Kuka on uusi TTK-juontaja? Päättele videosta.
Ainakin tummahiuksinen ja saman pituinen kuin Erkku. 🤔
https://www.instagram.com/reel/DaSH6xzDA_7/?igsh=dmYzeW9oMTQ1bGNw
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Roope Salminen. Hänhän on tuomionsa tuosta sammuneen naisen hyväksikäytöstä kärsinyt. Muutenkin hyvät välit Mtv3 johtajiston kanssa.
Tosiaan Roope olisi hyvä. Sana valmis jne. On lisäksi pahoillaan tuosta seksuaalirikoksestaan ja on tuomion kärsinyt. Myös Mtv3 lauma ohjelmassa ihan ok vaikka käy vielä terapiassa.
Tässä tämä Susanna Laineen haastattelu, josta täällä on puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Roope Salminen. Hänhän on tuomionsa tuosta sammuneen naisen hyväksikäytöstä kärsinyt. Muutenkin hyvät välit Mtv3 johtajiston kanssa.
Tosiaan Roope olisi hyvä. Sana valmis jne. On lisäksi pahoillaan tuosta seksuaalirikoksestaan ja on tuomion kärsinyt. Myös Mtv3 lauma ohjelmassa ihan ok vaikka käy vielä terapiassa.
No hei oikeesti??!!!
Uudella juontajalla paksupohjaiset kengät videolla ja silti selvästi lyhyempi kuin Erkku.
Tuosta TTK-videolla olevasta ei saa Susannaa leivottua. Tai sitten lekuri ottanut pari selkänikamaa pois ja lyhentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että uusi juontaja on Susanna Laine, hän on ollut jatkuvasti TV:ssä Nelosella Farmi- ja Tähdet tähdet -ohjelmien juontajana. Miisa Grekov tai Viivi Pumpanen voisi hyvinkin olla uusi juontaja. Kumpikin on säteilevä ja sujuvasanainen
Jos noista pitäis valita, niin Viivi Pumpanen.. Miisa tuntematon.
Tuntematon, joka jo juontanut maikkarin ohjelmia ja jolla 438 tuhatta seuraajaa instassa.
Vierailija kirjoitti:
Päässä oli musta huppu ja sen alla lippalakki, ei nähnyt hiusten väriä. Ei kovin hoikka, kävelytyyli jämäkkä eikä joustava. Olisiko tämä Susani Mahadura? En tosin tiedä hänen kävelytyylistään. Se minulla ensimmäisenä pisti silmään tuosta videosta.
Kirsi Alm-Siiralla on urhelijan jalat, ja muutenkin on jo Erkun kans juontanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässä oli musta huppu ja sen alla lippalakki, ei nähnyt hiusten väriä. Ei kovin hoikka, kävelytyyli jämäkkä eikä joustava. Olisiko tämä Susani Mahadura? En tosin tiedä hänen kävelytyylistään. Se minulla ensimmäisenä pisti silmään tuosta videosta.
Kirsi Alm-Siiralla on urhelijan jalat, ja muutenkin on jo Erkun kans juontanut.
Hän on roteva hartioista ja yläkropasta, videolla oleva ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että uusi juontaja on Susanna Laine, hän on ollut jatkuvasti TV:ssä Nelosella Farmi- ja Tähdet tähdet -ohjelmien juontajana. Miisa Grekov tai Viivi Pumpanen voisi hyvinkin olla uusi juontaja. Kumpikin on säteilevä ja sujuvasanainen
Jos noista pitäis valita, niin Viivi Pumpanen.. Miisa tuntematon.
Tuntematon, joka jo juontanut maikkarin ohjelmia ja jolla 438 tuhatta seuraajaa instassa.
Vaikka olisi instassa 5 miljoonaa seuraajaa, ei tee ihmisestä juontajaa. Varsinkin kun kokoajan puhutaan vaativasta suoran ohjelman juonnosta. Suurelle yleisölle täysin tuntematon.
Mutta missä on Heidi Wilman?
...ja tosiaan, Erkun suun liikkeet tervehtivät Suskia. Varmaan sitä Mahaduriakin kutsutaan Suskiksi.
Veikkauslistani TTK-mainosvideon ja muiden vinkkien perusteella:
1. Veronica Verho
2. Miisa Grekov
3. Viivi Pumpanen
4. Sonja Kailassaari
5. Joanna Kuvaja
6. Marja Hintikka
7. Tuija Pehkonen
8. Sita Salminen
9. Anni Ihamäki
10. Shahin Doagu
11. Ella Kanninen
12. Susani Mahadura
13. Janni Hussi
14. Jaana Pelkonen
15. Alma Hätönen
16. Ellen Jokikunnas
17. Elina Kottonen
18. Susanna Laine
19. Aino Huilaja
20. Jenni Alexandrova
21. Shirly Karvinen
22. Katri Utula
23. Julianna Jokela
24. Saana Akiola
25. Katja Lintunen
Vierailija kirjoitti:
Susanna Laine se on. Eipä tarvitse katsoa.
Viivin oisin halunnut.
Videon naisen pituus suhteessa Ernestiin...
Kiti Kokkonen on kertonut olevansa 150-senttinen, Susanna Laine puolestaan 177-senttinen.
Mmiisas on näkynyt myös perinteisessä mediassa, nykyisellä nimellään ja entisellä. Kannattaa katsoa lehtijuttuja viimeiseltä viideltä vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Joku, joka on
- osallistunut itse TTK:hon aiemmin
- on ollut uutisjuontaja
- fanittaa jääkiekkoa, on kiekkoilijan muija tms.
Onko tuo jääkiekkovihje julkaistu oikeasti vai ootko itse keksinyt. Jos on oikea vihje, niin Viivi Pumpanen oli naimisissa jääkiekkoilijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku, joka on
- osallistunut itse TTK:hon aiemmin
- on ollut uutisjuontaja
- fanittaa jääkiekkoa, on kiekkoilijan muija tms.
Onko tuo jääkiekkovihje julkaistu oikeasti vai ootko itse keksinyt. Jos on oikea vihje, niin Viivi Pumpanen oli naimisissa jääkiekkoilijan kanssa.
Itse keksitty.
Vierailija kirjoitti:
On todettava tosiasia ,että Susanna Laineesta tulee uusi TTK juontaja. Kaikki merkit viittaa siihen. Ukkolan haastattelussa Susannan pokka ei pitänyt vaan käytännössä lipsautti Sannalle, että on uusi TTK juontaja. Lisäksi Susannalla ei ole nelosen syysohjelmiin juontohommia.
Pokka ei ehkä oikein pitänytkään, mutta se saattoi johtua yhtä hyvin siitä, että hän on ollut pestiin ehdolla. Kun uusi juontaja halutaan näin tiukasti pitää salassa, jokaista ehdolla olluttakin on taatusti kielletty kertomasta yhtään mitään, on sitten itse kieltäytynyt tai tuotanto päätynyt valitsemaan toisen.
Farmi Suomen kuvaukset viime vuonna alkanut elokuussa. Kohta varmaan tulee neloselta farmille osallistujien nimet ja samassa selviää juontajakin.