Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Jeesus tulisi nyt niin mihin kissat jäävät

Vierailija
02.07.2026 |

ja kaikki muutkin kotieläimet esim. lehmät ja hevoset ja kuka huolehtii asunnon tyhjennykset 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/24 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulvan jälkeen Jumala teki liiton Nooan ja ELÄINTEN kanssa, erikseen vielä mainittu karjaeläimet, villieläimet, linnut jne. Lupaus oli, ettei niitä enää tuhota. Kun Jeesus tulee niin koko LUOMAKUNTA ylistää, ei vain ihmiset. Sopii tarkistaa Raamatusta, että eläimiä koskee myös Jumalan suunnitelma.

Olen 100% varma, että eläimet tuntevat Luojansa jokaisella henkäyksellään - toisin kuin ihmiset, joilla on kaikkinaista pahuutta mielessä. Jumala käski Nooan pelastaa eläimet arkkiin, jotta ne voitaisiin myöhemmin hylätä vai? Enpä usko.

Etkai sä oikeasti usko johonkin nooaan? Keksitty hahmo ja tieteen mukaan mitään maailman laajuista tulvaa ei ole oikeasti edes ollut olemassa. Jos olisi niin siitä olisi merkit luonnossa

Ei ole ollut maailman laajuista, mutta on ollut tsunameja ja suuria tulvia, joista nämä tarut ovat saaneet alkunsa.

Melkein kaikissa vanhoissa uskonnoissa mainitaan tulva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulvan jälkeen Jumala teki liiton Nooan ja ELÄINTEN kanssa, erikseen vielä mainittu karjaeläimet, villieläimet, linnut jne. Lupaus oli, ettei niitä enää tuhota. Kun Jeesus tulee niin koko LUOMAKUNTA ylistää, ei vain ihmiset. Sopii tarkistaa Raamatusta, että eläimiä koskee myös Jumalan suunnitelma.

Olen 100% varma, että eläimet tuntevat Luojansa jokaisella henkäyksellään - toisin kuin ihmiset, joilla on kaikkinaista pahuutta mielessä. Jumala käski Nooan pelastaa eläimet arkkiin, jotta ne voitaisiin myöhemmin hylätä vai? Enpä usko.

Jumala lupasi vain olla hukuttamatta. Grillaamista ei maininnut.

Ensimmäinen kuolema oli vedenpaisumus.

Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele.

Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.

Vain vesi ja Henki säästetään.

"Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

Vierailija
24/24 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eläimillä ole raamatun mukaan sielua...

Samoin kastamatta jääneet eivät pääse taivaaseen.

No problem, jokainen minikultti on sitä mieltä että vain heidän jäsenet pääsee taivaaseen joten 99,9% porukasta jää tänne edelleen hillumaan. Kysypä vaikka lestalta pääseekö ei-lesta taivaaseen...