Mistä ostat rintaliivit kokoa 70D/E?
Yritin tänään löytää kaupasta edes yhdet, tuloksetta. Mistä niitä löytää, kun ei täällä ole kunnon alusvaateliikettä ollenkaan?
Kommentit (7)
palautusoikeus, mä kun vihaan sitä sovituskopeissa pusertamista.
t. kolmas tissikäs, mutta ei ihan oin laiha (70:ä ei taida Hennesilläkään olla, eikä toki ole niitä laadukkaimpia, mutta nättejä ja seksyjä mun makuun...)
Eli osoitteista www. bravissimo. com ja www. figleaves. com löytyy paljon erilaisia malleja.
Bravissimo on erikoistunut suuriin kuppikokoihin. Sieltä vaan rohkeasti tilaanmaan. Olen itse löytänyt muutaman suosikkimallin.
saanut hyvin istuvia. Kuppikoko on ollut suurimmillaan 70D mikä on ollut hieman liian pieni, tulee tuplarinta. Ulkomailta olen omani ostanut mutta mielelläni kuulisin saisiko jostain tilattua tai ihan kotomaasta ostettua..
Brittien kokotaulukon mukaan koko 70 on 32. Kannattaa tilata useammat liivit sovitteille, sillä tavalla löydät sen juuri sinulle sopivan mallin.
tuntuu että tikkuja pitää tulla jotta löytää ittelleen rintsikat. ittellä jo koon 75C löytäminen oli tiukassa, saatika kun tissit kasvo kokoon 80D ja nyt näyttäis että taas on kuppi käyny pieneks... mistäköhän tosiaa löytäis kuukypärän siamilaisille kaksosille :D eli toisin sanoen liivit näille nykyisille 80E kokosille maitokaukaloille
missäköhän muualla. Esim Funky Lady.