G: Mitä kivaa olet puuhannut lapsen/lastesi kanssa tänään? =)
Kommentit (10)
lapselle uusi työtuoli ja lukulamppu sekä kesävaatetta ja samalla käytiin hesessä syömässä ja samalla reisulla kytiin myös serkun synttäreillä.
lelun käyttöönottoa. Kohta mennään ulos.
folioon.
Illalla herkutellaan ja katsellaan yhdessä se haikaraohjelma Avara luonto -sarjasta.
Ei mitään ihmeellistä, tavisjuttuja.
Inhottaa, miten on koko päivä mennyt aivan hukille...väsyttää, masentaa, ulkona on kuuma eikä sinne huvita mennä, mutta kotona niin sotkuista ettei huvittaisi olla täälläkään...aivan persiistä koko päivä.
ja illalla saunotaan ja grillataan
Suunnitelma:
Lähdemme aamulla aikaisin torille, tapaamme siellä vanhempani, syömme jätskit ja juomme kahvit. Ostan pari kesäkukkaa lisää, haen iltapäivälehdet ja kävelemme kotiin.
Sitten nukumme päikkärit, jonka jälkeen paistan pikkupizzoja ruuaksi ja herkuttelemme ne terassilla lämpimässä auringonpaisteessa.
Toteutus:
Aamulla ennen kahdeksaa lapsi HYKSiin päivystykseen, siellä jonotusta reilu 4 tuntia, sitten hoitoon ja apteekin kautta kotiin. Olen aivan poikki. Nyt pitäisi jotain ruokaa jaksaa kyhätä.
Oltiin rannalla. Kerättiin kukkia. Luin kirjaa. Pelattiin muistipeliä. Syötiin lounas pihalla. köllöteltiin aamulla pitkään sängyssä koko perhe. Ollaan siis oltu yhdessä ja nautittu vapaapäivästä tekemällä yhdessä tavallisia asioita. Lapsi (3v) on erittäin tyytyväinen.
aamulla leivoin mokkapaloja joita sitten lasten kanssa syötiin :) sit ruoan jälkeen mentiin pihalla ja sain komentaa lapsia ainakin 50 kertaa menemästä leikkimään autotielle, lopultakin sana tehosi. Kohta laitan saunan lämpiämään ja loppuilta menee telkkarin äärellä
Isänsä kanssa on lapsi pyörinyt kotona, nyt ovat ulkona. Vuorotyö on kamalaa...
Piti kylvää lapsen kanssa kesäkukkien siemeniä, mutta olen flunssassa joten makoiluksi on mennyt minun osaltani.