Nyt paras jäätelö mitä kaupasta löytyy?
Kommentit (437)
Lidlin saksanpähkinä vaahterasiirappi
Jääkahvi-puikko kolmelta kaverilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kaverin jäätelöt. Niissä ei ole halpoja täyteaineita, vaan juuri rehdisti sitä mistä hyvä jäätelö syntyy.
Oletko koskaan lukenut niitä ainesosaluetteloita vai menetkö ihan vaan mielikuvien mukaan? Tässä "täyteaineeton" suklaajäätelö: Ainesosat: laktoositon rasvaton maito (maito, D-vitamiini), laktoositon kerma, laktoositon rasvaton maitojauhe, sokeri, glukoosisiirappi, tumma suklaa 5,3 % (kaakaomassa, sokeri, kaakaovoi, emulgointiaine (soijalesitiini), luontainen vanilja-aromi), kananmuna, fariinisokeri, gluteeniton jauhoseos (riisi, peruna, maissi), kaakaovoi, vähärasvainen kaakaojauhe, riisijauhe (riisisiirappijauhe, riisitärkkelys, riisijauho), kookosöljy, merisuola, sakeuttamisaine (johanneksenleipäpuujauhe), vaniljauute.
Mutta eipä ole palmuöljyä!
Eikä juuri muutakaan epämääräisiä lisäaineita ja näin laktoosi-intolerantikkona ja keliaatikkona laktoosittomuus ym. lisäaineettomuus on tärkeä juttu.
Lisäaineita niissä ei kyllä ole koska niiden tulee soveltua kaikille joilla joku juttu esim. just laktoosin huono sieto ja muut lisäaineet jotka aiheuttaa vatsavaivoja joillekin. Eli voin itse sanoa että mulle ei ole yksikään 3 kaverin jäätelö aiheuttanu mitään vatsavaivoja.
Kaikki on yhtä hyviä, ei niissä eroja ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on yhtä hyviä, ei niissä eroja ole.
Suu tuohesta?
Ingmanin: Mustikka & Valkosuklaa.
"Oon aivan koukussa".
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa tuoteselostetta.
Mistä päättelet, ettei olla katsottu?
Vierailija kirjoitti:
jäätelöt on nykyään kauhean makuisi. jos ostan niin ostan joko kermasta tehtyä vaniljajäätelöä tai sitten lakritsijäätelöä.
kaikki muut maut on niin esanssisia ja kaameita.
Olet siis maistanut jokaiset sadat jäätelöt läpi. Ok. En ihan usko.
Mä tykkään coopin vaniljakermajäätelöstä. Se on varmaan halvin litrajäätelö mitä on, mutta todella raikas.
Mikähän se olikaan se Italialainen mango tikkujäätelö, Sammon... jotain sinnepäin, on hyvää :)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään coopin vaniljakermajäätelöstä. Se on varmaan halvin litrajäätelö mitä on, mutta todella raikas.
Samat sanat!
Pirkka mustikka- ja persikkajogurttijäätelöpuikot.
Se litran paketeissa myytävä Pingviini persikka-vadelma jäätelö lotisee parhaiten. Hyvä koostumus.
3 Kaveria Vegaaninen Pistaasi jäätelöpuikko on todella hyvää!
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/3-kaveria-jaatelopuikko-80g-vegan-p…