Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ainakaan saa lahjoja huomenna,muita?

Vierailija
12.05.2007 |

olen itse kotiäiti, nuori kaksikymppinen,ja kaksi pientä lasta.

Hyvin harvoin olen mitään saanut, jouluna ja joskus synttärinä (harvoin)

mutta en usko olevanikaan minkään lahjan arvoinen ilmeisesti.

En ole koskaan toivonut mitään ns. lahjoja mutta olen yrittänyt miehelle vihjailla nätisti että tekisi kakun tai ostaisi jonkun vaikka pakastekakun minulle... :/

Ihmetyksellä seuraan sitten sisaruksien ja ystävien miehiä kuinka ne auliisti kantavat kukkia ja koruja vaimoilleen...

Itse olen joka isänpäivä ja joulu muistanut... usein hikihatussa viimesillä rahoilla ostanut jotain.

Myös kaikki muut synttärit olen muistanut, yhdet jäi välistä et tein vaan kakun.

Viime äitien päivä oli aika tuskallinen, kun oli vasta synnyttänyt toisen lapsemme... otin jotenkin itseeni, olisin jollain tapaa toivonut hänen muistavan :(

muuten on kyllä hyvä mies... ehkä olen liian vaativa kakkutoiveissani sitten ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks on nuo lapset joissa on sitä " lahjaa" :D

Mut ei olisi pahitteeksi jos vaikka joku muu siivoaisi tai tekisi jotain kotihommia huomenna mun puolesta ja kakkuakin ois kiva syödä :)

Vierailija
2/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ehkä helpompi sanoa kuin tehdä... :/ koska haluan muistaa ja tavallaan tuntuu että pakko ostaa jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei edes niin haittaa se, ettei lahjoja tule synttärinä tai jouluna, mutta äitienpäivänä puolisolla olisi mahdollisuus osoittaa, että arvostaa äitiyttäni ja sitä, mitä joka jumalan arkipäivä hänen ja lasten hyväksi teen. Isänpäivää vietetään meillä kuitenkin aina isosti, luulisi, että se joskus tajuaisi.

Vierailija
4/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan ne lahjat ostaa ennakkoon tai sitten ne kakun ainekset kaappiin valmiiks venaamaan ;)

Mutta hyvää äitienpäivää myöskin sinulle,itsekkin varmaan saan kahvit aamulla jos nousee keittämään :DD

Tämä on oliko kasi numerolle... (?)

Vierailija
5/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu koko porukka vatsataudissa niin ei ole mies ehtinyt kauppaan...

Vierailija
6/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan noissa muksuissa tosiaan lahjaa yllin kyllin :)

Itse teen ihanan piimäpiirakan tänään illalla valmiiksi aamua odottamaan - se vaan paranee pienestä odotuksesta! Ja eiköhän lapset joskus aikanaan sitten ala muistaa äitienpäivänä :)

t. 2