G: Asiat jotka ärsyttävät hotellissa?
Vastaanottovirkailija istuu eikä tervehdi ensin
Kommentit (37)
Se ettei kylpyhuoneessa ole seinällä koukkuja johon ripustaa vaatteita ja pyyhkeitä. Eikä tasoja joille voisi levittää kosmetiikkatuotteensa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulet omasta mielestäsi hyvissä ajoin klo 14.45 tsekkautumaan ineen, ja huomaat olevasi ihan just heti kohta palveluvuorossa, kunhan 50 kielitaidotonta kiinalaista on ensin saanut täytettyä Stasi-vakoilulaput passinumeroineen. Siinä ei auta muu kuin tilata drinkit ja alkaa jonottaa tosimielellä.
Check-in puhelimella etukäteen taksista ja huonekorttien luominen itsepalvelumasiinalla? Vai matkustitko Saksassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisänky", jossa sängyt erkanee toisistaan kesken panemisen.
Mitä haittaa, kun on aikamiehen siitin. Mutta sulla ei oo.
ap
Onneksi ei ole. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei kylpyhuoneessa ole seinällä koukkuja johon ripustaa vaatteita ja pyyhkeitä. Eikä tasoja joille voisi levittää kosmetiikkatuotteensa.
Hotellissa ei ole lavuaaria? Mun tuotteet mahtuu sen reunoille.
Vierailija kirjoitti:
Aina on ollut naulakot. Joku budgettihotelli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoton vessa (edellisen käyttäjän roiskeet), huono sisäilma (hajut)
Toivottavasti olet tuosta ilmoittanut? Ei ole ikinä käynyt noin.
Ranskassa non-smoking room joka haisi niin paljon tupakalle, että käännyin suoraan takaisin respaan että excuse mua, mutta savuton huoneeni haisee ihan tuhkikselle, saanko toisen huoneen.
- Se, että pitää miettiä, onko huoneessa siivottu hyvin vai ällöttävästi.
- Jos vessassa ei ole paikkaa, johon laskea tupuskapussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointi on mutta ei toimi ja seinät homeessa, sekä melu.
Pyysitkö korjaamaan? Viimeksi hotellissa ongelma korjattiin heti.
Pyysin, sanottiin että korjaaja tulee huomenna. Kun ei tullut, sanottiin että tulee huomenna. Tuo huomenna ei koskaan tullut. Pyysin myös toista huonetta. Ei mahdollista, hotelli täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoton vessa (edellisen käyttäjän roiskeet), huono sisäilma (hajut)
Toivottavasti olet tuosta ilmoittanut? Ei ole ikinä käynyt noin.
Samalla rätillä kaikki pinnat pyyhitään ja kiire on kova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellissa ei ole lavuaaria? Mun tuotteet mahtuu sen reunoille.
Sitten kun reissaa kahden nuoren naisen kanssa, niin mikään lavuaarin reuna ei todellakaan riitä. Sellaista kaviaaria ei ole olemassakaan.
Kylpylähotellissa tuo naulakoiden puute on huomattava. Äkkiä loppuu kylppärin tila, kun kolme ihmistä levittää pyyhkeitä, kylpytakkeja ja uikkareita.
varaat vuorokaudeksi huoneen. sisään kirjoittaudutaan klo 14, ulos pitää kuitenin kirjautua klo 10. (kellonajant viitteellisiä, mutta ei tunnu koskaan olevan vurokauden huone oikeasti vuorokautta)
Veeseen paperia ei oltu taiteltu 90 asteen kolmioksi ja minibaarin shampanja ei ollut kylmää, ainoastaan viileää. Olen varma että muutamakin henkilö sai potkut moitteideni jälkeen.
Wc:n ovi aukesi vain osittain, sitten tömähti kiinni lattiaan. En nyt hirveitä odottanutkaan kaikkein halvimmasta 2,5 tähden hotellihuoneistosta. Korjattiin se niin, että kierrettiin saranoiden alle vähän rautalankaa, niin jopa aukesi loppuun asti. Maisema parvekkeelta 50 metrin päässä olevaan mereen oli kyllä 10 tähden arvoinen ja tuli positiivisena yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
- Se, että pitää miettiä, onko huoneessa siivottu hyvin vai ällöttävästi.
- Jos vessassa ei ole paikkaa, johon laskea tupuskapussi.
Ei tarvitse miettiä. Koskaan ei siivota hyvin.
Olenpa valinnut hotelleja joissa asiat on hoidettu kunnolla.