkeksijöitä, etenkään jenkit.

Vierailija
18/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaksi vuotta

Vierailija
19/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travis näytti lopen kyllästyneeltä Taylorin seurassa jo ennen häitä. No PR syistä ei voi ihan heti erota, muutama vuosi sinniteltävä näön vuoksi ainakin. Sitten Taylor voi kirjoittaa eroalbuminsa ja Travis sai näkyvyytensä valokeilassa.

Vierailija
20/22 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk tai 2v. Jompikumpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän