Hyväksyisitkö että mies on jutellut vieraiden naisten kanssa jossain kaverisovelluksessa?
Kommentit (44)
Kunhan ei kirjoittele av-palstalla niin kaikki ok
Me ollaan niin vanhoja, että kaverit ei oo sovelluksissa.
Voisko joku kertoa mulle, mikä on tällainen "kaverisovellus", johon olen törmännyt tässä hullujenhuoneessa tänään jo kaksi kertaa. Kiitos etukäteen.
Mua nimittäin kiinnostaa kaveruus, ei nussinta.
Ei mies saa jutella kenenkään kanssa jos allkaa naisen kanssa seurustelee. Pitää jutella vain oman kumppannin kanssa. Töissäkään ei saa naisille puhua koska sehän olisi pettämistä.
En mä ole yhtäkään miestä estänyt juttelemasta kenenkään kanssa. Enhän mä hänen vartijansa ole. Eikä hän vuorostaan ole voinut eikä halunnut estää mua juttelemasta myös miesten kanssa. Meillä on ollut esim. yhteisiä ystäviä kumpaakin sukupuolta, joiden kanssa on biletetty vuorotellen. Oli vähän pakko kun lapset oli pieniä. Ei niitä voinut ottaa mukaan eikä jättää yksin kotiin, haha.
Ap, oletko sinä maalta? Onko sinulla iso hame?
Miehelläni ei ole muutenkaan naispuolisia kavereita joiden kanssa hengailisi tai juttelisi kahden kesken, joten hänen kohdalla olisi hyvin outoa jos yhtäkkiä kokisi tarvetta chattailua tuntemattomille naisille. Hyvä jos viitsii jutella edes niille miespuolisille kavereilleen. Muiden miehistä en sitten osaa sanoa, että mikä on henkilölle ominaista käytöstä ja mikä poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies saa jutella kenenkään kanssa jos allkaa naisen kanssa seurustelee. Pitää jutella vain oman kumppannin kanssa. Töissäkään ei saa naisille puhua koska sehän olisi pettämistä.
Melko pipipäinen ajatus.
Miehillä ei ole naiskavereita, jolleivät ne ole exiä tai sukulaisia. Jokainen uusi naisystävä on aina seksuaalinen ystävä.
Kyllä Mies löytäisi jotain vastullisempaa ja järkevämpää tekemistä. Ja jos ei, sinne sivuille voi sitten roikkuman jäädäkin. Elämä tyhjäkäynnillä. Sitten alettaan etsimän elämän tarkoitusta. Siinä iässä pitäisi se oleman selvä jo, sinut itsensä kanssa, kuka voi puolisolle tarjota henkista ja fyysistä ja tunneperäistä turvaa. Mutta jos ei kykene, niin ei sitten. Nainen tarvitse miestä, ei lastentarhan kakaraa, ketä pitäisikoko ajan vahtia ja ojentaa.
Alkaisin itsekin jutella muiden miesten kanssa samalla tavoin tuon jälkeen, eli hyväksyisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi jutella vieraiden kanssa jossain sovelluksessa? Eikö sillä ole kavereita?
Ei? Oletko jotenkin hidas?
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mulle, mikä on tällainen "kaverisovellus", johon olen törmännyt tässä hullujenhuoneessa tänään jo kaksi kertaa. Kiitos etukäteen.
Oletettavasti Frendie
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni ei ole muutenkaan naispuolisia kavereita joiden kanssa hengailisi tai juttelisi kahden kesken, joten hänen kohdalla olisi hyvin outoa jos yhtäkkiä kokisi tarvetta chattailua tuntemattomille naisille. Hyvä jos viitsii jutella edes niille miespuolisille kavereilleen. Muiden miehistä en sitten osaa sanoa, että mikä on henkilölle ominaista käytöstä ja mikä poikkeavaa.
Jos miehellä ei ole naispuolisia ystäviä, hän on red flag. Siinähän sitten olette kaltaistenne mustasukkaisten hullujen kanssa parisuhteessa molemmat eikä kumpikaan luota toiseensa pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti Frendie
Kiitos!
Täh, mitä pahaa puhumisessa? Puhun minäkin tyyliin kaikille, sukupuoleen ja ikään katsomatta.
Vai minkälaista "kaverisovellusta" tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö sun mies saa puhuu kellekkää muulle naiselle kuin sulle?
Ihan vapaasti saa, edelleenkin. Onko sulla vikaa ymmärryksessä? En ole estämässä millään muotoa. Meillä on katsos kaikilla vapaa tahto, minä haluan seurani olevan laadukasta ja mikäli se ei ole, niin olen mieluummin ilman sitä seuraa. Capiche?
Eli muiden naisten kanssa juttelu tekee miehestä laaduttoman? Ok, parisuhde-nazzzi.
Sinulla inseli ei ole eikä tule olemaan minkäänlaista käsitystä oikeasta parisuhteesta.
ja kaikki meni pieleen :D olen parisuhteessa ja huomattavasti terveemmällä pohjalla kuin mitä kukaan ikinä sinun kanssa saa tuolla omistushaluisuuden tasolla
Kotimainen start-up-yrityksen luoma kaverialusta. Ap on trolli, mutta pakko sanoa, että helvetti vie, jos ei sun puoliso saa edes tuollaisessa apissa jutskata esim. entisten koulukavereidensa kanssa niin sä oot kyllä varsinainen lihamylly ihmiseksi.
Parisuhteet kuolee juuri tuohon kuristusotteeseen, jossa tuhotaan kaikki muut ihmissuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö sun mies saa puhuu kellekkää muulle naiselle kuin sulle?
Ihan vapaasti saa, edelleenkin. Onko sulla vikaa ymmärryksessä? En ole estämässä millään muotoa. Meillä on katsos kaikilla vapaa tahto, minä haluan seurani olevan laadukasta ja mikäli se ei ole, niin olen mieluummin ilman sitä seuraa. Capiche?
Mutta siis onko mies laaduton, jos hän puhuu naisille?
Todella erikoinen ja sairaalloisen omistushaluinen ajattelutapa, en ymmärrä.
Kysymys ei ole niinkään hyväksymisestä, vaan siitä onko tällainen kumppanilta "piilossa" naiskavereiden kanssa juttelu niin tärkeää, että sen pitää jatkua, vaikka kumppani ilmaisee, että asia tuntuu ikävältä? Jos näin on, niin mitäpä kumppanilla siihen on sanomista. Mies saa toki tehdä omat valintansa, kunhan muistaa että naisella sama oikeus. Tämähän usein vaan tuppaa miehiltä unohtumaan ja olemaan heidän mielestään "ihan eri asia".