VATSANAHAN PALAUTUMINEN?
Kertokaa kiltit joilla kokemusta, miten nopeasti se maha alkaa muistuttaa sitä entistä mahaa synnytyksen jälkeen...? Jos ei ole ollut mitään ylimääräistä ennen raskautta, eikä nyt raskauden aikanakaan ole tullut läskiä, pelkästään nahka venyy ja pallo sen alla kasvaa ;)
Näinkin pinnallisia kyselen..
Kommentit (23)
ja vatsa ei ole entisensä, tosin onpa vielä muutama ylimääräinen kilokin jäljellä. Raskausarpia tuli roimasti rasvailusta huolimatta mutta osasinpa niitä odottaakin kun teini-iässäkin tuli reisiin ja rintoihin.
Ihan kukkua mun mielestä että se rasvaus estäisi raskausarvet. Siihen ehkä hitusen uskon että rasvaus saattaa vähentää - ehkä - ja kutinaan kyllä auttaa.
Raskaus arpiin auttaa yhtä vähän rasvaaminen, kun selluliittiin selluliittivoiteet.
Raskausarvet syntyvät estrogeenihormoonin vaikutuksista niille, joille ne ovat syntyäkseen. Riippuu geeneistä. On kudostyyppiä joka venyy ja antaa periksi -- näille ei tule raskausarpia mutta heidän kiusanaan saattavat olla esimerkiksi suonikohjut, turvotus jne.
Sitten on ihmisiä, joilla kudostyyppi ei anna periksi niin paljon, tulee raskausarpiaa mutta taas ei välttämättä suonikohjuja ja niin paljon turvotusta -- iho toimii paremmin tukisukkina.
Harmi että se voide ei auttanut sinulla:(
Vatsasi kasvoi kyllä huomattavasti enemmän kuin minulla. En näköjään ole ainoa joka on mitannut raskausvatsan ympärystä :). Sinulla se venyi 120cm:iin. Mutta minulla se kasvoi vain 60cm:stä 93cm:iin.