mulla ainakin vituttaa miehen lapset edellisesta liitosta! yhteiset lapsemme ovat aivan ihania ja mieskin valittaa enemman meidan lapsista!
Kommentit (7)
Mutta tuli tästä mieleen päivälehdessä ollut kuva uusioperheestä. Taustalla seisoskeli kaksi tympiintyneen näköistä murrosikäistä lasta. Vanhemmat oli etualalla lepertämässä ihan onnessaan yhteisen, noin parivuotiaan kanssa. Ajattelin, että tuli ehkä paljastavampi kuva kuin oli suunniteltukaan.
Vierailija:
Mutta tuli tästä mieleen päivälehdessä ollut kuva uusioperheestä. Taustalla seisoskeli kaksi tympiintyneen näköistä murrosikäistä lasta. Vanhemmat oli etualalla lepertämässä ihan onnessaan yhteisen, noin parivuotiaan kanssa. Ajattelin, että tuli ehkä paljastavampi kuva kuin oli suunniteltukaan.
Itseäni ällötti parikymppisenä, kun isän piti uusi perhe perustaa. Oli sitten kuulemma niin hienoa, kun minäkin saa siskon tai veljen. Just joo... paljonpa se parikymppistä lohduttaa.
ja itselläni 1-vuotias poika, joten aika huvittava tilanne....
Isäni uudella vaimolla on edellisestä liitosta kaksi tyttöä, 14- ja 12-vuotiaat. Sääliksi käy katsoa, kun selvästi tämä perheen kuopus saa eniten huomiota ja rakkautta osakseen. Isommille tytöille on kova kuri ja minun isäni ei juuri jaksa pian 60-vuotiaana olla heille ' isä' , eikä se tyttöjä varmaan paljon kiinnostakaan. Sa nähdä tulevaisuudessa, millaiset välit tälle pikkusiskollej a isommille tytöille muodostuu, onko katkeruutta tms.
Itse en koe tätä pikkutyttöä siskokseni.
Meillä on nyt 2 yhteistä lasta ja tottakai miehen tunteet on erilaisia lapsia kohtaan joiden kanssa hän on elänyt vuosikausia kuin lapseen joka vierailee meillä 5 kertaa vuodessa.
Toisten elämässä kun on tiiviimmin mukana, kun etäämpänä asuvien. " Lähilasten" mukana sitä kasvaa vanhemmaksi rinnalla, etälapsen kasvattaa usein omalla tavallaan hänen lähivanhempansa.
Toisaalta onko se niin vaarallista? Aikuisiässä voi välit olla sitten paremmat, kuten itselläni isäni kanssa.
ja mitä mies tekee että ei ois näin? kauanko olette olleet yhdessä ja minkäikäiset lapset? Sääli kun menee noin kun voisi olla oikein kivaa ja antoisaa. Meillä 9v uusperheelämää takanamme ja lapsia oli 5 yhteensä, paljon mutkia ollut mutta nyt on aivan mahtavaa, yhteinen lapsi nyt 3v ja oikeastaan sen syntymän jälkeen on mennyt mulla ja miehen lasten kanssa aina vain paremmin. Aikuisen pitää muistaa olla aikuinen.