Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko halunnut erilaisen kumppanin, mutta sinun tasollasi sellaiseen ei ollut saumaa?

Vierailija
03.07.2026 |

Sekä fyysisesti että psyykkisesti?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele ihmisiä tasojen kautta, koska ihmissuhteissa en ole auto- tai asuntokaupoilla miettimässä, mihin omat rahat riittävät. 

Ei tarvitsekaan ajatella, mutta faktaa se silti on.

No ei ole pätenyt omalla kohdallani ollenkaan. Vaimoni tienaa minua enemmän ja on myös ulkonäkönsä puolesta kauniimpi kuin minä komea. Ei minunkaan tuloissani tai ulkonäössäni mitään vikaa ole, mutta vaimoni on menestyneempi ja saa enemmän huomiota ihmisiltä. 

Vierailija
22/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tiennyt, mitä halusin. Kaksi kolmekymppisenä naiset suorastaan tappelivat minusta. Menin sitten kimppaan erään kanssa, jonka kanssa oli mukava jutella öisin. Nyt on erottu. Fyysinen tasoni oli huippuluokkaa mutta psyykkisesti olin epävakaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, olisin tietysti voinut haluta jonkun stoltenberg-rutte-stubb-prinssiwilliam -tyyppisen, mutta ei, ei olisi saumaa..

Jos olet täysin rehellinen, niin olisitko kaikkein mieluiten ottanut tuollaisen mainitsemasi, mutta sinulla ei ollut saumaa? Aika monen on vaikea myöntää, että se oma taso ei riitä. Tasoteoria kun on tabu.

No, enhän heitä tunne, joten puhun vain asemasta. Heidän Asemansa (no, ei ehkä willia, mutta muut, jotka itse saavuttaneet asemansa) viestii minulle älykkyyttä, aikaansaavuutta, kykyä saavuttaa haluamansa, hyvää ja tervettä itsetuntoa, kykyä johtaa muita, omistautuneisuutta omalle kiinnostuksen kohteelleen, hyviä käytöstapoja, keskustelu- ja lobbaustaitoja. 
minun tasoni ei riitä. Olen juntimpi.

Vierailija
24/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tasoteoria vedetään mukaan van ulkonäön kohdalla, vaikka tasot liittyvät enemmän käytöstapoihin.

Vierailija
25/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tasoteoria vedetään mukaan van ulkonäön kohdalla, vaikka tasot liittyvät enemmän käytöstapoihin.

Jep, ehdottomasti suurin osa ihmisistä on tavallisia, ts. ei poikkeuksellisen hyvännäköisiä tai rumia. Suurimmalla osalla tulotkin on ns. tavallisen palkansaajan tulot. Siisti, sopivalla tavalla rento, empaattinen, toista kuuntele ja toisista kiinnostuva ihminen on aina paremmassa asemassa kuin resuinen, jollain tavalla spennaava, töksäyttelevä/väittelevä ja itsestään puhuva henkilö. 

Vierailija
26/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Haluan kenet haluan, jos en saa, olen ilman 😎

No niin trolli jäätkin ilman.

Vierailija
27/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi ei kykene myöntämään edes itselleen, että ei onnistunut saamaan, mitä olis haaveillu.  Into piukeenä kaikki väittää, että just sen sain, mitä hainkin!  Hah, koville ottaa totuus, mut useimmiten sitä vaan tyydytään mitä saadaan, vai miksi puolet liitoista kaatuu avioeroon!  Ei ollu match made in heaven!

Vierailija
28/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Itsekeskeiset ja ulkonäkökeskeiset persetyrkkyset ovat myös muiden miesten saaliita.

Vierailija
29/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta sillä erotuksella, että mulla ei ole ketään. Ja syy on pitkälti se, että itselle tarpeeksi hyvä ja tasokkaat miehet eivät halua minua. Viimeisimmät ihastukset tai kiinnostukset on ollu kirurgi ja lakimies. Itse olen duunari tason työssä tavallisen näkönen ja sairauksiakin. Joten se siitä! En silti voi tyytyä kehen tahansa. 

Vierailija
30/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia olen halunnut ja saanut, mutta nyt on hyvä olla tämän kanssa jo 12 vuotta takana. Ei ole sellainen jonka joskus luulin haluavani. Niin sitä ihminen kasvaa ja muuttuu

Vierailija
31/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Pahoitteluni ap:lle.

Vierailija
32/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajattelutapa sinulla.

Me sovimme hyvin yhteen. On samat arvot.

Vierailija
33/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisin halunnut vähän päälle ysikymppisen miljardöörimummun.

Vierailija
34/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itselleni sopivan, mutta kaverillani on niin selvä tyytymissuhde, että oikein pahaa tekee. Älykäs mutta ulkoisesti haasteellinen mies ja älyllisesti vähän heikkolahjainen, matalasti kouluttautunut ja muutenkin vähän reppana nainen mutta kiva ja uskolliselta vaikuttava. Välillä mietin, että mitähän nuo mahtavat jutella kotona.

Vierailija
35/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmisten parin valintaa rajoittaa traumat. Traumaterapia pitäisi olla ilmaista kaikille yksinäisille. Sillä saataisiin Suomi nousuun. 

Tai ainakin terapeuttien lompakot🙄

Vierailija
36/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja sen takia olen ikisinkku. Ei mitään mahdollisuuksia sellaiseen mieheen, jonka haluaisin.

N44

Vierailija
37/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmisten parin valintaa rajoittaa traumat. Traumaterapia pitäisi olla ilmaista kaikille yksinäisille. Sillä saataisiin Suomi nousuun. 

Tämä oli selvästi jonkun epärehellisen terapeutin mainos.

Ulkonäöstä kaikki lähtee. Ylipainoinen kansa niin ei ihme, että yksinäisiä riittää, erityisesti miehissä.

Vierailija
38/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta sillä erotuksella, että mulla ei ole ketään. Ja syy on pitkälti se, että itselle tarpeeksi hyvä ja tasokkaat miehet eivät halua minua. Viimeisimmät ihastukset tai kiinnostukset on ollu kirurgi ja lakimies. Itse olen duunari tason työssä tavallisen näkönen ja sairauksiakin. Joten se siitä! En silti voi tyytyä kehen tahansa. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ai saatana se kirurgihan voisi leikata ne sun sairaudet pois

Vierailija
39/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli selvästi jonkun epärehellisen terapeutin mainos.

Ulkonäöstä kaikki lähtee. Ylipainoinen kansa niin ei ihme, että yksinäisiä riittää, erityisesti miehissä.

Eikä niillä terapeuteilla sen kummosempia keinoja ole kuin ohjata asiakas kuntoilun ja kelatukien piiriin. Kerran se ehdotti, että tekisin työhakemuksia sen vastaanotolla. Juu ei en maksa 100€ tunti siitä.

Vierailija
40/50 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Itsekeskeiset ja ulkonäkökeskeiset persetyrkkyset ovat myös muiden miesten saaliita.

Ihme ajatusmaailma. Ei nainen ooe mikään lihapala eikä saalis vaan ihminen siinä missä mieskin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi