Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisitkö että mies on jutellut vieraiden naisten kanssa jossain kaverisovelluksessa?

Vierailija
03.07.2026 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö sun mies saa puhuu kellekkää muulle naiselle kuin sulle?

Ihan vapaasti saa, edelleenkin. Onko sulla vikaa ymmärryksessä? En ole estämässä millään muotoa. Meillä on katsos kaikilla vapaa tahto, minä haluan seurani olevan laadukasta ja mikäli se ei ole, niin olen mieluummin ilman sitä seuraa. Capiche? 

Eli muiden naisten kanssa juttelu tekee miehestä laaduttoman? Ok, parisuhde-nazzzi. 

Sinulla inseli ei ole eikä tule olemaan minkäänlaista käsitystä oikeasta parisuhteesta.

ja kaikki meni pieleen :D olen parisuhteessa ja huomattavasti terveemmällä pohjalla kuin mitä kukaan ikinä sinun kanssa saa tuolla omistushaluisuuden tasolla

Oho, kirjoitin melkein samanlaisen viestin kun en ensin lukenut muita =) 

Vierailija
42/44 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta jos tuollaisesta tulee mustasukkaiseksi. Eikö miehelläsi ole yhtään naista kaverinakaan? Itse en haluaisi olla miehen kanssa, joka ei ole tottunut viettämään aikaa erilaisten naisten kanssa.

Aika monet on kyllä sitä mieltä että kumppanilla ei missään nimessä saa olla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, sekä miehet että naiset. 

On oikeasti hetkiä, jolloin olen hetken hyvin tyytyväinen siihen, että olen voinut aina eää sinkkuna. 

En kykenisi elämään parisuhteessa, jossa kumppanini (nainen) odottaisi ja tai vaatisi minua luopumaan kaikista muista minulle läheisitä naispuolisista naista, joita minulla on ja on ollut mm. Kavereina, ystävinä, kolleegoona, harrastuskaverina..... 

Ts. Jos näistä -yksinkertaistaen- monin tavoin rakkaista naispuolisista läheisistä, joista valta osa onnjotain muuta kuin verisukulaisua luopuminen olisi se hinta, joka minun mahd. tulisi maksaa, että saisin mahdollisuuden elää ja olls sen yhden ja erityisen kanssa parisuhteessa, niin olen hyvin vakuuttunutvsiitä, ettei minun kannattaisi tällaiseen dealiin suostua.

Ikisinkkumies 40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisia saa olla kavereina.

Vierailija
44/44 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naisia saa olla kavereina.

Samaa mieltä. Yleisemmin: Eikö tämän pitäisi mennä puolin ja toisin

Tarkoitan, että itse saattaisin kokea "pientä" epäluuloisuutta naista kohtaan, jolla ei olisi ensimmäitäkään miespuolista kaveria tai ystävää tai muuta läheistä miestä, joka olisi jotain muuta kuin ns.vetisukulainen.

Mutta ehkä olen oman rajoittuneen elämänkokemukseni vanki. 

Yhtälailla on täysin oikeutettua ymmärrettävää, jos vastaavasti koetaan minua kohtaan ennakkoluuloisuutta siksi, että niin kauan kuin kykenen muistamaan itselläni on ollut aina niin naisia kuin miehiä eritavoin läheisinä vaikka se yksi ja erityinen, jonka kanssa olisin elänyt vakiintuneessa parisuhrteessa puuttuu ja on aina puuttunut rinnaltani

Ikisinkku mies 40