*** Uskaltaako ostaa lipun yksityiseltä? ***
Kertokaa nyt tyhmälle, uskaltaako ostaa konserttilipun? Kyseessä pdf muodossa oleva lippu. Eikö myyjä voi myydä sen useammalle? Jos ei, miksei? Jis se on itse tulistettu, voihan niitä tulostaa vaikka 10, eikö?
Kommentit (10)
Totta kai se voi. Jos et luota myyjään, älä osta.
Jos kaupat voi tehdä kasvokkain yleisellä paikalla niin ainakin silloin.
Itse olen kyllä myynyt netissäkin lippuja ja saanut hyvät kaupat aikaan
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupat voi tehdä kasvokkain yleisellä paikalla niin ainakin silloin.
Entistä tyhmempi kysymys. Mitä auttaa jos teen kaupat kasvotusten?
Ymmärrän tottakai, jos rannekkeen vaihtopisteellä teen kaupat ja saan rannekkeen samantien.
Jos ei ole varaa ostaa viralliselta myyjältä ei kandee lähtee keikalle.
En ostais
Itse ostan lippuja vain virallisilta lipunmyyntisivustoilta. En uskaltaisi mitään pdf-lippua yksityiseltä ostaa, sehän on voitu myydä vaikka 20 henkilölle ja vain ensimmäisenä paikalle ehtinyt pääsee sisään. Muilla lippu ei enää toimi kun se on kertaalleen käytetty. Hyvät rahat noissa kyllä huijarina varmasti käärii.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan lippuja vain virallisilta lipunmyyntisivustoilta. En uskaltaisi mitään pdf-lippua yksityiseltä ostaa, sehän on voitu myydä vaikka 20 henkilölle ja vain ensimmäisenä paikalle ehtinyt pääsee sisään. Muilla lippu ei enää toimi kun se on kertaalleen käytetty. Hyvät rahat noissa kyllä huijarina varmasti käärii.
Juuri tätä tarkoitin
Meillä ei valitettavasti finanssi tilanne salli "virallisten" lippujen ostoa. 3 vuotta sitten lupailin teinin kanssa lähteä, mutta nyt taitaa se jäädä.
Kiitos kun olette vastanneet.
Mä olen ostanut ja myynyt ja aina on sujunut hyvin, mutta se ei takaa toki sitä, että aina sujuisi. Joskus on vaan otettava riski, jos keikka on loppuunmyyty.
*tulostaa (ei tulistaa)
Ap