Miten torjua entinen hoito?
Vuosi sitten oli sutinaa kerran ja hän katosi. Oli siis kuukausien ihastus taustalla mutta hävisi kun sai kerran.
Kommentit (21)
Miten niin "miten torjua"? Haluat vain huomiota.
Sanot vaan, että viime kerralla haksahdin, mutta nyt olen fiksumpi. Hyvää jatkoa, etsi seuraava typerys.
Eiköhän se ollut siinä. Paljasti todellisen luonteensa . Laita estoon.
No laitat viestin, että olet mennyt elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
No laitat viestin, että olet mennyt elämässä eteenpäin.
Laita että et aio antaa enää
Miksi annoit? Jos olisit pihdannut, hän jahtaisi sinua yhä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit? Jos olisit pihdannut, hän jahtaisi sinua yhä.
Itse en aikuisena ymmärrä, miksi olisin arvokkaampi jos en harrasta seksiä kuin seksin jälkeen. Todella outo ajatusmaailma ja kertoo henkilön omasta kieroutuneesta suhteesta seksiin ja naisoletettuihin.
Vastaat ilahtuneena, että onpas hyvä että otit nyt yhteyttä kun pitäisi tuon meidän yhteisen muksun elatuksesta sopia.
Oletko sä jo etukäteen miettinyt valmiiksi, kuinka monelta suomalaiselta sä haluat vastauksen kysymykseesi, ennen kuin sä tiedät itse, mitä sun pitää ja kannattaa tehdä?
Miten päästä eroon ei-toivotusta ihailijasta?
Vastaus: ala käyttäytyä oudosti.
Vierailija kirjoitti:
Vastaat ilahtuneena, että onpas hyvä että otit nyt yhteyttä kun pitäisi tuon meidän yhteisen muksun elatuksesta sopia.
Tämä. Takautuvasti kaikilta näiltä vuosilta.
Sanot sille että se on tällä kertaa tonni käteen etukäteen. Otat tonnin, käsket äijän tulla 5 minsan päästä perässä ja palaat asuntoosi, lukitset oven ja estät tyypin.
Eikö hoitovirheestä aina voi tehdä ilmoituksen? Kai se asia tutkitaan sitten.
Kerro että olet kaivannut häntä aivan hirveästi ja ehdotat yksiavioista seurustelusuhdetta ja alat puhua yhteisestä tulevaisuudesta häineen ja perheenperustamisineen.
Mies katoaa eikä ota ikinä enää yhteyttä.
Otti siis nyt yhteyttä ilman mitään varoitusta.