Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustatko ulkomaille, jotta voit sanoa matkustaneesi ulkomaille?

Vierailija
03.07.2026 |

Vielä 70 ja 80 luvulla ulkomaan matkat oli kova juttu. Ihmiset toivat matkamuistoja ja kuvia, joita esitellä ja varmasti tehtiin selväksi kaikille, että kohta lähdetään. Se oli sen ajan someilua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mun reissuista mitään kenellekään puhu.

Vierailija
22/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoakseni, vaan siksi että voisin päivittää Instagramiin ja Whatsappin tilapäivitykseen olleeni ulkomailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustan kyllä ulkomaille siksi, että haluan matkustaa ja on mahdollisuus tehdä niin. Mulle on aika se ja sama mitä muut siitä ajattelee.

Vierailija
24/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
25/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta taas huomaa, miten kateellisia suomalaiset ovat. Omasta elämästään ei saisi mitäön puhua vaan salata jopa matkat, ettei oltaisi kateellisia. Miten jonkun matka on iteltä pois? 

Vierailija
26/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yks kesä Norjan puolella vaan syömässä jätskin.

Vierailija
27/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä matkustan kyllä ulkomaille siksi, että haluan matkustaa ja on mahdollisuus tehdä niin. Mulle on aika se ja sama mitä muut siitä ajattelee.

Sama täällä. En kysele lupia muilta. Enkä kuvittele että ympäristö tuhoutuu minun takiani. Olen kuin kärpäsen paska tekosineni tavismeressä.

Vierailija
28/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoakseni, vaan siksi että voisin päivittää Instagramiin ja Whatsappin tilapäivitykseen olleeni ulkomailla

Miks sua harmittaa muiden päivitykset kivoista matkoista ja miksi menet katsomaan jos harmittaa?  Ei ne päivitykset ole tarkoitettu harmistujille ja kateellisille. Vaan niille, jotka niistä tykkää. Esimerkiksi minä katson Instassa tosi paljon matkasisältöä. Nautin uusien paikkojen ja toki vanhojenkin näkemisestä, saan uusia matkaideoita. Rakastan matkailua. Instassa ja somessa kannattaa seurata sisältöä, joka kiinnostaa ja on samanhenkistä.

Vierailija
29/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan ulkomaille, koska haluan tehdä elämästäni mahdollisimman kiinnostavan ja elämysrikkaan sekä irrottautua arjesta.

Hyvin sanottu. Samasta syystä itsekin.

Vierailija
30/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Matkustan koska

- rakastan matkustamista

- inhoan Suomen säätä

- rakastan lämpöä ja aurinkoa

- 2.koti on ulkomailla.

Vierailija
31/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan. En varsinaisesti jaksaisi edes lähteä, mutta saan mielihyvää, kun köyhät sukulaiset ja tuttavat katsovat instagram-postauksiani matkalta.

Vierailija
32/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Minulla on kaksi kotia eikä kumpikaan niistä ole Suomessa, eli sieltä käsin katsottuna olen koko ajan ulkomailla. Muutoin matkustan, jos on tarve tai muuten sattuu huvittamaan, maapalloa olen kiertänyt jo useasti.

Vierailija
33/33 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään sometilejä.  Matkustan silti ihan omaksi iloksi.  Sisko tulee aina silloin kissan kaveriksi, joten hän tietää mun matkat.  

Sisko tulee mielellään kun pääsee Helsinkiin shoppailemaan ja syömään ulkona ( hän asuu 300km päässä keskellä metsää). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme