Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen mies jota ottaa päähän kun nainen puhuu miesten harjoittamasta syrjinnästä/ahdistelusta yms on tehnyt jotain

Vierailija
03.07.2026 |

Psykologia 101 se koira älähtää kenen nilkkaan kalikka kalahtaa 

Luuserit odottaa itse itsensä, ei tarvi etsiä hehhehhee

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, toivon aidosti pahaa jokaiselle palstalla vinkuvalle aloittajan kaltaiselle idioottilehmälle.

Paljon ja mahdollisimman pahaa.

Onneksi tuntemani naiset eivät ole palstan naisten kanssa samanlaisia naisen irvikuvia

Eli olet joku naisten hakkaaja ja vihaaja, kalikka kalahti 🤭 Hakkasitko äitisi vai mummosi? Naistahan sinulla ei ole eikä ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Näin se luonto karsii heikommat yksilöt geenipoolista 

Miten tuo yllä oleva sanonta menikään.. ai niin, se koira älähtää jonka nilkkaan kalikka kalahtaa

Vierailija
42/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sankari oli oikein nostanut kanteen oikeuskanslerille poliisin valheellisen kampanjan takia 🤦 

Yhden väkivaltaisen miehen tiedän ja hän on ollut näissä keskusteluissa huutamassa m amuista. 

Jos suomalainen nainen kertoo tulleensa pahoinpidellyksi suomalaisen miehen toimesta, niin se mitätöidään ja hyökätään vastaan ja syyllistetään. 

Tää on hämmentävää ja pelottavaa. 

Hyvä kun pelkäät

Kiitos kun näytät palstamiesten todelliset kasvot täällä. Naisia kiinnostaa jatkossa miehet entistä vähemmän ja te saatte olla ylhäisessä yksinäisyydessänne ja mädäntyä katkeruuteenne 

Ei koske mua, sillä naiset ovat kiimaisina muhun 

Niin varmaan 🤣

Niin, testosteroni tekee miehestä haluttavan, vahvan, itsenäisen ja haluttoman myötäilemään ämmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sankari oli oikein nostanut kanteen oikeuskanslerille poliisin valheellisen kampanjan takia 🤦 

Yhden väkivaltaisen miehen tiedän ja hän on ollut näissä keskusteluissa huutamassa m amuista. 

Jos suomalainen nainen kertoo tulleensa pahoinpidellyksi suomalaisen miehen toimesta, niin se mitätöidään ja hyökätään vastaan ja syyllistetään. 

Hyvä kun pelkäät

Hyvä kun jäät naisettomaksi ja lapsettomaksi, säästyy yhteiskunta taas yhdeltä perhemurhalta 

Myöhäistä. Monet vidut nussittuina ja lapsiakin jo useampi siitettynä ja lisää tulossa

Ainoastaan haaveissasi

Sinä tässä jouduit haaveilemaan.

Minä elän normaalia hyvää elämää ja sinä haaveilet naisten kuolemista koska olet sairas ja häiriintynyt yksilö. Kummallakohan meistä on parempi elämä 🤔

Vierailija
44/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit aloituksellasi saavuttaa, vaikka miesvihaahan  sinä olet lietsomassa, palstavittu

Itke incelli itke 

Olen eri. Rehellisesti sanottuna ainakaan te palstan naiset ette ole yhtään sen parempia, itseasiassa luulen että olette myös naispuolisia inceleitä eikä miehet ole teistä kiinnostuneita, ainakaan seurustelu mielessä, siksi puratte tuota vihaa miehiin. Helppo laskea 1+1

Vierailija
45/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun pelkäät

Kiitos kun näytät palstamiesten todelliset kasvot täällä. Naisia kiinnostaa jatkossa miehet entistä vähemmän ja te saatte olla ylhäisessä yksinäisyydessänne ja mädäntyä katkeruuteenne 

Niin varmaan 🤣

Niin, testosteroni tekee miehestä haluttavan, vahvan, itsenäisen ja haluttoman myötäilemään ämmiä.

Testosteroni tekee monesta miehestä hullun naisenhakkaajan. Pallit pois olisi hyvä ratkaisu, loppuu se riehuminen 👍

Vierailija
46/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, toivon aidosti pahaa jokaiselle palstalla vinkuvalle aloittajan kaltaiselle idioottilehmälle.

Onneksi tuntemani naiset eivät ole palstan naisten kanssa samanlaisia naisen irvikuvia

Ei ole naisvihaa Suomessa? Vinkuvalle? 

Miksi moinen defensiivisyys ja vielä julkinen haukkuminen ja toivomus vaan pahaan? 

Juuri sun kaltaisten takia näitä pitää nostaa esille. Toivon että jokainen mies tuo mielipiteensä selväksi omalla nimellään ja rehellisesti. 

Miksi tää kolahti, osaatko sanoittaa? Kun ihan oikeasti moni haluaisi tietää. 

"ette te typerät kanat tajua mistään mitään ja toivottavasti kuo lette", kai sä itse tajuat olevasi väkivallan kannattaja.?

Ja miksi ylipäätään hermostut random nettikirjoittajalle? Saatko kiinni syystä? 

Eihän kuoleman toivominen ole väkivallan kannattamista. Voi toivoa vaikka että kuolette koronaan..

Toivot kuitenkin kuolemista? 

Kyllä meillä naisilla on niin hyvä ja turvallinen olla täällä, eihän suomimies tunnetuiskuissaan mitään tekis. 

Vierailija
47/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko palsta  täynnä hulluja naisvihaisia miehiä. Onneksi netin ulkopuolelta löytyy vielä normaalejakin miesyksilöitä

Pidättekö te itseänne normaaleina naisina? 😅 Ei taida normaalit miehet teihin vilkaistakaan

Vierailija
48/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit aloituksellasi saavuttaa, vaikka miesvihaahan  sinä olet lietsomassa, palstavittu

Itke incelli itke 

Olen eri. Rehellisesti sanottuna ainakaan te palstan naiset ette ole yhtään sen parempia, itseasiassa luulen että olette myös naispuolisia inceleitä eikä miehet ole teistä kiinnostuneita, ainakaan seurustelu mielessä, siksi puratte tuota vihaa miehiin. Helppo laskea 1+1

Mitä vihaa? Miehet täällä purkaa omaa naisvihaansa ja tottakai siihen tulee reagoitua koska ei ole normaalia vihata toista sukupuolta. Jotenkin te onnistutte kääntämään koko asian ylösalaisin että ne onkin naiset jotka vihaa miehiä? Yritätte saada mustan valkoiseksi mutta se ei onnistu. 

Tilastot kertovat karua kieltä maailmassa vallitsevasta naisvihasta. Naisia kuolee paljon miesten murhaamina

Vierailija
49/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko palsta  täynnä hulluja naisvihaisia miehiä. Onneksi netin ulkopuolelta löytyy vielä normaalejakin miesyksilöitä

Pidättekö te itseänne normaaleina naisina? 😅 Ei taida normaalit miehet teihin vilkaistakaan

Kyllä me olemme normaaleja, etenkin kun vertaa teihin naisvihaajiin. Monella meistä on normaali parisuhde ja oma perhe ja sehän teitä kiukuttaa kun ette itse tule koskaan saamaan parisuhdetta ettekä perhettä. Ette myöskään seksiä ilman rahaa

Vierailija
50/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa että miehet raivoaa täällä jostain miesvihasta ja itse haukkuvat naisia ja paljastavat oman naisvihansa 🤭 En yhtään ihmettele että ovat naisettomia

Vierailija
51/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälla palstalla on paljon sekä nais- että miesvihaa, mutta ensin mainittua kyllä enemmän. Miesvihaakin kyllä turhan paljon. 

Vierailija
52/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me olemme normaaleja, etenkin kun vertaa teihin naisvihaajiin. Monella meistä on normaali parisuhde ja oma perhe ja sehän teitä kiukuttaa kun ette itse tule koskaan saamaan parisuhdetta ettekä perhettä. Ette myöskään seksiä ilman rahaa

Ketjussa kylläkin juuri teikäläinen tai parikin sanonut jääneensä yksin

Vierailija
53/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naisvihaa Suomessa? Vinkuvalle? 

Miksi moinen defensiivisyys ja vielä julkinen haukkuminen ja toivomus vaan pahaan? 

Juuri sun kaltaisten takia näitä pitää nostaa esille. Toivon että jokainen mies tuo mielipiteensä selväksi omalla nimellään ja rehellisesti. 

Miksi tää kolahti, osaatko sanoittaa? Kun ihan oikeasti moni haluaisi tietää. 

"ette te typerät kanat tajua mistään mitään ja toivottavasti kuo lette", kai sä itse tajuat olevasi väkivallan kannattaja.?

Ja miksi ylipäätään hermostut random nettikirjoittajalle? Saatko kiinni syystä? 

Eihän kuoleman toivominen ole väkivallan kannattamista. Voi toivoa vaikka että kuolette koronaan..

Toivot kuitenkin kuolemista? 

Kyllä meillä naisilla on niin hyvä ja turvallinen olla täällä, eihän suomimies tunnetuiskuissaan mitään tekis. 

Älä taas yleistä itseäsi koko sukupuolen edustajaksi.

Edelleenkään toive ei ole teko tai teon lupaus.

Vierailija
54/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun pelkäät

Niin varmaan 🤣

Testosteroni tekee monesta miehestä hullun naisenhakkaajan. Pallit pois olisi hyvä ratkaisu, loppuu se riehuminen 👍

Sitäkin. Vaan eihän niitä palleja pysty ilman testoa napsimaan.

Vierailija
55/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun pelkäät

Hyvä kun jäät naisettomaksi ja lapsettomaksi, säästyy yhteiskunta taas yhdeltä perhemurhalta 

Myöhäistä. Monet vidut nussittuina ja lapsiakin jo useampi siitettynä ja lisää tulossa

Ainoastaan haaveissasi

Sinä tässä jouduit haaveilemaan.

Minä elän normaalia hyvää elämää ja sinä haaveilet naisten kuolemista koska olet sairas ja häiriintynyt yksilö. Kummallakohan meistä on parempi elämä 🤔

Kuulostaako kivalta? Ois ihanaa, kun maailma olisi tuollainen, eiks nii?

Vierailija
56/56 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo kyl ahdistellu koskaan ketään. Ja siks se mua suututtaaki ku mua syyllistetään.

Mäki voisin syyllistää teitä naisia vaikka mistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän