Yksi baari Helsingissä tunnetaan ulkomailla asti paikkana, josta saa helposti seksikumppanin
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000012070183.html?utm_term=Autof…
No niin sitten vaan baariin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrota nimeä ap:lle eikä muille inceleille.
Incelhullun oksennus nro 25330
Vierailija kirjoitti:
On The rocks
Vahvistan tämän. Muutaman kerran on tullut käytyä ja yöseuraa olisi joka kerta löytynyt.
Viisi kertaa olen Milliklubissa käynyt ja kolmesti olen sieltä eri sattumanvaraisen akan luokse lähtenyt. Maineensa veroinen paikka.
Ihan sama mihin baariin Heksingissä menee, miehet ovat helppoja ja saanti on varmaa. Kelpaa minkä rodun edustaja tahansa ja muutenkaan Suomen helppok*llit eivät ole ulkonäöstä ja käytöksestä seksiseuran suhteen tarkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Viisi kertaa olen Milliklubissa käynyt ja kolmesti olen sieltä eri sattumanvaraisen akan luokse lähtenyt. Maineensa veroinen paikka.
Milliksessä käy kyllä vähän astetta epätoivoisempi jengi. T. Itsekin milliksessä käynyt valkoinen nainen
Se on Milliklubi, voin sen kertoa rehellisesti. Olen siellä käynyt ja flaksi käy.
Milliklubi tulee olemaan tänä iltana täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On The rocks
Vahvistan tämän. Muutaman kerran on tullut käytyä ja yöseuraa olisi joka kerta löytynyt.
Kerran olen käynyt ja porukka joka siellä käy on ihan roskiskamaa. Kun astuu ovesta sisään niin saa jo jonkun hyppykupan sieltä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On The rocks
Riippuu kai siitä, kuka/ketkä soittaa.
Jos paikalla on legendabändi ja fanit, ei etsitä seuraa.
Kerro mikä baari se on! Voisin mennä sinne. Toimiiko kaikenikäisille?
N50
Nekkepaskat on takuuvarma keino karkottaa kaikki asiakkaat baarista.