Olisitko halunnut erilaisen kumppanin, mutta sinun tasollasi sellaiseen ei ollut saumaa?
Kommentit (25)
En koskaan tiennyt, mitä halusin. Kaksi kolmekymppisenä naiset suorastaan tappelivat minusta. Menin sitten kimppaan erään kanssa, jonka kanssa oli mukava jutella öisin. Nyt on erottu. Fyysinen tasoni oli huippuluokkaa mutta psyykkisesti olin epävakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olisin tietysti voinut haluta jonkun stoltenberg-rutte-stubb-prinssiwilliam -tyyppisen, mutta ei, ei olisi saumaa..
Jos olet täysin rehellinen, niin olisitko kaikkein mieluiten ottanut tuollaisen mainitsemasi, mutta sinulla ei ollut saumaa? Aika monen on vaikea myöntää, että se oma taso ei riitä. Tasoteoria kun on tabu.
No, enhän heitä tunne, joten puhun vain asemasta. Heidän Asemansa (no, ei ehkä willia, mutta muut, jotka itse saavuttaneet asemansa) viestii minulle älykkyyttä, aikaansaavuutta, kykyä saavuttaa haluamansa, hyvää ja tervettä itsetuntoa, kykyä johtaa muita, omistautuneisuutta omalle kiinnostuksen kohteelleen, hyviä käytöstapoja, keskustelu- ja lobbaustaitoja.
minun tasoni ei riitä. Olen juntimpi.
Jostain syystä tasoteoria vedetään mukaan van ulkonäön kohdalla, vaikka tasot liittyvät enemmän käytöstapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tasoteoria vedetään mukaan van ulkonäön kohdalla, vaikka tasot liittyvät enemmän käytöstapoihin.
Jep, ehdottomasti suurin osa ihmisistä on tavallisia, ts. ei poikkeuksellisen hyvännäköisiä tai rumia. Suurimmalla osalla tulotkin on ns. tavallisen palkansaajan tulot. Siisti, sopivalla tavalla rento, empaattinen, toista kuuntele ja toisista kiinnostuva ihminen on aina paremmassa asemassa kuin resuinen, jollain tavalla spennaava, töksäyttelevä/väittelevä ja itsestään puhuva henkilö.
No ei ole pätenyt omalla kohdallani ollenkaan. Vaimoni tienaa minua enemmän ja on myös ulkonäkönsä puolesta kauniimpi kuin minä komea. Ei minunkaan tuloissani tai ulkonäössäni mitään vikaa ole, mutta vaimoni on menestyneempi ja saa enemmän huomiota ihmisiltä.