Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on uusi TTK-juontaja? Päättele videosta.

Vierailija
03.07.2026 |

Ainakin tummahiuksinen ja saman pituinen kuin Erkku. 🤔

https://www.instagram.com/reel/DaSH6xzDA_7/?igsh=dmYzeW9oMTQ1bGNw

Kommentit (380)

Vierailija
21/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus Kuotesaho

Vierailija
22/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma Roope Salminen. Hänhän on tuomionsa tuosta sammuneen naisen hyväksikäytöstä kärsinyt. Muutenkin hyvät välit Mtv3 johtajiston kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Loman tai Axel Smith

Vierailija
24/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi olla vaikka Niko Saarinen. Jätti radiohommat juuri äsken. Sanoi olevansa niin innoissaan tulevasta. Hänhän on ollut maikkarin ohjelmissa todella paljon, oikein lempilapsi.

Vierailija
25/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän voi olla vaikka Niko Saarinen. Jätti radiohommat juuri äsken. Sanoi olevansa niin innoissaan tulevasta. Hänhän on ollut maikkarin ohjelmissa todella paljon, oikein lempilapsi.

Kyllä. Minusta hän on nimenomaan perinyt Roopelta tuon lempilapsen roolin maikkarilta. Roope tuntuu saavan potkuja potkujen perään. Hyvä Niko.

Vierailija
26/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo , Niko olis hyvä

Vierailija
27/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko Erkku puhelimeen "moi suski", silloin olisi Susanna Laine.

Vierailija
28/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna on pitkä ja hoikka, eikä sillä ol löysät kantturajalat.

Vierailija
29/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miisa Grekov on uusi juontaja. Miisalla samanlainen takki kuin videossa olevalla naisella.

Kuka toi on? Eikös jossain sanottu, että uusi juontaja on valovoimainen tunnettu juontaja. En ole koskaan nähnyt Miisaa juontamassa mitään. Ei kai nyt sellaista valita juontamaan suoraa ohjelmaa.

Miisa on juontanut 2022 Uuden musiikin kilpailua ja ollut myös muodin huipulle ohjelman juontaja.  Ja  se vihje oli,että tunnettu ja säteilevä henkilö.

Vierailija
30/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sano mitään nimeä. Erkku vastaa puhelimeen ja olisi sanomassa,  moi ....., mutta sitten mikrosta kuuluu samaanaikaan kilahdus niin ei selvinnyt nimeä.

Vierailija
31/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sano mitään nimeä. Erkku vastaa puhelimeen ja olisi sanomassa,  moi ....., mutta sitten mikrosta kuuluu samaanaikaan kilahdus niin ei selvinnyt nimeä.

katso erkun suun liikkeitä. 

Vierailija
32/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronica Verho, ottanut hiustenpidennykset että saa korvalävistykset piiloon.  Kävelytyyli on Veronican, valkoiset moonbootsit.

Jotenkin ei sovi ohjelman tyyliin umpitatuoitu ja lävistetty tyyppi...

Vierailija
33/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsissä ei näkynyt tatuointeja,  Eikös Veronicalla ole kaikki paikat täynnä tatskoja. Veikkaan Susanna Lainetta. Sanna Ukkola täräytti Susanna Laineelle nopean kysymyksen "oletko TTK:n seuraava juontaja", Susanna meni ihan vaikeeksi. Tuo kävelytyylikin jotenkin sopisi Suskiin.

Katsoin uudestaan tuon Sanna Ukkolan tekemän haastattelun Susanna Laineesta. Sanna kysyy Susannalta "olisitko halukas juontamaan tanssii tähtien kanssa ohjelmaa", Susanna nauraa ja sanoo " tämä on vaikea kysymys", mennään seuraavaan. 

Sannakysyy uudestaam ."miten on olisitko valmis", johon Susanna miettii ja sanoo" Sanotaanko näin, että tämä on hyvä vastaus tuohon",  minä olen nyt nelosen juontaja ja olin hyvin tyytyväinen siihen." Käyttää mennyttä muotoa OLIN., eikä vastannut Sannan kysymykseen ei, en ole seuraava juontaja.

Veikkaan vahvasti Susannaa.

Vierailija
34/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miisa Grekov on uusi juontaja. Miisalla samanlainen takki kuin videossa olevalla naisella.

Kuka toi on? Eikös jossain sanottu, että uusi juontaja on valovoimainen tunnettu juontaja. En ole koskaan nähnyt Miisaa juontamassa mitään. Ei kai nyt sellaista valita juontamaan suoraa ohjelmaa.

Miisa on juontanut 2022 Uuden musiikin kilpailua ja ollut myös muodin huipulle ohjelman juontaja.  Ja  se vihje oli,että tunnettu ja säteilevä henkilö.

Miisa on kalpea ja tylsä, ei mitään säteilyä hänessä.

Vierailija
35/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsissä ei näkynyt tatuointeja,  Eikös Veronicalla ole kaikki paikat täynnä tatskoja. Veikkaan Susanna Lainetta. Sanna Ukkola täräytti Susanna Laineelle nopean kysymyksen "oletko TTK:n seuraava juontaja", Susanna meni ihan vaikeeksi. Tuo kävelytyylikin jotenkin sopisi Suskiin.

Katsoin uudestaan tuon Sanna Ukkolan tekemän haastattelun Susanna Laineesta. Sanna kysyy Susannalta "olisitko halukas juontamaan tanssii tähtien kanssa ohjelmaa", Susanna nauraa ja sanoo " tämä on vaikea kysymys", mennään seuraavaan. 

Sannakysyy uudestaam ."miten on olisitko valmis", johon Susanna miettii ja sanoo" Sanotaanko näin, että tämä on hyvä vastaus tuohon",  minä olen nyt nelosen juontaja ja olin hyvin tyytyväinen siihen." Käyttää mennyttä muotoa OLIN., eikä vastannut Sannan kysymykseen ei, en ole seuraava juontaja.

Susanna vastaa Sannan kysymykseen, että olen nelosella töissä ja viihdyin siellä hyvin. Voi hyvinkin olla,että Susannasta tulee uusi TTK juontaja. 

Vierailija
36/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Saana Akiola? Tuo että ovat selvästi Erkun kanssa läheisiä, koskettaminen ja lähellä olo on helppoa, halaavat vielä toisiaan... Erkku on oikeasti iloinen. Aika harva vähän kaukaisempi tuttava kapsahtaa kaulaan noin luontevasti. Tämä voisi olla se paljastava merkki.

Vierailija
37/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susani Mahadura

Susani olisikin hyvä!

Vierailija
38/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susani Mahadura

Susani olisikin hyvä!

Inhoan ko. mediapersoonaa. Lisäksi olisi kivaa jos edes toinen juontaja näyttäisi valkoiselta suomalaiselta.

Vierailija
39/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää on joku jo nykyinen maikkarilainen. Siellä ollut säästätoimenpiteet, niin kierrättävät omiaan. Oma veikkaus on Kirsi Alm-Siira, tuo videolla nähtävä on lyhyt, ei ns. kovin siro ja tuo uutistudiopätkä vinkkaa uutisankkurin suuntaan.

Ei todellakaan ole Kirsi Alm-Siira, Kirsi on todella paljon Ernestiä lyhyempi, n. 30 senttiä.

Vierailija
40/380 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna vastaa Sannan kysymykseen, että olen nelosella töissä ja viihdyin siellä hyvin. Voi hyvinkin olla,että Susannasta tulee uusi TTK juontaja. 

Susanna Laine on vain 1 sentin Ernestiä lyhyempi, joten videolla oleva nainen ei ole Susanna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi