Siskp asuu Espoossa ja olen tulossa lomalle, onko jotain hyvää hotellia
Sielläpäin? En haluu sukulaisen nurkkii
Kommentit (23)
Hanasaari on kehuttu! Samoin Nuuksiossa on pari erilaista, jossa saa nukkua metsänkeskellä, jos siis sellainen kiinnostaa.
Mihin päin Espoota haluat majoittua, Espoo on nimittäin aika laaja alue.
Heh, joku muka majottautuisi Espooseen 0/5, Helsingin puolella on kaikki nähtävyydet. 🤣
Scandic on lentokenttähotelli kaukana lentokentästä. Surkeat liikenneyhteydet keskellä teollisuusaluetta. Taxilla tai omalla autolla kulkevan myyntiesittelijän yöpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Matinkylässä asuu sisko. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellon Glo on halpa ja junalla pääsee keskustaan jos on tarvis.
”Väyläviraston ratatyöt katkaisevat rantaradan junaliikenteen vuonna 2026 keväällä, kesällä ja syksyllä. HSL-junaliikenteessä Leppävaarasta länteen on viiden viikon katko juhannuksen jälkeen 22.6.–26.7”
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin hotellissa, kun minulla on täällä koti?
En ymmärrä tuota konseptia, että paikalliset tunsisivat parhaat hotellit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellon Glo on halpa ja junalla pääsee keskustaan jos on tarvis.
”Väyläviraston ratatyöt katkaisevat rantaradan junaliikenteen vuonna 2026 keväällä, kesällä ja syksyllä. HSL-junaliikenteessä Leppävaarasta länteen on viiden viikon katko juhannuksen jälkeen 22.6.–26.7”
Joo täältä ei käydä töissä eikä vierailemassa vaarin luona eikä mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matinkylässä asuu sisko. Ap
Matinkylässä on hotelli Matts metroaseman vieressä. Hotelli on aika uusi.
Tapiolassa on Garden lyhyen metromatkan päässä Matinkylästä. Kummastakaan minulla ei ole omaa kokemusta, mutta näiden sijainti on ainakin kätevä.
Hotell Matts (Ison Omenan kauppakeskuksen vieressä, metrolla pääsee Helsingin keskustasta).
Comfort Hotel Sello (Leppävaara, Sellon kauppakeskuksen vieressä junalla pääsee esim. Helsingistä).
Tapiola Garden, Sokos hotelli (Ainoa kauppakeskuksen vieressä, metrolla pääsee).
Hotelli Korpilampi (Serenan vesipuiston lähellä, jos sukulaiset asuu Pohjois-Espoossa).
jne.
KVG