Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli vuosi sitten leskeksi jäänyt ystäväni käyttää edelleen kihla ja vihkisormusta!!

Vierailija
19.05.2007 |

Miten voisin vihjata hänelle että olisi aika jo jatkaa elämää? Hän käy miehensä haudallakin viemässä kynttilän joka päivä. Onhan se traagista jäädä nuorena leskeksi, mutta rajansa kaikella.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi pitää sormuksia vaikka hamaan hautaan asti, jos niin itse haluaa.

Vierailija
2/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormuksien käytöstä, sitten kun on siihen valmis. Jotkut eivät luovu koskaan. Eivätkä ota uutta kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kunnes ovat menneet uusiin naimisiin.. en näe tuossa mitään outoa.

Ja mitä haudalla käyntiin tulee, se tuskin sinulle kuuluu. Jokainen suree tavallaan ja käyttää siihen sen ajan, kuin itse tarvitsee.

Vierailija
4/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asiaan puuttuko.

Vierailija
5/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänkin käyttää edelleen kihla- ja vihkisormusta, sekä käy miehensä haudalla niin usein kun kykenee.

Anna ystäväsi surra rauhassa!

Vierailija
6/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin muut. Vuosi on lyhyt aika. Anna ystävästi työstää suru rauhassa. Sormuksiahan moni pitää vaikka lopun ikää.

Vierailija
7/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää sormuksia hautaan saakka, mutta mun mielestä 23v ei kyllä pitäisi jäädä koko elämäkseen suremaan miestä. Koko elämä vielä edessä.

Ap

Vierailija
8/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leskeksi, sekä mummuni yms. vanhat rouvat, pitävät sormusta edelleen - osa menee uusiin naimisiin, osa ei koskaan edes osoita kiinnostusta toiseen sukupuoleen. Älä ap vaan sano ystävällesi mitään. Ei ole sinun asiasi huomauttaa, ei ole epänormaalia. Et varmasti voi ymmärtää, kuten ei kukaan muukaan, jolle ei ole omalle kohdalle osunut.

Vierailija
9/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että et ole kokenut suurta surua (onneksesi).

Älä loukkaa ystävääsi kehoittamalla jatkaa elämää. Hän jatkaa sitten, kun on valmis siihen. Vuosi ja vähän toistakin on vielä lyhyt aika.

Vierailija
10/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä iällä ole merkitystä kuinka kauan surraan.

Eräs ystäväni, leskeksi jäätyään, piti sormuksia yhä vaikka meni uusiin naimisiinkin. Ja käy yhä kuolleen miehensä haudalla niin usein kuin vain ehtii.

Vierailija
11/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet harvinaisen typerä ja ymmärtämätön. Ei kaikki tarvitse heti deittailua tai seksiä! Jos joku tulee leskeksi voi hän olla leski vaikka koko loppuelämänsä jos niikseen tulee. Se ei kuulu sinulle, etkä voi tietää miltä tuosta ystävästäsi tuntuu, vaikka olisi kuinka iloinen ja reipas tavatessanne. Vuosi on lyhyt aika!

Oikeesti en ymmärrä ap:n kaltaisia ihmisiä.

Vierailija
12/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää leskeksi nuorena, suree kauemmin???

Musta vuosi on lyhyt aika!!! Kaikki surevat eri lailla.

Jos itse jäisin leskeksi surisin varmaan kauan ja sormukset pysyisivät kädessä.

Ap on päästänyt nyt sammakoita suustaan ellen sanoisi aivan ajattelematonta!

Vierailija
13/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä 5 vuotias haluasin, että äiti käyttää niitä sormuksia...en nyt yhtään muista koska hän sitten lopetti mutta muistain miten se oli mulle tärkeätä.

Vierailija
14/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on pitänyt vihkisormusta jo yli 41v enkä näe siinä mitään erikoista.

Vierailija
15/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että pitää sormuksia hautaan saakka, mutta mun mielestä 23v ei kyllä pitäisi jäädä koko elämäkseen suremaan miestä. Koko elämä vielä edessä.

Ap

Anna sinä toisten surra miten ja miten kauan he ITSE kokevat tarpeelliseksi. vaikka sinä oletkin psykopaatti niin pidä edes suusi kiinni.

Vierailija
16/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtoopuolella. 23-vuotiaalla on tosiaan koko elämä edessä, joka on suunniteltu käytettäväksi sen rakkaan ihmisen kanssa, josta yhtäkkiä joutuu luopumaan.

En halua vähätellä kenenkään kuolemasta johtuvaa surua iän perusteella, mutta ainakin oma kokemukseni on tämä, että " vanhat" ihmiset saavat helpommin lohtua siitä, että näin monta yhteistä vuotta ollaan saatu olla yhdessä ja niistä on kauniita muistoja.

Vierailija
17/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suruaika voi kestää vaikka koko elämän! Tai ainakin siihen saakka jos löytää uuden rakkauden, silloin varmaan heittää sormuksetkin!

Vierailija
18/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla... Asia ei sinulle mitenkään kuulu! Kaipa jättää sormukset sormestaan sitten, kun itsestä siltä tuntuu. Vuosi on lyhyt aika tuollaisesta toipumiseen.

Vierailija
19/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin leskeksi 5 vuotta sitten. Käydään lasten kanssa haudalla kerran kuussa. Ja kyllä, mulla on vielä sormukset sormessa. Ei kylläkään enää nimettömässä, mutta sormessa kuitenkin.

Vierailija
20/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoli sodassa ryssiä vastaan ja mummilla vieläkin sormukset nimettömässä...