Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kuiva päänahka ja hiusten lähtö

Vierailija
04.07.2026 |

Epäilen tali punkkeja päänahassa. 

Hiukset lähtee paikoitellen ja ovat ohentuneet huomattavasti.

Päänahka on todella kuiva. Ja kutisee.

Kokeiltu on erinäisiä shampoota, syvä puhdistavia, hilse, apteekista hilse shampoota.

Perus voide pesua, naamiot

Mikään ei auta kun hetkellisesti 

Vitamiinit on viitearvoissa samoin rauta, nämä otettu labrassa. Samoin kilppari kokeet ovat normaalit. 

Ihotauti lääkäriin pääsee vasta elokuun lopulla 

Oisko vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljypohjainen shampoo kokeiluun?

Vierailija
2/6 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvenna pesuväliä ja kokeile Australian Bodycaren teepuushampoota ja teepuuöljyä. Viimeksimainittu haisee pahalle, mutta on tehokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasverikokeet.

Vierailija
4/6 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta parilla eurolla prismasta sulfiititon shampoo esim. xz persikka shampoo. Sulfiitti pesee päänahasta pois kaiken oman rasvan ja kutina on infernaalista.

Vierailija
5/6 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesin noilla apteekin kalliila nizoral, daxx, linola, priorin shamppoilla päänahan aivan pilalle. Marketin halpa sulfaton shampoo on ollut paras. 

Vierailija
6/6 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi etikka. Asuin maassa, jossa oli todella kalkkinen vesi. Päänahka kuivui ja kutisi ja meni jopa haavaumille. Silloin tuli jostain vastaan vinkki käyttää etikkaa hoitoaineena. Testasin sitä, ja jollain kerralla sitä meni myös päänahkaan. Kauhistuin, koska ajattelin, että nyt se päänahkani, jota just yritin pestä mm. perusvoiteella, menee entistä pahemmaksi. Kävikin niin, että kutina loppui. Mä tulkitsin sen niin, että päänahka oli kuivunut liian korkean ph:n takia. Etikan hapan ph palautti päänahan oman ph:n. Suosittelen kokeilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi