Jokainen mies jota ottaa päähän kun nainen puhuu miesten harjoittamasta syrjinnästä/ahdistelusta yms on tehnyt jotain
Psykologia 101 se koira älähtää kenen nilkkaan kalikka kalahtaa
Luuserit odottaa itse itsensä, ei tarvi etsiä hehhehhee
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sankari oli oikein nostanut kanteen oikeuskanslerille poliisin valheellisen kampanjan takia 🤦
Yhden väkivaltaisen miehen tiedän ja hän on ollut näissä keskusteluissa huutamassa m amuista.
Jos suomalainen nainen kertoo tulleensa pahoinpidellyksi suomalaisen miehen toimesta, niin se mitätöidään ja hyökätään vastaan ja syyllistetään.
Tää on hämmentävää ja pelottavaa.
Hyvä kun pelkäät
Kiitos kun näytät palstamiesten todelliset kasvot täällä. Naisia kiinnostaa jatkossa miehet entistä vähemmän ja te saatte olla ylhäisessä yksinäisyydessänne ja mädäntyä katkeruuteenne
Ei koske mua, sillä naiset ovat kiimaisina muhun
Niin varmaan 🤣
Niin, testosteroni tekee miehestä haluttavan, vahvan, itsenäisen ja haluttoman myötäilemään ämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sankari oli oikein nostanut kanteen oikeuskanslerille poliisin valheellisen kampanjan takia 🤦
Yhden väkivaltaisen miehen tiedän ja hän on ollut näissä keskusteluissa huutamassa m amuista.
Jos suomalainen nainen kertoo tulleensa pahoinpidellyksi suomalaisen miehen toimesta, niin se mitätöidään ja hyökätään vastaan ja syyllistetään.
Hyvä kun pelkäät
Hyvä kun jäät naisettomaksi ja lapsettomaksi, säästyy yhteiskunta taas yhdeltä perhemurhalta
Myöhäistä. Monet vidut nussittuina ja lapsiakin jo useampi siitettynä ja lisää tulossa
Ainoastaan haaveissasi
Sinä tässä jouduit haaveilemaan.
Minä elän normaalia hyvää elämää ja sinä haaveilet naisten kuolemista koska olet sairas ja häiriintynyt yksilö. Kummallakohan meistä on parempi elämä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit aloituksellasi saavuttaa, vaikka miesvihaahan sinä olet lietsomassa, palstavittu
Itke incelli itke
Olen eri. Rehellisesti sanottuna ainakaan te palstan naiset ette ole yhtään sen parempia, itseasiassa luulen että olette myös naispuolisia inceleitä eikä miehet ole teistä kiinnostuneita, ainakaan seurustelu mielessä, siksi puratte tuota vihaa miehiin. Helppo laskea 1+1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun pelkäät
Kiitos kun näytät palstamiesten todelliset kasvot täällä. Naisia kiinnostaa jatkossa miehet entistä vähemmän ja te saatte olla ylhäisessä yksinäisyydessänne ja mädäntyä katkeruuteenne
Niin varmaan 🤣
Niin, testosteroni tekee miehestä haluttavan, vahvan, itsenäisen ja haluttoman myötäilemään ämmiä.
Testosteroni tekee monesta miehestä hullun naisenhakkaajan. Pallit pois olisi hyvä ratkaisu, loppuu se riehuminen 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, toivon aidosti pahaa jokaiselle palstalla vinkuvalle aloittajan kaltaiselle idioottilehmälle.
Paljon ja mahdollisimman pahaa.
Onneksi tuntemani naiset eivät ole palstan naisten kanssa samanlaisia naisen irvikuvia
Ei ole naisvihaa Suomessa? Vinkuvalle?
Miksi moinen defensiivisyys ja vielä julkinen haukkuminen ja toivomus vaan pahaan?
Juuri sun kaltaisten takia näitä pitää nostaa esille. Toivon että jokainen mies tuo mielipiteensä selväksi omalla nimellään ja rehellisesti.
Miksi tää kolahti, osaatko sanoittaa? Kun ihan oikeasti moni haluaisi tietää.
"ette te typerät kanat tajua mistään mitään ja toivottavasti kuo lette", kai sä itse tajuat olevasi väkivallan kannattaja.?
Ja miksi ylipäätään hermostut random nettikirjoittajalle? Saatko kiinni syystä?
Eihän kuoleman toivominen ole väkivallan kannattamista. Voi toivoa vaikka että kuolette koronaan..
Toivot kuitenkin kuolemista?
Kyllä meillä naisilla on niin hyvä ja turvallinen olla täällä, eihän suomimies tunnetuiskuissaan mitään tekis.
Vierailija kirjoitti:
Koko palsta täynnä hulluja naisvihaisia miehiä. Onneksi netin ulkopuolelta löytyy vielä normaalejakin miesyksilöitä
Pidättekö te itseänne normaaleina naisina? 😅 Ei taida normaalit miehet teihin vilkaistakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit aloituksellasi saavuttaa, vaikka miesvihaahan sinä olet lietsomassa, palstavittu
Itke incelli itke
Olen eri. Rehellisesti sanottuna ainakaan te palstan naiset ette ole yhtään sen parempia, itseasiassa luulen että olette myös naispuolisia inceleitä eikä miehet ole teistä kiinnostuneita, ainakaan seurustelu mielessä, siksi puratte tuota vihaa miehiin. Helppo laskea 1+1
Mitä vihaa? Miehet täällä purkaa omaa naisvihaansa ja tottakai siihen tulee reagoitua koska ei ole normaalia vihata toista sukupuolta. Jotenkin te onnistutte kääntämään koko asian ylösalaisin että ne onkin naiset jotka vihaa miehiä? Yritätte saada mustan valkoiseksi mutta se ei onnistu.
Tilastot kertovat karua kieltä maailmassa vallitsevasta naisvihasta. Naisia kuolee paljon miesten murhaamina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko palsta täynnä hulluja naisvihaisia miehiä. Onneksi netin ulkopuolelta löytyy vielä normaalejakin miesyksilöitä
Pidättekö te itseänne normaaleina naisina? 😅 Ei taida normaalit miehet teihin vilkaistakaan
Kyllä me olemme normaaleja, etenkin kun vertaa teihin naisvihaajiin. Monella meistä on normaali parisuhde ja oma perhe ja sehän teitä kiukuttaa kun ette itse tule koskaan saamaan parisuhdetta ettekä perhettä. Ette myöskään seksiä ilman rahaa
Huvittaa että miehet raivoaa täällä jostain miesvihasta ja itse haukkuvat naisia ja paljastavat oman naisvihansa 🤭 En yhtään ihmettele että ovat naisettomia
Tälla palstalla on paljon sekä nais- että miesvihaa, mutta ensin mainittua kyllä enemmän. Miesvihaakin kyllä turhan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me olemme normaaleja, etenkin kun vertaa teihin naisvihaajiin. Monella meistä on normaali parisuhde ja oma perhe ja sehän teitä kiukuttaa kun ette itse tule koskaan saamaan parisuhdetta ettekä perhettä. Ette myöskään seksiä ilman rahaa
Ketjussa kylläkin juuri teikäläinen tai parikin sanonut jääneensä yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, toivon aidosti pahaa jokaiselle palstalla vinkuvalle aloittajan kaltaiselle idioottilehmälle.
Paljon ja mahdollisimman pahaa.
Onneksi tuntemani naiset eivät ole palstan naisten kanssa samanlaisia naisen irvikuvia
Ei ole naisvihaa Suomessa? Vinkuvalle?
Miksi moinen defensiivisyys ja vielä julkinen haukkuminen ja toivomus vaan pahaan?
Juuri sun kaltaisten takia näitä pitää nostaa esille. Toivon että jokainen mies tuo mielipiteensä selväksi omalla nimellään ja rehellisesti.
Miksi tää kolahti, osaatko sanoittaa? Kun ihan oikeasti moni haluaisi tietää.
"ette te typerät kanat tajua mistään mitään ja toivottavasti kuo lette", kai sä itse tajuat olevasi väkivallan kannattaja.?
Ja miksi ylipäätään hermostut random nettikirjoittajalle? Saatko kiinni syystä?
Eihän kuoleman toivominen ole väkivallan kannattamista. Voi toivoa vaikka että kuolette koronaan..
Toivot kuitenkin kuolemista?
Kyllä meillä naisilla on niin hyvä ja turvallinen olla täällä, eihän suomimies tunnetuiskuissaan mitään tekis.
Älä taas yleistä itseäsi koko sukupuolen edustajaksi.
Edelleenkään toive ei ole teko tai teon lupaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun pelkäät
Niin varmaan 🤣
Testosteroni tekee monesta miehestä hullun naisenhakkaajan. Pallit pois olisi hyvä ratkaisu, loppuu se riehuminen 👍
Sitäkin. Vaan eihän niitä palleja pysty ilman testoa napsimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun pelkäät
Hyvä kun jäät naisettomaksi ja lapsettomaksi, säästyy yhteiskunta taas yhdeltä perhemurhalta
Myöhäistä. Monet vidut nussittuina ja lapsiakin jo useampi siitettynä ja lisää tulossa
Ainoastaan haaveissasi
Sinä tässä jouduit haaveilemaan.
Minä elän normaalia hyvää elämää ja sinä haaveilet naisten kuolemista koska olet sairas ja häiriintynyt yksilö. Kummallakohan meistä on parempi elämä 🤔
Kuulostaako kivalta? Ois ihanaa, kun maailma olisi tuollainen, eiks nii?
No en oo kyl ahdistellu koskaan ketään. Ja siks se mua suututtaaki ku mua syyllistetään.
Mäki voisin syyllistää teitä naisia vaikka mistä.
Miten tuo yllä oleva sanonta menikään.. ai niin, se koira älähtää jonka nilkkaan kalikka kalahtaa