Mies, millainen esinahka sinun peniksessä?
Tarkoitan lepotilassa. Minulla peittää useimmiten osittain ja normaaliahan tuo on mutta liekö kokonaan peittäminen kuitenkin yleisempää. Haittaa ei siis ole mutta kysytään foorumin jakaumaa kun kyselytyökalu löytyy.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikatut kalut komeita!
Surkeaa taikauskoa ja itsensä silpomista ne ovat!
"Leikatkaa sydäntenne esinahat, että tuntisin teidät", sanoo Jehova Vanhassa Testamentissa ( Jeremia 4:4 ) ja myöhemmin nuslimit kopioivat tavan juutalaisilta.
Kummallinen jumala on Jehova kuin myös Allah!
Eivät meidän omat, vanhat, OIKEAT jumalamme suinkaan ensimmäiseksi olleet - eivätkä ole - huolissaan meidän kikkeleistämme ja esinahoistamme, kuten aavikon semihomot jumalat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikatut kalut komeita!
Surkeaa taikauskoa ja itsensä silpomista ne ovat!
Höpö höpö
Peittää terskan osittain, tosin käytännössä se meinaa sitä, että peittää lähes kokonaan, mutta kärki jää avoimeksi niin että terska pilkottaa.
Minulla on murrosiästä asti ollut niin lyhyt esinahka, että terska on paljaana ja vaikka esinahan työntää terskan päälle se vetäytyy takaisin. On se kivempi katsellakin kuin sellainen myyrän nokkainen kulli jossa vielä lerpattaa pitkästi löysää nahkaa.
Mielestäni siitä ei ole ollut ainakaan mitään haittaa, päinvastoin monet naiset ovat ihailleet kun pullea terska on valmiiksi esillä ja sitä on helppo hyvällä.
Siinäkin mielessä se on parempi kun sellainen esinahan sisällä hauhtunut ja hikinen jonka pintaan vielä yleensä kertyy jotain töhnää jota pitää pestä pois ennenkuin terskaan voi edes koskea.
Ja vielä yksi etu on siitä kun terska on paljaana, niin se hankautuu aina alusvaatteita vasten eikä ole niin herkkä kiihoittumaan kun sellainen esinahan alla ollut, joten tämä kestää yhdynnässä enemmän hankausta eikä laukeaminen tule niin herkästi.
Monien naistenkin mielestä nämä paljasterskaiset miehet ovat kestävämpiä petipuuhissa.
Olen myös jostain lukenut, että jotkut miehet ovat jopa tehneet esinahan lyhennyksen juuri sen vuoksi, että olisivat kestävämpiä yhdynnässä.